Goede muziek en sfeerverhogend.

Voor de 2e keer gebruik mogen maken van Lieverst sound en weer was het goed voor elkaar. Draaien muziek die de mensen willen horen. Kortom een prima feest gehad mede dankzij hun.

Hallo Jonathan, Bedankt voor het plaatsen van een review! Jullie hadden het wederom perfect georganiseerd. De catering was voortreffelijk en de gastvrijheid was enorm. Bedankt hiervoor en wie weet tot ziens!

Een dansfeest, precies zoals wij graag wilden!

Wij wilden graag zomaar een feestje geven voor familie en vrienden. Dansen doe ik graag, maar te weinig, daarom wilden wij graag een dj op ons feestje. Wij kwamen via internet bij Lieverst Sound. Een prima keus bleek. Fernand wist iedereen op de dansvloer te krijgen! Samen met zijn zoon heeft hij ons en onze gasten een heerlijke avond bezorgd.

Hallo Nicoliene, Bedankt voor het plaatsen van een review! Wij hebben ook enorm genoten van het prachtige dansfeest!

Een super Oktoberfestfeestje gevierd!

De DJ's begrepen wat wij wilden, het werd een fantastisch gezellig feest! We kijken terug op een heel mooi Tirolerfeest!

Hallo Bertine, Bedankt voor het plaatsen van de review en jullie gastvrijheid!

Fer maakt er een top feest van!

Vooraf goede afstemming gehad over ons tuinfeest; hoe doen we het qua volume en beats in de woonwijk, welke muziek vinden we leuk of juist niet. Op de avond zelf was het top. Veel ruimte voor onze gasten voor hun eigen keuzes en daarom heeft de dansvloer de hele tijd vol gestaan. Het was echt een topfeest. Heel blij dat we Fernand hebben gevraagd als DJ!

Hallo Claudia, bedankt voor je fantastische review! Jullie waren ook duidelijk in de communicatie hoe je de muziek het liefst wilde hebben. Voor Gerrit was het origineel georganiseerd en vooral hoe hij op een aanhanger door de buurt werd gereden. Fantastisch! Een feestje om niet snel meer te vergeten en zelfs niet voor de buren die in de tuin zaten en mij een app stuurde voor een verzoeknummer! Ha,ha! Sfeervolle Muziekgroet, DJ FER

Supertof feest mede dankzij Fer

Fer heeft er mede voor gezorgd dat ik een topfeest hebben kunnen vieren ivm mijn 50 ste verjaardag. Hij voelde de avond perfect aan en alles was mogelijk. Ook de vele verzoeknummers. Nogmaals bedankt Janise

Hallo Janise, bedankt voor het schrijven van je fantastische review! We hadden geluk met het weer om er een gezellig en sfeervol geheel van te maken. Sfeervolle Muziekgroet, DJ FER

Super.

We hebben genoten van ons jubileumfeest met fijne muziek, echt van alles wat zoals besproken. Snelle service en fijn contact. Zeker aan te bevelen!

Hallo Iris, Bedankt voor je fantastische review! Jullie gastvrijheid was ook uitmuntend. Bedankt daarvoor. Voor jong en oud hadden jullie het prima geregeld! Sfeervolle MMuziekgroet, DJ FER.

psmits@xsdsl.nl

Wij hebben genoten van het lustrumfeest afgelopen weekend. DJ Fer weet precies aan te voelen wat voor muziek er nodig is om de mensen op het dansvloer te krijgen. Kan goed inspelen op de wensen van diverse mensen.

geweldig

Wij vinden Lieverst Sound geweldig. We hebben ze nu 2 keer op ons feest gehad en beide keren super. Ook veel positieve reacties van onze gasten. Een echte aanrader voor een geslaagde avond. Hele vriendelijke mensen en ook niet belangrijk betaalbaar. Dus willen jullie een geslaagde avond raden wij jullie ze aan. Fam. Gielen

Hallo Peter & Wilma, Bedankt voor de geweldige beoordeling! Fijn dat jullie mijn diensten waarderen voor een fantastisch- en sfeervol muziekfeest! Jullie gastvrijheid is ook altijd enorm op welke wijze jullie het organiseren voor familie en vrienden. Bedankt en wie weet tot een volgende keer! Sfeervolle Muziekgroet, DJ FER

Het was een prachtig feest!

De contacten met lieverst sound waren erg prettig. Zeer aan te bevelen!

Hallo Bé & Jaenet, Bedankt voor jullie reservering en gastvrijheid! Ook ik heb het als een prachtig feest ervaren op een sfeervolle locatie. Heel veel geluk samen! Sfeervolle Muziekgroet, DJ FER

Top dj!

Weet er altijd weer een feestje van te maken.

Goedemorgen, Bedankt voor de beoordeling! Fijn, dat u elk jaar weer tevreden bent over onze aangeboden dienstverlening. Sfeervolle Muziekgroet, DJ FER

Geweldig hoe dj Fer de hele zaal op de dansvloer krijgt. Topper!

Hallo Richard, Bedankt voor het plaatsen van een fantastische beoordeling. Iedereen deed ook ontzettend leuk mee om er een geweldig evenement van te maken! Graag tot ziens. DJ FER

Goed . Vriendelijk . Niet alle artiesten kunnen/willen inpluggen

Goedemorgen Gedi, Bedankt voor het plaatsen van de review! Ancora had wel de mogelijkheid om in te pluggen, maar vond het volume niet hard genoeg gaan op het voetbalveld. Toen zij hun geluid hadden geplaatst was ik wel jaloers trouwens hoe het klonk! Tevens nemen zij standaard hun geluidsman mee. Sfeervolle Muziekgroet, DJ FER.

Snelle service. Klantgericht

Geweldig!

Heerlijk en gezellig feestavond van Carinova gehad. Met super goede muziek erg gevarieerd iedereen heeft genieten was TOP!!

Hallo Astrid, Bedankt voor je positieve review! De organisatie hadden jullie goed op orde! Net als jullie heb ik ook enorm genoten! Bedankt voor de TOP-avond en graag tot een volgende keer! Sfeervolle Muziekgroet, DJ FER uit Zwolle.

Super!

Heerlijke dansmuziek, en van alles! Van de soul van de jaren 60 naar de disco van de jaren 70 tot zelfs de veel besproken Boef. Echt een heerlijke dansavond gehad. Terwijl het buffet werd geserveerd even iets rustiger zodat je tijd hebt om te eten maar daarna weer lekkere muziek.

Goedemorgen Ellen, Bedankt voor het plaatsen van een review! Fijn dat u het als prettig heeft ervaren als het gaat om de gemaakte keuzes tijdens de avond van mijn kant. Ik vond het zelf ook een fantastisch feest, omdat iedereen enthousiast meedeed! Sfeervolle Muziekgroet, DJ FER.

Lieverst Sound is een professionele DJ die persoonlijke aandacht centraal stelt.

Fernand weet van elke avond een feestje te maken. Erg gezellige man en door zijn professionele werkhouding word elke avond een groot succes.

Hallo Jasper, bedankt voor je spontane reactie! DJ FER.