Superblij met mooie tuin

Monique en René hebben een hele mooie tuin bij ons aangelegd. In onze straat een mooie groene onderbreking. Kijk uit naar het voorjaar, als alles begint te bloeien en groeien!

Zeer tevreden over de metamorfose van onze tuin dankzij Tukkers en ten Hoeve

Onze tuin met verouderde struiken en een lelijk grasveld is dankzij Monique, René en Bennie veranderd in een fraaie eigentijdse tuin. Een stevige schanskorf, een terras aan het water, met een tuin vol nieuwe planten en struiken zijn het resultaat. Dank jullie wel. Wij kijken uit naar het voorjaar. Willy en Elte.

Bennie bedankt!

Dank voor het werk wat met name Bennie verzet heeft in onze tuin. Hij werkte hard en met aandacht. Echt heel fijn.

Uitstekende vakman!

Het echtpaar Tukkers en Ten Hoeve levert uitstekende kwaliteit. Goede planten kennis. Zowel tuinontwerp, aanleg als onderhoud worden met liefde voor het vak uitgevoerd.

Prima ervaring!

De afspraken zijn goed nagekomen . Er was overleg mogelijk en er werd rekening gehouden met onze wensen. Ook zijn waardevolle adviezen gegeven. Kortom, we hebben een goed gevoel over deze samenwerking.

Mooie ontwerpen en er wordt zorgvuldig gewerkt

Mooie tuin en fijne mensen

Monique en Rene hebben voor de tweede maal voor ons een tuin voor een nieuwbouwwoning bedacht en aangelegd, en dat is in beide gevallen uitstekend bevallen en heel mooi geworden. Ook leuke mensen om over de vloer te hebben.

Voor ik het verwachtte stond het appelboompje er en het lijkt het te doen, de knoppen voelen stevig aan en lijken te zwellen

Jaarlijks onderhoud aan onze in 2014 geheel nieuw aangelegde tuin wordt perfect uitgevoerd.

Op basis van vertrouwen maken wij jaarlijks een afspraak in het voorjaar of najaar. Onze onderhoudswerkzaamheden krijgen daarmee een professionele afronding. Er wordt zorgvuldig gewerkt en alles wordt netjes achtergelaten.

Helemaal prima. Nu nog even kijken wat er uit de grond komt.😁

Er is heel hard gewerkt en het resultaat ziet er prima uit. Er was steeds goed overleg mogelijk. We hadden niet specifiek afgesproken wat waar zou komen. Voor mij een beetje lastig om dat los te laten maar ik had er vertrouwen in dat dat goed zou komen en het heeft mijn verwachting overtroffen. Dank.

Betrouwbare en deskundige kwaliteit, al jaren lang.

We hebben prima ervaring met deze hovenier, al bijna 20 jaar. Prettige medewerkers. Er wordt heel erg netjes gewerkt. Komt afspraken na.

Aardige mensen die prima werk leveren

Mijn tuin is door ze aangelegd en wordt al jaren door ze onderhouden. We zijn zeer tevreden over hun werk. Ze werken hard en zijn zeer betrouwbaar. Ik kan het bedrijf van harte aanbevelen.

hardwerkende, ambachtelijke vaklui met kennis van zaken

We hebben de samenwerking als plezierig ervaren! Er was veel overleg mogelijk en ze waren niet te beroerd om wat extra s aan te pakken of mee te nemen. Er werd netjes en nauwkeurig gewerkt. Ze dachten mee als er onverwachte zaken waren, of draaiden een uurtje langer door. Eerlijk en betrouwbaar ambachtelijk tuinbedrijf! Waar voor je geld!

Betrouwbaar, deskundig, vakkundig en alles voor een redelijke prijs!

Tijdens het eerste gesprek hebben we aan gegeven dat wij twee terrassen en een beter aangelegde tuin willen hebben. Over hoe dat te realiseren, konden we geen zinnig woord over zeggen. Dus het ontwerp en de aanleg hebben we geheel overgelaten aan de deskundigheid van het hoveniersbedrijf. Ons vertrouwen is geenszins beschaamd. Er is een heel orgineel en uitgebalanceerd ontwerp gemaakt en op een deskundige wijze aangelegd. Het resultaat is geweldig en geheel is binnen de vooraf afgesproken financiële kaders gerealiseerd.

Harde werkers

Prima werk, goede service!

Flinke klus geklaard! Goed meegedacht met mijn wensen.