Een goed en aantrekkelijk product, betrouwbaar, uitstekende service

Een gepassioneerde ambachtelijke brouwer die de kunst en het vak van bierbrouwen verstaat. En dat proef je in de uitzonderlijke bieren van Deftige Aap. Een kleine brouwerij met grootse bieren!

Heerlijke tripel

Gister op het Markthopper bierfestival in Brandevoort heerlijk genoten van de deftige aap tripel. Ik ga snel opzoek naar een winkel waar ik ze kan krijgen!!

fantastische biertjes waar veel passie in zit

Alle smaken gehad bevalueren het Bock biertje. Helaas niet meer in de verschillende winkels te krijgen. Contact gezocht met Deftige aap via de mail. (Snelle reacties) de vraag gesteld of er nog Bock beschikbaar was... ik had mazzel! Nog twee flesjes en kon het savonds ophalen. Gratis en voor niets een super enthousiaste rondleiding gehad in de micro brouwerij. De passie straalde er van af. Eenmaal thuis het Bock biertje geopend... HEERLIJK. Ook dit biertje van deftige aap weer een dikke tien. De smaak icm met het verhaal vanuit de micro brouwerij... het gaf de smaak extra kracht. Mark, bedankt! Keep up the good work! Henk. Nuenen.

Hospitality ten top

Voelde mij echt gerespecteerd als klant.

Heerlijk speciaal bier, een bijzonder aapje!

De trippel heeft mij overtuigd meerdere bieren te proeven van De Deftige Aap. En ja hoor, in alle bieren is de smaak die mij zo aanstond van de trippel, terug gekomen. Voortreffelijk gebrouwen!

Altijd fijne gang van zaken en heerlijke bieren

De tripel is top. De 3/8 donker lekker maar minder mijn stijl. De bokkige aap een zeer bijzonder bokbier. De ipl heel vers mogen proeven en nu nog beter! Kortom een goed resultaat met de bieren tot nu toe!

Uitstekende en unieke bieren

De Deftige Aap weet mij telkens weer te boeien met mooie bieren die met zorg en creativiteit gebrouwen worden. Met unieke smaken weet hij mij weer iedere keer weer te verrassen. De uitstekende kwaliteit van de bieren en klantvriendelijkheid van Mark maken de Deftige Aap tot iets bijzonders en een echte aanrader. Probeer het zelf eens! Ik ben benieuwd naar wat er nog komen gaat,

Zeer goede bieren, bijzondere smaak, goede service

Zeer positieve ervaring bij de bestellingen en leveringen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Heerlijke bieren van een zeer goede kwaliteit

Bier met liefde en deskundigheid gebrouwen wat innovatieve smaken niet schuwt

Gastvrije brouwer met liefde voor bier brouwen. Hij maakt in een indrukwekkend klein brouwerijtje de meest prachtige bieren. Smaken zijn met een bijzondere twist die je aangenaam verassen. Bier met volle, ronde smaak. Deftige Aap is dan ook meer dan bier drinken....Deftige Aap is een beleving!

Prima service echt een goed product

Een ambitieuze brouwer met een heerlijk product.

Deftige service

Afspraken worden goed nagekomen en het allerbelangrijkste het is kwalitatief zeer goed bier!

Zelden zo een aanstekelijke passie en 100% eerlijke pure ambacht gezien!

Wat kijk ik toch altijd weer uit naar de herfst, de mooiste periode van het jaar. Na een stevige wandeling in het bos, met de vele verschillende kleuren bladeren nog op de boom met de zon die er doorheen schijnt, en dan een eerlijk oprecht Bokbier van de Deftige Aap. En wat een voorrecht dat ik er Enkele van de tap in Gerwen zelf heb mogen proeven. wat een genot lieve menschen. Een aanrader pur sang, inclusief het overige aanbod puur ambachtelijk Bier van de Deftige Aap.

Een Verrassend frisse smaak, met een warme afdronk.

Voor herhaling vatbaar.

heerlijk en verrassend

Als liefhebber van speciaal bieren ben ik altijd op zoek naar een nieuw bier. Nieuwsgierig geworden door de vreemde naam heb ik dit bier gekocht. De tripel is van zeer hoge kwaliteit. De smaak verrassend en weer onderscheidend van andere tripel bieren.

Kwaliteit verloochent zich niet

🐒Soms moet het donker zijn om helder te kunnen zien 🐒.Aap Bok “ alweer een eerlijk bier” . Gekoeld en rechtop bewaard zoals op het etiket aangeven (advies van de brouwer ) .Een mooie kleur van de fles , in tegenstelling tot de regulier aangeboden “ bok-verpakking” is deze groen van kleur. Uitgeschonken is de kleur van dit brouwsel ,zoals te doen gebruikelijk bij dit type bier...donker. De schuimkraag is op stand en laat een snelle slok toe. Een keurig alcoholpercentage ( 7%) in combinatie met fatsoenlijk gedoseerde suikers geeft een frisse smaak en maakt vervolgens dat je aan een slok niet genoeg hebt. Zeker niet om de exacte ingrediënten te duiden . Gelukkig geeft de inhoudsmaat van 375 cl je de gelegenheid om deze ambachtelijke lekkernij naar behoren te proeven . Oordeel : een welgevormd bier wat zich prima laat wegdrinken. Als je goed proeft dan ervaar je een prettige complexiteit . Deze brouwer heeft,met onder andere een meer dan uitstekende tripel in zijn nog jonge assortiment, een met zorg gebrouwen bokbier op de markt gebracht . Een houdbaarheidsdatum is onnodig , een houtkachel en een stuk oude kaas daarentegen vrienden voor het leven .

Een heerlijk fris fruitig biertje

De eerste keer dat ik deftige aap proefde was ik al helemaal fan!! Heerlijk bier

Stipte levering van de producten.

De bieren worden met liefde voor het brouwen gemaakt.

Hoogstaand bier om echt van te genieten

Ambachtelijk kwalitatief hoogstaande bieren met een zeer originele huisstijl

Een heerlijk bier dat de concurrentie ,met de gevestigde namen, aankan.

Ik heb al verschillende bieren mogen proeven en heb nog niet één deftige Aap gehad die niet lekker was. Natuurlijk is smaak petsoonlijk maar kwaliteit niet en deftige Aap is ,kwalitatief, erg lekker bier

Top brouwer!

Prima service, goed advies. Gedreven en vakkundig. En uiteraard heerlijk bier!

Verrassend en vernieuwend.

Lekker fruitig, zoetig bier met niet te veel hop. Goed doordrinkbaar zodat je er een hele middag/avond plezier aan kan beleven.

Snelle levering en een heerlijk biertje