Duidelijke kennismaking met The Work

Fijne workshop waarbij de besproken theorie in de praktijk wordt gebracht. Door de methode met persoonlijke situaties te bespreken wordt deze heel toepasbaar. Noeska geeft de workshop met aandacht en enthousiasme en ik vind haar een warm en hartelijk persoon.

Verrassende inzichten!

In een week tijd heb ik ontzettend veel inzicht gekregen in wie ik tot nu toe dacht te zijn en wie ik werkelijk ben. Er is een wereld voor me open gegaan die meteen heel vertrouwd voelt, omdat die er (blijkbaar) al die tijd al was. Het blijft werken om vanuit liefde, geluk en acceptatie te leven, maar ik heb daar nu de handvatten voor en dat alleen geeft al rust. Noeska geeft heldere uitleg van de stof en schenkt veel aandacht aan persoonlijke vragen en situaties. Ik heb haar ervaren als een hele liefdevolle en passievolle trainster!

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Inspirerend en verhelderend !

De online training van Noeska heeft mij meer gebracht dan verwacht! Ze poste elke dag genoeg content en opdrachten om echt aan de slag te gaan met mijzelf. De live sessie was daarin ook een waardevolle toevoeging. Tevens was het fijn dat iedereen zijn ervaringen kon delen, dit zorgde voor herkenning en ik kon op deze wijze leren van anderen. Gelukkig was Noeska bereikbaar voor vragen wanneer ik er even niet uitkwam, dit was ontzettend fijn. Het was een hele zinvolle training, soms confronterend, maar ik heb veel nieuwe inzichten gekregen! Dankjewel!

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Super waardevolle training vol inzichten

ik heb de training “van wie je denkt te moeten zijn naar je authentieke zelf” gevolgd. Hele fijne training om te volgen. Het bracht me rust, ruimte en inzichten over mezelf om weer verder te onderzoeken. De materie is prettig opgebouwd, waardoor je beetje bij beetje steeds meer de diepte in gaat. Ik heb in deze week echt een paar patronen en overtuigingen weten te doorbreken - heel dankbaar voor! Noeska weet de onderwerpen op een hele heldere manier te brengen.

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Coaching gehad

Inspirerend

De online training is ontzettend waardevol. Noeska begeleidt je hier helemaal doorheen en dat is zo fijn. Zelf is ze een voorbeeld van wat ze vertelt, Noeska straalt een bepaalde rust uit en kan kennis heel goed overbrengen. Dank je wel lieve Noeska.

Verhelderend en confronterend!

Het besef dat zelfliefde en acceptatie allang in je zitten en je niets hoeft te verbeteren geeft rust! In deze training heb ik veel over mezelf geleerd en soms was dat best confronterend. Een hele fijne training als je jezelf graag beter wilt leren kennen en bepaalde gedachtes en overtuigen durft te gaan onderzoeken!

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Nieuwe rust en een completere vorm van zelf-liefde en acceptatie!

De afgelopen jaren doorliep ik veel trajecten met het thema: aan mezelf werken. De pyscholoog, loopcoaching en haptonomie. Alles is voorbij gekomen. Tijdens het laatste jaar haptonomie werden al mijn diepe lagen aangeraakt en kwamen mijn patronen steeds meer aan het licht. Doordat ik Noeska al een tijd volg op instagram en haar posts en stories altijd zo doeltreffend zijn, gaf ik mezelf deze cursus cadeau. Om eens te kijken hoe ver ik ben, hoe het staat met m'n ego en mijn eigen zelfliefde en hoe het staat met de authentieke versie van mezelf. Tijdens de cursus voelde ik nog meer rust, en nog meer zelfliefde en acceptatie. En dat gevoel is zo gaaf!!

Super!

Erg interessant en leerzaam om op een andere manier naar je gedrag te kijken. Fijne informatie die je helpt om je gedrag te doorzien en tools om er ook echt direct wat mee te doen!

Een nieuwe blik

Ik vond de online training via instagram super! Ik kende het boek van the Work wel al en ook gelezen en opdrachten ingevuld.. Maar deze training heeft me het zo veel meer verduidelijkt en inzichten gegeven over mijn denken en waar mijn continue struggle zit. Noeska legt het zo goed en ook liefdevol uit dat het echt binnenkomt! Ben superblij dat ik deze online training heb gevolgd. Ik ben zoveel bewuster van de emoties en wat de overtuiging is die er vaak achterligt. Ik vind het nu zo leuk om oplettend te zijn steeds en te denken ho stop... wat gebeurd hier... Dank je wel! Ik zou nog wel even door willen gaan;-)

Ontzettend waardevol!

