Fijne en zorgzame behandeling

Ik heb een gezichtsbindweefselbehandeling gehad. Zag er wel wat tegen op, maar het viel 100% mee. Gevoelig, maar niet pijnlijk. En de massage erna was heerlijk ontspannend.

Dank je wel Netty, ik ben blij dat je deze intensieve massage zo positief ervaren hebt. Groeten Estelle

Ik vond de behandeling verrfrissend en fijn voor mijn huid.

De producten waarmee Estelle werkt wordt de vochtgehalte van de huid verbeterd.

Wat fijn dat je zo tevreden bent Munazza, dat is waar Habitat haar best voor doet.

Heerlijk ontspannen

Estelle neemt je op een heel ontspannen manier mee de behandeling door. Alles wordt vantevoren uitgelegd en dat geeft rust.

Fijn om je reactie te lezen, dank je wel Marian.

3 nov. 2018

Het was een heerlijke ervaring en Estelle deed het heel professioneel en rustig en goed. Ik werd er heel rustig van.

Fijn dat het zo goed is bevallen Tonny en bedankt voor je positieve bericht.

Heerlijk en relaxed

Vandaag een heerlijke behandeling gehad! Lekker ontspannend, vooral door de vriendelijke benadering van Estelle. Zeker een aanrader!!

Dank je wel voor je lovende woorden Anita :)

Lekker ontspannend

Ik heb de massage als heerlijk ervaren het is voor herhaling vatbaar leuke ontspannen ruimte Tonny van Moergestel

Dank je voor je waardevolle mening, ik zie je graag weer terug Tonny.

prettige salon met een goed resultaat

Ik heb de compleet behandeling ondergaan en dat is mij goed bevallen mijn huid heeft de neiging droog te worden en na de behandeling voelde het zacht en comfortabel aan.

Bedankt voor deze mooie recensie Melany, tot over 6 weken weer!