Passende muziek voor het aanwezige publiek.

Lieverstsound voelde precies aan welk muziek er gedraaid moest worden. Konden de mensen op de vloer krijgen. En de locatie "Roadrunner" te Oudleusen, heeft er invloed op gehad.

Hallo Herman, bedankt voor de fantastische review! Aangezien je in de organisatie niets aan het toeval overliet kon het ook alleen maar succesvol zijn! Vr.gr. DJ FER en DJ Thijmen.

Muziek voor iedere leeftijd

Ons feestje was geweldig mede door de DJ. Wij konden zelf aangeven wat voor soort muziek er gedraaid werd. DJ en zijn zoon waren erg vriendelijk en meedenkend.

Hallo Alex & Evelyn, Bedankt voor de mooie review! Wij hebben de feestavond ook als zeer prettig ervaren! Sfeervolle muziek en dan ook nog in combinatie met een volkszanger maakte het helemaal af! Vr.gr. DJ FER en DJ Thijmen.

Schitterend feest gehad

Voelen de zaal goed aan betreft de muziek

Hallo Mariunus & Jacolien, Bedankt voor jullie uitmuntende review! Jullie hadden het ook goed georganiseerd voor het hebben van een fantastisch feest! Vr.gr. DJ FER.

Zeer ervaren DJ met juiste gevoel voor de sfeer.

Zowel voor als tijdens de avond zeer prettig en professioneel contact. Ik had de vrije hand gegeven om dat te draaien wat passend was om er gaandeweg de avond een feestje van te maken. Dat is uitstekend gelukt!

Hallo Freddy, bedankt voor je uitmuntende review! Fijn, dat je een prachtig feest hebt ervaren. Is ook een prachtige locatie! Het trappen lopen was iets minder! Haha! Vr.gr. DJ FER.

Helemaal top

Professionele verzorging in alles. Dankjulliewel voor onze superavond!

Beste Erwin, bedankt voor je geweldige review! Jij en Gert hadden het ook grandioos georganiseerd voor het personeel en voor ons. Veel succes in het nieuwe seizoen en wie weet tot ziens! Vr.gr. Thijmen en Fernand.

Het was geweldig. Precies de muziek om een goed feest te vieren. Verzoeknummers werden gedraaid en hij voelde aan wat er gedraaid moest worden. Ik zou hem zo weer boeken voor een feest.

Hallo Bianca & Danny, bedankt voor de fantastische review. Jullie hadden een leuke locatie met uitstekende catering geregeld. Er werd vooraf ook duidelijk aangegeven wat de bedoeling was, zodat we uitstekend aan de verwachtingen konden voldoen. Leuke gasten en zelfs een volkszanger die enthousiast meedeed om het geheel helemaal compleet te maken. Bedankt voor jullie reservering en wie weet tot ziens! DJ FER en Lucas.

Fantastische DJ en serieus alles goed geregeld.

Vriendelijk. Snel en makkelijk contact. Maken goede afspraken. Komen afspraken goed na. Hebben onze volleybal dag geheel verzorgd en goede sfeer gegeven. Heb me geen moment zorgen gemaakt van aanvraag offerte tot de uitvoering op de dag. TOP!

Hallo Jeroen, bedankt voor de uitmuntende beoordeling! Uiteraard denken we graag met je mee om er geslaagd evenement van te maken. Fijn dat je het als zorgeloos hebt ervaren en dat we hebben kunnen voldoen aan de verwachtingen. Voor volgend jaar sta ik zeker weer tot je beschikking!

Dj wist de gasten niet binnen te houden

De communicatie op voorhand verliep wel goed. Alleen op de avond zelf was de muziek keuze niet wat wij voor ogen hadden. Daardoor kreeg hij de sfeer er niet in. Als er dan een leuk nummertje kwam, kwam iedereen naar binnen en bij het liedje daarna kregen we totaal iets anders waardoor de gasten weer naar buiten liepen. Dat vonden wij heel erg jammer en daar hadden we echt meer van verwacht. Met als klap op de vuurpijl dat het feest in 1 keer afgelopen was zonder een laatste lied als kersvers bruidspaar. Wij hadden er echt veel meer van verwacht!!!

