Zeer goed en eerlijk advies

Allworks Montage heeft voor mij een appartement in Antwerpen verkoop klaar gemaakt. Deze appartement had ik een paar jaar in mijn bezit en in de verhuur. De laatste huurders die ik had hebben mijn appartement totaal vernield. Ik had toen ook besloten om deze te verkopen. Omdat deze in een zeer slechte staat was stond mijn appartement bijna een jaar te koop. Op advies heb ik Allworks gebeld en hun kwamen met een passend oplossing. Hun hebben het gehele appartement opnieuw gestukt. Daarna alles gespoten met latex. Verder hebben hun een nieuwe keuken en badkamer geplaats. Na de werkzaamheden het appartement opnieuw te koop aangeboden en was nu binnen 3 weken verkocht. Allworks geeft goed eerlijk advies en hebben voor mij een betaalbaar oplossing gevonden. Ik kan hun zeker aanraden. Werken netjes en ruimen alles op.

Beste mevrouw Gijsen. Ik ben blij dat wij een passend oplossing voor u hadden en vooral te horen dat uw appartement zo snel verkocht was. Ik kijk er naar uit om in Januari te mogen beginnen aan uw woning. Groetjes Kevin

Zeer deskundige vakman die zijn vak verstaat!

Ik had snel een bedrijf nodig om mijn muren strak te stucen en sausen en kwam al snel uit bij Allworks montage. Kevin kwam direct kijken nadat ik hem had gebeld. Hij legde alles goed uit en na alles te hebben opgemeten kwam hij met een mooie prijs. Volgende dag ging hij al aan de slag en alles verliep vlot en zeer netjes. Zelfs de laatste dag maakte hij tot 's avonds laat om alles naar wens te vervullen. Kortom zoek niet verder maar kies voor Allworks montage!

Beste Remy, Vriendelijk bedankt voor je beoordeling en nogmaals bedankt voor jullie opdracht. Ben blij dat jullie tevreden zijn en zodra jullie verhuis achter de rug is kom ik al te graag langs om eventueel verhuisbeschadigingen bij te werken.

Goede Service

Goede service en aardige werknemer.