top

prettig om op deze site rond te neuzen...

Goed en snelle levering

Ruime keuze goede service

Bestelling correct verwerkt en geleverd

Mijn bestelling is netjes geleverd, zonder problemen. Prima.

bestel paars krijg geel!!!!!!!!

gebeld en was herl normaal zei ze als je 2 paarse schalen besteld dat je gewoon een knalgele krijgt slaat echt nergens op!!!!

Jammer dat u het zo gezien heeft. En niet mijn kant van het verhaal wilde laten vertellen. Ik krijg van de leverancier soms ook een andere kleur dan ik zelf besteld hebt. Wat voor mij overmacht is. Ik heb ook de mogelijkheid geboden om het terug te sturen en geld terug te storten zodra het terug is.

Héél goéd

Prettig en fijn contact. Snelle service Vriendelijk en betrouwbaar.

Goede aankoop gedaan. Tupperware is Top!

Elisabeth reageert op al je vragen en is heel klantvriendelijk.

Prima webshop met een prima aanbod

Ik kon vinden wat ik zocht op de website. Er is een divers aanbod van lopende acties, maar ook artikelen die moeilijker verkrijgbaar zijn. De bestelling kwam leuk ingepakt aan en er zat ook een leuk klein cadeautje in.

Klantvriendelijk, goede service, echt een aanrader

Ik heb vorige week iets besteld bij mev. naast dat het snel bezorgd is, is het ook ontzettend leuk ingepakt daarnaast kreeg ik zelfs er een cadeautje bij. :) blij mee