In een week tijd enorm veel geleerd over het vinden van rust en acceptatie. De theorie en vooral de oefeningen zijn gelijk toepasbaar in t dagelijks leven. Ook al is het soms pittige materie, door de juiste opboue van de training en heldere uitleg van Noeska blijf je aangehaakt. Ik vond het ook echt heel fijn dat er voorbeelden en vragen werden gedeeld. Ook al was de training online, je deed het met elkaar. Ik zou iedereen aanraden de training te volgen!

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Precies de kern, helemaal compleet!

Na al enorm fijne coaching te hebben gehad nu deze training gevolgd, en ondanks dat ik al veel wist, was het zo goed voor me en zo waard! Noes is zo bizar goed met deze materie, het stroomt, het vloeit en ze voelt haarfijn aan waar iedereen zit, wat er nodig is en daarmee geeft ze niet alleen de perfecte training in moeiteloos jezelf leren zijn, maar is zijzelf het perfecte voorbeeld van moeiteloos jezelf zijn. Een onwijs grote inspiratie!

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Inspirerend, motiverend en soms confronterend

Alle posts van Noeska zetten mij aan het denken en komen op de een of andere manier binnen. Ik heb gemerkt dat het me helpt om rust te vinden in wie ik ben en wat ik doe. Het heeft me geholpen om helderheid te krijgen in bepaalde situaties. Ik hoop dan ook dat ik dit door kan zetten in de toekomst. Het was vooral heel prettig om alles te kunnen vragen en zeggen binnen de training. Inzichten delen en ook bij anderen zien waar ze tegen aanlopen. De live sessie was zeker een waardevolle toevoeging. Ik kan uren luisteren naar Noeska die uitlegt en vertelt over ego, emoties en the Work. Nogmaals dankjewel!

Interessant, confronterend en ECHT

Ik ben zo ontzettend blij dat ik de instagram workshop ‘Van wie je denkt te moeten zijn naar de authentieke jij’ heb gevolgd. Een goed gevulde workshop met elke dag zoveel informatie. Voor vragen was Noeska altijd bereidt je te helpen, en als je het even niet meer begreep was dat ook geen ramp (dat was gelijk weer even een confronterend besefmomentje in de week), het kwam vanzelf! Echt een aanrader voor iedereen! Heb ervan genoten met heel mijn hart (ware zelf)!

Fantastisch

Ik vond de post op insta altijd al fantastisch maar wat een super fijne, leerzame online curcus was dit ! Leerzame post, een goed uitgelegd en mooi verwoord live uur op insta ,een mooie IGTV, goede opdrachten en super feedback terug op al Mn vragen. Vond het echt goed gedaan en zou het iedereen aanraden om je zelf dit te gunnen

schatrijk

Hey Noeska De eerste dag dacht ik oh nee het wordt een zware week... ik was beetje in de war met het ego maar na het einde van de week voelde ik me opgelucht en ik kreeg energie,ruimte. Ik voel dat ik zelf verder kan met de oefeningen. Ik vond het supertof dat de oefeningen allemaal met elkaar te maken hadden. Mooi dat je Feedback gaf op elk bericht. Ik vond het leuk dat anderen ook hun taken deelden om eruit te leren.

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Coaching gehad

Waardevolle en bruikbare manier om echt jezelf te kunnen worden.

De online training was precies wat ik nodig had. Het leert je om de overtuigingen die je hebt los te laten en jezelf en de situatie waarin je zit te accepteren. Het is alsof je weer leert van jezelf te houden door de manier van denken die je voor de training kent af te leren. Heel waardevol om vol liefde en acceptatie verder door het leven te kunnen gaan. Heel erg dankbaar voor Noeska haar training en ik zou het iedereen aanbevelen die echt weer van zichzelf wil gaan houden!

Eye opener

Ik wist al zelf dat ik nie naar de anderen moest wijzen met de vinger, maar meer naar mezelf. En met de juiste vragen werd het duidelijker van het hoe en waarom.

Smaakt naar meer!

Dit was mijn eerste kennismaking met Noeska en The Work kende ik alleen van naam. Hoewel ik daarom niet wist wat ik kón verwachten, zijn mijn verwachtingen meer dan overtroffen. Noeska weet de complexe materie over het ego-denken en The Work op een heldere manier over te brengen. Waarbij ze niet om de hete brij heen draait, en je zekerheden even flink door elkaar schudt. Maar wat er daarna gebeurt, is mind blowing. De inzichten die ik door deze online training heb gekregen, hebben direct effect op hoe ik de wereld ervaar. Dat heb ik in mijn jarenlange zoektocht naar tools voor meer kalmte en rust nog niet eerder gehad. Ik ben zeker van plan meer van Noeska te leren!

