Doeltreffend

Ik kwam bij Carola met diverse klachten, hoofdzakelijk vermoeidheid en gewrichten. Na een paar keer kon ik al duidelijk verschil voelen. De praktijk is verzorgd en rustgevend.

Lekker ontspannen

Aangezien ik geen klachten had, was het een lekkere ontspannen massage

Carola is zeer klantgericht en zet zich volledig in om de klachten duidelijk te krijgen.

Zij heeft mij een aantal keren een ontspanningsbehandeling gegeven. Deze behandeling had na afloop meteen een rustgevend effect op mij en werkte nog dagen door.

Kundig en betrokken

Carola is deskundig op het gebied van de voetreflex. Ze is betrokken en geeft daarnaast tips en advies. Ze heeft mij geholpen met het sterk verminderen van opvliegers!

Fijne en ontspannende behandeling

Na 1 bezoek wil je vaker.

Prettige ontvangst en goede uitleg. Nette praktijkruimte.

Carola is een erg gemotiveerde en vriendelijke vrouw. Zij heeft veel verstand van haar vak.

Contact met Carola verloopt erg goed. Carola denkt erg veel mee, dit is een heel prettige ervaring.