Hallo Michel & Simone, wij vonden dat jullie het feest voor de gasten fantastisch hadden georganiseerd. Met +/- 25 gasten op het park een aantal dagen als gezin in ieder zijn eigen huisje. Op 2 juli was de grote dag, die dan ook al vroeg was begonnen. 's Avonds met z'n allen aan een buffet wat niets te wensen overliet. Wij waren er rond 19:00 uur en hebben met jou Michel samen gezellig gepraat over de loop van de dag en heb ik je gevraagd wat jullie muziekkeuze voor de avond mocht zijn. Als er maar sfeer en gezelligheid zou zijn gaf je aan. Helaas hadden jullie voor de bewuste datum geen tijd gehad om daar over na te denken. Na de drive in show te hebben opgebouwd waren wij ruim op tijd klaar om te starten. Het buffet was zo uitmuntend dat de daggasten die tevens ook avondgasten waren voor het feest nog niet klaar waren. Ze gingen vervolgens allemaal terug naar hun huisje om zich op te frissen om bij terugkomst aan het dessertbuffet aan te schuiven. Om 20:30 uur zijn we gestart met achtergrondmuziek, maar iedereen was nog buiten aan het dessertbuffet. Om 22:00 uur mochten we starten, maar niet met het feest, maar met een videofilm waar we met zijn allen naar hebben gekeken wat leuk in elkaar was gezet. Het moment was daar; wij mochten starten om 22:30 uur! Eerst op verzoek wat muziek voor de kinderen was de afspraak. Ontzettend gezellig en tevreden snoetjes! De zaal was ook ruim genoeg om 100 gasten te ontvangen. Van de +/- 25 personen avondgasten die er waren inclusief kinderen werden deze na afloop van de kindermuziek naar bed gebracht. Toen waren we met het gezellige aantal van +/- 15 gasten. We hebben ontzettend ons best gedaan om ieder die er was tegemoet te komen met verzoeknummers die ze konden aanvragen. Zelfs de polonaise werd nog aan het einde van de avond gelopen. Hadden wij eerlijk gezegd niet meer verwacht! Na nog een eindsnack op het eind van de avond waren jullie gasten voldaan. Michel, als tip gaf je nog aan dat we veel meer konden vragen voor onze dienstverlening in vergelijking met onze concurrentie. Wij vonden het goed betaald voor anderhalf uur! Vriendelijke groet, Thijmen en Fernand

Mooie opzet en een goed feest!

De setting die hij meeneemt ziet er top uit en de muziek was superlekker. Wel goed overleggen eerst of je verzoekjes wilt of niet. Ook extra zijn best gedaan om het voor ons gedenkwaardig te maken op ons trouwfeest. Goede DJ voor een zachte prijs.

Hallo Sharda & Patrick, Bedankt voor de fantastische review! Wij hebben ook genoten hoe iedereen enthousiast met jullie en ons meedeed om er een lekker dansfeest van te maken. Heel veel geluk samen en wie weet tot ziens! Vriendelijke groet, Lucas & Fernand

Heerlijke muziek

Heerlijke muziek en lekker genoten van alles. Beentjes kwamen goed los. Top

Hallo Martin & Petra, fijn dat jullie tevreden terugkijken op jullie Bruiloftsfeest! Bedankt voor de geweldige review! Vr.gr. Thijmen en Fernand

Mooi feest gehad

Voor ons bruiloft feest gehad! Leuke en goeie voorbereiding. Op de feestavond zelf de dansvloer hele avond vol gekregen. Klein minpunt was dat de dj een kwartier te laat was. Verder geluid en verlichting van top kwaliteit!

Hoi Jeroen, bedankt voor je beoordeling! Ik heb het ook als een prachtig feest ervaren. Jullie hadden het prima voor elkaar. Had er zelf ook de balen van dat ik later was. Het zat tegen in het verkeer! Heel veel geluk samen en wie weet tot ziens! Vr.gr. Fernand

Moeiteloos gefeest

Voor ons bruiloftsfeest had de DJ alleen een paar nummers vanuit onze kant nodig ter inspiratie, en hij had op basis daarvan een mooie muzieklijst samengesteld. Onze gasten hadden zich uitstekend vermaakt en wij waren volledig ontzorgd.

Hallo Nadi & Fleur, bedankt voor jullie prachtige review! Romantische locatie en zeer sfeervol en gezellig feest. Bedankt en wie weet tot ziens! Vr.gr. Fernand

Professioneel en plezierig

Lieverst Sound dacht erg met ons mee. Afspraken werden keurig nagekomen. Tijdens de feestavond voelden ze de sfeer heel goed aan en droegen ze bij aan een geslaagd feest.

Geslaagd feestje. Fernand had alles op tijd voor elkaar, goede installatie, op verzoek nummers gedraaid. Top geregeld zo.

Geweldig mooi feest

Fernand kwam samen met zijn zoon. Het voelde ook meteen goed. Het werd een fantastisch gezellig middag! We kijken terug op een heel mooi feest. Bedankt!

Wederom fantastisch feest gehad

Voor de derde keer hebben wij gebruik gemaakt van de diensten van Lieverst Sound Zwolle. Binnenkort zien we je weer bij een familielid van ons. Bedankt voor en het geweldige feest en tot snel. Vriendelijke groeten, Peter en Lydia.

Lieverst Sound maakt van een feestje een geweldig feest.

