Al jarenlang mijn vertrouwde kapster!!

Brenda knipt al jarenlang mij en mijn 2 zonen. Wij zijn uitmate tevreden over haar. Ze knipt prima, ze verstaat haar vak goed!!! Ze is daarbij heel aardig!! Bent u op zoek naar een goede kapster, Dan beveel ik u zeker Brenda aan!!!!!!

Al 15 jaar naar tevredenheid mijn kapster.

Zeer fijne en gezellige kapster die altijd naar tevredenheid mijn haar knipt. Ze heeft veel ervaring, geeft goed advies en is flexibel. Kort samengevat, een top kapster!!!

Brenda knipt super!

Brenda is een goede kapster!

verstaat haar werk, flexibel en niets is te moeilijk

goede ervaring

Prima service staat altijd voor je klaar

Zolang Brenda's hairdream bestaat ben ik al klant dat betekent dat ik super tevreden ben en ik hoop dat Brenda's hairdream jaren blijft bestaan

Altijd goed!

Al jaren onze kapper aan huis! Heel fijn, lekker thuis, allemaal geknipt. En altijd gezellig als Brenda er is.

Zeer klantgericht, vriendelijk en neemt alle tijd voor de klanten

Brenda is een hele leuke, gezellige dame die altijd ruim de tijd neemt voor het knippen. Is zeer klantgericht, geeft goed en uitgebreid advies. Brenda schrijft altijd op wat ze met het haar heeft gedaan zodat ze de volgende keer precies weet wat er gedaan is, en eventueel dingen kan aanpassen.

Prima kapster, zou ik zeker aanbevelen!

Nu alweer een flink aantal jaren de goede ervaring met Brenda als kapster. Zij verstaat haar vak! Flexibele mogelijkheden tot afspreken, voor ons van grote meerwaarde.

Luistert goed naar de wensen van de klant, kwaliteit, vriendelijk, flexibel

Brenda komt al jaren bij ons gezin thuis om te knippen en te kleuren. Daarbij luistert ze goed naar onze wensen, geeft nuttige tips en adviezen. Voor de kinderen heeft ze oprecht aandacht. Ik vind het heel fijn om op tijden die ons goed uitkomen een afspraak te maken. Kortom: we zijn hartstikke tevreden: goede kapster, flexibel en.. Brenda is ook gewoon een leuk mens!

Zeer vriendelijke kapster en goeie service

Brenda is een zeer lieve kapster die altijd met plezier haar werk doet.

Uitstekende kapster!

Wij vinden een kapster aan huis heel fijn. Brenda weet wat ze doet en ons haar zien er altijd weer netjes uit. Echt een topper!!