Mijn afslankmissie was dankzij de hulp van Gerda niet alleen succesvol maar ook gezellig.

Professionele en vriendelijke coach

Deze ervaring was zeer positief. Een hele goede begeleiding door coach Gerda. Professioneel met een menselijke touch. Gerda leeft met je mee, zij kan je motiveren als het even wat moeilijker gaat. Gerda heeft je de juiste aanknopingspunten, lekkere recepten en heeft ze altijd tijd voor je.

Goed.

Goede begeleiding. Serieuze aandacht! Motiverend.

Geweldige op mensen gerichte respectvolle coach!

De begeleiding van super fijn . De producten zijn prima en werkten bij mij goed !

Dit was voor mij de beste oplossing om gewicht te veliezen

Om af te vallen ging het prima en om vol te houden ging het ook goed Prima eet / drinkbare produkten

Bevredigend

Na vele pogingen is het met Gerda Oosting mij wél gelukt om 15 kilo af te vallen! Ze motiveert heel prettig en de producten zijn ook prima van smaak. Ben er zelf heel blij mee en blijf voorlopig 1x per maand bij Gerda komen ter ondersteuning....

Bevredigend

Gedreven coach

Gerda is een zeer goede gedreven coach, geeft goede adviezen en stimuleerd.. ook is ze op de juiste momenten streng als je de teugels even te ver laat vieren.

Heel tevreden!

Supergoeie producten, goede begeleiding. Prachtig behaald resultaat!

Professionele en effectieve begeleiding. Lieve warme coah

Goede begeleiding van ervaren coach. Hele persoonlijke begeleiding.

Ik heb aan Gerda een hele goede coach, helpt daar waar nodig, is altijd bereikbaar indien nodig op moelijke momenten. Staat altijd voor je klaar. Goede begeleiding.

Een correcte begeleiding en prima producten

Positieve indruk zowel van de consulente als van de producten.

Goede, vriendelijke en duidelijke coaching

Afvalllen met lekkere producten bij een gezellige coache die duidelijk uitlegd. Door de afwisselende producten is het plan zeer goed te volgen en vol te houden.