Zeer deskundig!

- Neemt de tijd - Duidelijke uitleg - Goede service

Alles goed

Hele fijne podotherapeut, aanrader.

Erg vriendelijke man, ben top geholpen!

Bastiaan heeft mij erg goed geholpen met mijn klachten. Door mijn verkeerde houding kreeg ik rugklachten, maar dankzij de inlegzolen die hij voor mij heeft gemaakt zijn mijn klachten geleidelijk aan steeds minder geworden en heb ik nu al bijna geen pijn meer. Bastiaan is er open en eerlijk in zijn adviezen en dat is erg prettig!

Prima service .

Ik kon binnen drie dagen al terecht met mijn klachten. Ik werd serieus genomen, er werd meegedacht. En binnen een week kreeg ik mijn zooltjes terwijl het normaal twee weken duurt voordat de zooltjes klaar zijn. Heel fijn

Prettig en snel geholpen

Ik kon gelijk terecht, werd zeer vriendelijk en professioneel geholpen! Na een week kreeg ik al de zooltjes.

Professioneel en klantvriendelijk

Snel en goed geholpen. Veel baat bij de zolen.

Kennis van zaken en perfect geholpen!

Afspraak nav been en rugproblemen bij het lopen. Bij het onderzoek bleek dat mijn voeten aardig doorzakken bij het lopen. Dit veroorzaakt de problemen en zolen worden op maat gemaakt. Ben heel benieuwd naar het resultaat!

Gericht op de persoonlijke klachten

Prima tot nu toe. Heb zooltjes voor het hardlopen, daar zat de klacht met name. Inmiddels halve marathon en al enkele wandelingen gelopen ermee.

Het was een fijne ervaring, ik zou hem aan iedereen aanbevelen.

Bijzonder vriendelijke podotherapeut

Bastiaan is erg vriendelijk en denkt graag mee. Hij is daarnaast continue bezig om dingen te verbeteren. Aanrader!