Goede service en neemt de tijd voor je.

Vorige week voor de eerste keer een bindweefselmassage gehad. Estelle nam de tijd om alles uit te leggen en al mijn vragen te beantwoorden. Ik had gekozen voor een rug/ schouder massage. Dit was heerlijk. Voelde me heel ontspannen daarna over een paar weken ga ik terug voor gezicht/ hals massage.

Heel vriendelijk, fijne behandelingen en mooie producten.

Estelle neemt alle tijd voor je en is zeer kundig. De behandelingen zijn heel fijn en uitgebreid. Kortom erg tevreden!

Fijn dat je zo tevreden bent Pleun en dank je wel voor je positieve woorden!

Krachtig

Goede massage met krachtige handen en warm ontvangst.

Dank je wel voor je reactie Agnes.

Fantastisch!

Ik heb een bindweefselmassage gezicht/ hals/ decolleté mogen ontvangen met daarna een ontspanningsmassage en het gaf met echt het ‘ Wow! ’ effect. Heerlijk was het en ik voelde het effect ervan ( goede doorbloeding , strakkere huid) echt nog heel lang erna. Ik kan het iedereen aanraden. Sowieso een geweldige en professionele schoonheidsspecialiste waar je waar krijgt voor je geld !

Geweldig dat je dik tevreden bent Sonja. Graag tot de volgende keer!

De bindweefselmassage was goed te doen en de afsluitende massage heel ontspannend.

Hele hartelijke en warme ontvangst met duidelijke uitleg van behandeling.

Dank je wel Daleen en graag tot ziens!

Heerlijke massage

Vriendelijke dame, heerlijke massage en daarna ook beter geslapen. Gr. Marjolein

Wat mooi dat deze bindweefselmassage een goede uitwerking op je heeft gehad. Graag tot ziens Marjolein!

Hele fijne massage

Ik had een bon gekregen van mijn vriend voor een massage en heb gekozen voor een rug- en schoudermassage. Dit is mij heel goed bevallen, zeker voor herhaling vatbaar.

Dank je wel voor je positieve bericht Rian en graag tot ziens!

Hele goede service! De behandeling wordt met veel liefde uitgevoerd!

Hele prettige bindweefselmassage gehad. De behandeling werd afgerond met een massage welke zeer ontspannen was! Estelle lijkt veel waarde te hechten aan een goede service. Dit is duidelijk te merken gedurende de behandeling: zeker een aanrader!

Wat een mooie woorden, dank je wel Sanne! Tot je dienst :)

Fijne, ontspannende behandeling

Ik had gekozen voor een bindweefsel massage voor het gezicht. Voor mij de eerste keer, dus even wennen. Maar het voelde na de behandeling prettig en 'vrij' aan. De afsluitende ontspanningsmassage zorgde ervoor dat ik daadwerkelijk weer heerlijk ontspannen naar huis ging!

Wat fijn dat mijn behandelingen naar je zin waren, dank je wel José.

Heerlijke behandeling!

Fijne ontvangst door Estelle, goede uitleg, heel ontspannende behandeling en de huid ziet er direct beter uit. Aanrader!

Dank je wel voor je positieve mening Petra en graag tot ziens!

Heerlijk genoten van de ontspanningsmassage na de bindweefselmassage. Een aanrader 👍

Graag gedaan Esmeralda, dank je wel!

Estelle neem echt de tijd voor je. Hygiëne staat bij haar hoog in het vaandel. Verder is Estelle ook vriendelijk en gastvrij en daardoor voel je je als klant erg welkom.

Dank je wel Igor en graag tot ziens.

Deskundig en ontspannend

De behandelingen zijn deskundig en ontspannend uitgevoerd. Estelle is een warme en lieve vrouw die je heerlijk in de watten legt.

Dank je wel Diana, fijn dat ik je goed van dienst kon zijn.

Zeer goed en gastvrij heerlijk genoten .

Vond het een zeer goede salon en heel vriendelijk goede informatie .nemen de tijd voor je . ga zeker terug gr marie

Wat fijn dat je tevreden was, dank je wel Marie.

Drie bindweefselmassage’sgehad bijHabitat. Ik vindt haar heel aardig en je kan merken dat ze met haar vak bezig is legt alles uit en geeft advies over je huid. Zeker een aanrader

Wat fijn dat je zo tevreden bent Anja, dank je wel!

Vakbekwame behandeling in een aangename salon.

Prettige benadering,goede uitleg van de behandeling en een fijne ambiance.

Dank je wel Suze voor je positieve mening. Graag tot ziens!

Ontspanning

Bindweefselmassage met daarna heerlijke, ontspannen massage. Genieten.

Wat fijn dat je de massages zo prettig vond, dank je wel!

Goed advies en begeleiding

Merk wel dat er toegevoegde waarde zit in kennis en achtergrond van Estelle als het gaat om een advies op maat en begeleiding van een traject.

Dank voor je positieve woorden en goede bevindingen Eddy.

Estelle is heel kundig en vriendelijk.

Estelle heeft een salon aan huis. Ze is heel kundig en de producten van Priori zijn fijn.

Dank je wel Willemijn, fijn dat de crème je goed bevalt.

Professionele, vriendelijk en betrokken dame

Via Social Deal kennis gemaakt en dat was een zeer prettige kennismaking. Inmiddels al wat vaker geweest. Ze straalt vakkundigheid uit en weet een ontspannen sfeer te creeeren. Gebruikt ook mooie producten. Heb echt de indruk dat mijn huid na inmiddels 4 behandelingen er baat bij heeft gehad.

Bedankt voor je positieve reactie Brigitte en graag tot ziens!

Proffesioneel

Proffesioneek advies gekregen en helr fijne behandelingen gehad. Voor herhaling vatbaar.

Vakkundig

Prima behandeling. Kundig op verzorging gebied. Holistische insteek.

Fijne behandeling en goed advies

Warme ontvangst, mooie salon, uitgebreide intake, goede en fijne behandeling, deskundig en eerlijk advies. Bindweefselmassage nek/ schouders is nnast de gezichts massage ook zeker aan te raden!

Een echte aanrader!

Estelle is iemand met kennis en kunde in huis! Ze neemt de tijd en geeft persoonlijke aandacht. Haar praktijk is mooi verzorgd en heeft nog eens goede producten! Ook de adviezen over hoe je je huid het beste kan verzorgen ervaar ik als prettig. Ik kom er altijd erg ontspannen vandaan!

Dank voor je enthousiasme Merve. Ik help je graag een volgende keer weer, groeten Estelle

Ik beveel Habitat Huidverbeteringen aan

Het was duidelijk dat Estelle veel over huidverbeteringn wist. Hele goede ervaring gehad.

Dank je wel Laura. Fijn dat ik je goed heb kunnen helpen.