Het was een prachtig feest!

De contacten met lieverst sound waren erg prettig. Zeer aan te bevelen!

Hallo Bé & Jaenet, Bedankt voor jullie reservering en gastvrijheid! Ook ik heb het als een prachtig feest ervaren op een sfeervolle locatie. Heel veel geluk samen! Sfeervolle Muziekgroet, DJ FER

Top dj!

Weet er altijd weer een feestje van te maken.

Goedemorgen, Bedankt voor de beoordeling! Fijn, dat u elk jaar weer tevreden bent over onze aangeboden dienstverlening. Sfeervolle Muziekgroet, DJ FER

Geweldig hoe dj Fer de hele zaal op de dansvloer krijgt. Topper!

Hallo Richard, Bedankt voor het plaatsen van een fantastische beoordeling. Iedereen deed ook ontzettend leuk mee om er een geweldig evenement van te maken! Graag tot ziens. DJ FER

Goed . Vriendelijk . Niet alle artiesten kunnen/willen inpluggen

Goedemorgen Gedi, Bedankt voor het plaatsen van de review! Ancora had wel de mogelijkheid om in te pluggen, maar vond het volume niet hard genoeg gaan op het voetbalveld. Toen zij hun geluid hadden geplaatst was ik wel jaloers trouwens hoe het klonk! Tevens nemen zij standaard hun geluidsman mee. Sfeervolle Muziekgroet, DJ FER.

Snelle service. Klantgericht

Heerlijk en gezellig feestavond van Carinova gehad. Met super goede muziek erg gevarieerd iedereen heeft genieten was TOP!!

Hallo Astrid, Bedankt voor je positieve review! De organisatie hadden jullie goed op orde! Net als jullie heb ik ook enorm genoten! Bedankt voor de TOP-avond en graag tot een volgende keer! Sfeervolle Muziekgroet, DJ FER uit Zwolle.

Heerlijke dansmuziek, en van alles! Van de soul van de jaren 60 naar de disco van de jaren 70 tot zelfs de veel besproken Boef. Echt een heerlijke dansavond gehad. Terwijl het buffet werd geserveerd even iets rustiger zodat je tijd hebt om te eten maar daarna weer lekkere muziek.

Goedemorgen Ellen, Bedankt voor het plaatsen van een review! Fijn dat u het als prettig heeft ervaren als het gaat om de gemaakte keuzes tijdens de avond van mijn kant. Ik vond het zelf ook een fantastisch feest, omdat iedereen enthousiast meedeed! Sfeervolle Muziekgroet, DJ FER.

Lieverst Sound is een professionele DJ die persoonlijke aandacht centraal stelt.

Fernand weet van elke avond een feestje te maken. Erg gezellige man en door zijn professionele werkhouding word elke avond een groot succes.

Hallo Jasper, bedankt voor je spontane reactie! DJ FER.