de oosterse bewegingsleer op een liefdevolle, ongedwongen manier ervaren

Prima wat inhoud en omgeving betreft.

Fijne lessen en gezellige sfeer

Ik vind dat er heel fijn les gegeven wordt. Je krijgt hulp en aandacht in de les die je op dat moment nodig hebt. Er is een hele warme en gezellige sfeer.. Echt heel fijn om hier yoga te doen..

Vriendelijk en goede begeleiding

Omdat ik al langer op zoek was naar iemand waar ik Pilatus kon gaan doen ben ik heel blij met Inner Cirkel, in de buurt en overdag wat ik persoonlijk fijn vindt.

Hier kom ik zo rustig tot mezelf...

In een mooie, ruime en lichte zaal, reikt Anita een heel gevarieerde, en voor ons bijna op maat gemaakte yoga les aan. Haar enthousiasme voor Dru Yoga is aanstekelijk en dankzij voortdurend bijscholing, geef ze aan haar lessen een heel persoonlijke kleur ! Zo leuk om met haar onze horizon te verruimen. Echt een aanrader !Blijf zo door gaan, Anita ! Jouw lessen zijn zo uniek, net als jij ! :)

Persoonlijke begeleiding in een fijne omgeving.

Leuk om een les te volgen.

Anita Bouman is een bijzondere lesgeefster. Haar lessen sluiten precies aan bij wat ik nodig heb.

Ik ervaar Anita als een inspirerend docent, die goed weet waarover ze het heeft in de les. Ik vind haar cursusruimte prachtig, een heerlijke plek om te zijn. Ik ga altijd ontspannen en met nieuwe energie naar huis. Dank je wel, Anita, ik hoop nog veel van je te leren!