De goed gekozen muziek heeft samen met onze gasten van ons feestje geweldig feest gemaakt. Er werd meer gedanst dan we hadden durven dromen. Voor elk wat wils was de ervaring.

Hallo Han & Hennie, bedankt voor jullie prachtige review! Een geslaagde avond met een aantal prachtige emotionele momenten waar jullie met plezier aan terug kunnen denken. Fijn, dat ook Dennie zich heeft ingezet voor een uitmuntend feest! Tot ziens. DJ FER uit Zwolle.

Goede muziek en sfeerverhogend.

Voor de 2e keer gebruik mogen maken van Lieverst sound en weer was het goed voor elkaar. Draaien muziek die de mensen willen horen. Kortom een prima feest gehad mede dankzij hun.

Hallo Jonathan, Bedankt voor het plaatsen van een review! Jullie hadden het wederom perfect georganiseerd. De catering was voortreffelijk en de gastvrijheid was enorm. Bedankt hiervoor en wie weet tot ziens!

Een dansfeest, precies zoals wij graag wilden!

Wij wilden graag zomaar een feestje geven voor familie en vrienden. Dansen doe ik graag, maar te weinig, daarom wilden wij graag een dj op ons feestje. Wij kwamen via internet bij Lieverst Sound. Een prima keus bleek. Fernand wist iedereen op de dansvloer te krijgen! Samen met zijn zoon heeft hij ons en onze gasten een heerlijke avond bezorgd.

Hallo Nicoliene, Bedankt voor het plaatsen van een review! Wij hebben ook enorm genoten van het prachtige dansfeest!

Een super Oktoberfestfeestje gevierd!

De DJ's begrepen wat wij wilden, het werd een fantastisch gezellig feest! We kijken terug op een heel mooi Tirolerfeest!

Hallo Bertine, Bedankt voor het plaatsen van de review en jullie gastvrijheid!

Fer maakt er een top feest van!

Vooraf goede afstemming gehad over ons tuinfeest; hoe doen we het qua volume en beats in de woonwijk, welke muziek vinden we leuk of juist niet. Op de avond zelf was het top. Veel ruimte voor onze gasten voor hun eigen keuzes en daarom heeft de dansvloer de hele tijd vol gestaan. Het was echt een topfeest. Heel blij dat we Fernand hebben gevraagd als DJ!

Hallo Claudia, bedankt voor je fantastische review! Jullie waren ook duidelijk in de communicatie hoe je de muziek het liefst wilde hebben. Voor Gerrit was het origineel georganiseerd en vooral hoe hij op een aanhanger door de buurt werd gereden. Fantastisch! Een feestje om niet snel meer te vergeten en zelfs niet voor de buren die in de tuin zaten en mij een app stuurde voor een verzoeknummer! Ha,ha! Sfeervolle Muziekgroet, DJ FER

Supertof feest mede dankzij Fer

Fer heeft er mede voor gezorgd dat ik een topfeest hebben kunnen vieren ivm mijn 50 ste verjaardag. Hij voelde de avond perfect aan en alles was mogelijk. Ook de vele verzoeknummers. Nogmaals bedankt Janise

Hallo Janise, bedankt voor het schrijven van je fantastische review! We hadden geluk met het weer om er een gezellig en sfeervol geheel van te maken. Sfeervolle Muziekgroet, DJ FER

Super.

We hebben genoten van ons jubileumfeest met fijne muziek, echt van alles wat zoals besproken. Snelle service en fijn contact. Zeker aan te bevelen!

Hallo Iris, Bedankt voor je fantastische review! Jullie gastvrijheid was ook uitmuntend. Bedankt daarvoor. Voor jong en oud hadden jullie het prima geregeld! Sfeervolle MMuziekgroet, DJ FER.

Wij hebben genoten van het lustrumfeest afgelopen weekend. DJ Fer weet precies aan te voelen wat voor muziek er nodig is om de mensen op het dansvloer te krijgen. Kan goed inspelen op de wensen van diverse mensen.

geweldig

Wij vinden Lieverst Sound geweldig. We hebben ze nu 2 keer op ons feest gehad en beide keren super. Ook veel positieve reacties van onze gasten. Een echte aanrader voor een geslaagde avond. Hele vriendelijke mensen en ook niet belangrijk betaalbaar. Dus willen jullie een geslaagde avond raden wij jullie ze aan. Fam. Gielen

Hallo Peter & Wilma, Bedankt voor de geweldige beoordeling! Fijn dat jullie mijn diensten waarderen voor een fantastisch- en sfeervol muziekfeest! Jullie gastvrijheid is ook altijd enorm op welke wijze jullie het organiseren voor familie en vrienden. Bedankt en wie weet tot een volgende keer! Sfeervolle Muziekgroet, DJ FER