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Confronterend, emotioneel, leerzaam en echt een eye-opener!

Deze training kwam precies op het juiste moment. Ik bleef in een vicieuze cirkel hangen met vervelende gedachten en dankzij deze training weetik hoe ik deze cirkel kan doorbreken. Ik voel me veel rustiger en meer in controle. Je krijgt erg veel inzichten en praktische indormatie waar je mee aan de slag kunt. Ook is Noeska bereikbaar voor vragen waar nodig. Ik ben erg blij met mijn deelname!

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Zo fijn als je de waarheid onder ogen wil zien en dichter bij jezelf te komen.

Noeka, dankjewel je oprechte aandacht, je pure advies, je inspirerende teksten! Erg fijn en motiverend EN ook de moeite waard en confronterend. Juiste manier om bij een diepere laag van mezelf terecht te kunnen komen. Het grootste inzicht dat ik de weerstand op geef en het toelaten van wat IS erg belangrijk is, voor nu en de toekomst. Ook de signalen die op mijn pad terecht komen die weerstand bieden, juist DIE te onderzoeken om er achter te komen ‘wat me te doen staat’ en zo met een traan en een lach dichter bij mezelf te komen. Dat de rest accepteren dan vanzelf gaat, omdat ik alleen de regie heb over MIJN gedachtes en de ander niet kan sturen of hoef te sturen. Dankjewel voor je training Noes! Wat me te doen staat, is eerst nog mezelf onderzoeken en daarna de moed te vinden om ook anderen te inspireren, door puur mezelf te zijn, zonder trucjes en zuivere informatie en kennis kan delen! 1 woord ; dankbaar ! Liefs , S

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een workshop gevolgd

Inspirerende workshop die niet lang genoeg kon duren

Samen met zo'n tien andere vrouwen volgde ik the workshop 'The Work' 1.0. Het was een hele fijne dag met veel aandacht en ruimte voor elkaar. De methode spreekt me enorm aan en ik ga me zeker meer verdiepen. Ik ben heel dankbaar dat ik hierbij kon zijn. De rust, aandacht en energie van Noeska maken het echt de moeite waard.

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een workshop gevolgd

Weten waar ik sta geeft richting

Dankzij de workshop Personal Branding & Zichtbaarheid heb ik zicht gekregen waar ik precies ben op weg naar mijn coach zijn. Weten waar ik sta geeft mij richting en maakt nu elke eerste stap een vanzelfsprekende. Dat wat eerst stagneerde gaat nu weer in flow. Ik heb een mooi plan mogen uitzetten met duidelijke richtlijnen en handvatten. Afgesloten met een eerste stap die alles weer in werking heeft gezet.

Heel inspirerend

De workshop Personal Branding & Zichtbaarheid was heel verfrissend, inspirerend en nuttig. Ik heb er veel energie, plannen en motivatie aan overgehouden. Jammer dat niet alle onderdelen even uitgebreid aan bod zijn gekomen ivm tijdgebrek. Ik had graag nog meer kennis opgedaan.

Het voelt als thuiskomen bij jezelf en je vrijer voelen in je eigen mind en body

Sinds het begin van dit jaar met Noeska aan de slag gegaan met mijn gedachten, omdat ik het gevoel had vast te zitten. 8 maanden later voel ik mij zoveel vrijer zowel in mijn hoofd als in mijn lichaam. Gaandeweg, door het veranderen van mijn gedachten, is mijn leven ook heel veel gaan veranderen. Ik kom steeds dichterbij mezelf en kan loslaten wat mij niet meer dient. Ik ben Noeska zo dankbaar voor alle inzichten en de moed die zij je geeft om naar jezelf te kijken, wat uiteindelijk heel verlichtend werkt. Thank you, thank you, thank you!

Super leerzaam en geeft stof tot nadenken

Noeska is een geweldige coach die in deze workshop op een overzichtelijke en prettige manier de methode van The Work uitlegt en meteen toepast op allerlei herkenbare situaties. Het opent je ogen en als je er zelf ook daadwerkelijk mee aan de slag gaat helpt deze workshop als basis voor een verandering in je hele leven.

Over Coachscore

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen.