Nemen de tijd voor dier en baas. Goede behandeling oor een goede prijs. Zeker aan te bevelen.

• Welke dierenkliniek bezoekt u met uw huisdier(en)? dierenkliniek Muggenburg in Schagen

Meedenken en klantgericht

Zo lief geweest voor mijn aangereden kat. Zuiver in hun advies. Bij twijfel doen ze echt nog extra check. Heel blij mee. En gelukkig is alles goed gekomen!

• Welke dierenkliniek bezoekt u met uw huisdier(en)? dierenkliniek Pasteurstraat in Den Helder

Goed!

Super goed, hier werken mensen die luisteren naar het personeel van het huisdier en kijken naar de patiënt met hun hart, ziel en zaligheid en handelen met kundigheid.

Lief voor honden en staan altijd klaar als er iets met uw hond is!

Toen ik belde en vertelde wat er met mijn hond aan de hand was, konden we meteen komen. En elke dag daarna, tot mijn beestje weer opgeknapt was. Topservice en vakkundige behandeling!!!

Betrokken bij mens en dier

Hele fijne kliniek met goed personeel. Ze nemen de tijd voor je dier en voor je vragen.

Deskundig, betrokken en betaalbaar

De voortvaarende aanpak en deskundig operatie hebben het leven van mijn kat met een darmblokade gered. Het is ook erg prettig om te zie hoe ontspannen de medewerkers met elkaar om gaan.

Erg fijn

Lieve mensen met veel zorg voor de dieren, proberen altijd klaar te staan!

Over Dierenkliniek Muggenburg / Dierenkliniek Pasteurstraat

Onze dierenklinieken Muggenburg en Pasteurstraat staan voor laagdrempeligheid, klantvriendelijkheid en goed diergeneeskundig handelen. In onze praktijken zijn de mogelijkheden om u kwalitatieve zorg te bieden erg groot. We beschikken over de nieuwste bloedanalyse apparatuur, Echoapparatuur ( dracht/buik/hart), digitale röntgen/ dentale röntgen ( om voor gebitsbehandelingen in beeld te brengen welke tand/kies het probleem is ), gas narcose en bewakingsapparatuur (ECG/Capnograaf), Dentale Unit met o.a. High Speed boor en ultrasoon. Daarnaast zijn wij kundig in het maken van officiële HD/ ED foto's.