Dichterbij mijzelf en daarmee dichterbij de ander

Aller eerst vind ik Noeska een hele prettige vrouw. Ik volg haar al een tijd op instagram en vind het gaaf dat ze ook daar al zo open veel inzichten deelt. Onderwerpen ontleed en daarmee eigenlijk veel kennis gratis weg geeft. Dat is een mindset die erg bij die van mij aansluit. De keus om dit traject aan te gaan was dan ook snel gemaakt. De lay-out van het online platform en hoe de oefeningen in elkaar zaten was overzichtelijk, duidelijk en zonder te lang van stof te zijn, toch volledig gevuld met informatie, lessen en wijsheid. Haar heldere manier van praten en uitleggen zorgt ervoor dat het van begin tot eind interessant blijft en ze je bij de les kan houden. Ik heb ontzettend veel geleerd maar vooral de acceptatie dat ik er al ben eindelijk kunnen omarmen. Ik dacht altijd dat zelfontwikkeling DE manier van leven was, terwijl het accepteren dat je er nu ook al bent in al je volmaaktheid je eigenlijk veel meer rust geeft.

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Een waardevolle investering in jezelf!

Het begon met 5 sessies, maar na de 1e sessie merkte ik al dat ik intensiever aan de slag wilde! Ik ben enorm dankbaar voor de sessies met Noeska. Het was voor mij het begin van een bewuster en lichter leven. Ik heb Noeska als zeer bekwame coach ervaren, die met veel geduld op een directe en liefdevolle manier de juiste vragen weet te stellen. Ze weet een veilige plek te creëren waarbij ik mij altijd gezien en gehoord heb gevoeld. Ik heb van begin tot eind uitgekeken naar elke sessie, ondanks dat dit soms veel verdriet met zich mee bracht, en gun iedereen zo’n traject!

Heel waardevol!

De online training was een hele mooie zoektocht naar binnen. Het heeft mij geholpen om mijn mechanismen beter in kaart te brengen en meer compassie te hebben met mezelf. Het is zo waardevol om je overtuigingen op te leren doorzien en uiteindelijk ook los te kunnen laten! Het lijntje met mijn ware zelf voelt een stuk steviger dan voorheen. Noeska haar uitleg is helder, op het platform kun je je vragen kwijt en tijdens de zoom sharing sessies is er de kans om dieper op bepaalde onderwerpen in te gaan. Het was super fijn om op mijn eigen tempo met de opdrachten aan de slag te kunnen en de tijd te nemen om de inzichten te laten bezinken.

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Interessante cursus als je aan het begin staat van het ontwikkelen van je zelfkennis

Over; De online training 'schaamteloos jezelf zijn'. Ik had er eerlijk gezegd iets meer van verwacht, zeker voor het geld (veel voor een student). Ik heb naar mijn idee al aardig wat zelf kennis, en wilde met deze cursus wat dieper duiken en een andere kijk krijgen. Dieper duiken is niet gelukt, pas bij dag 4 of 5 kwam ik iets nieuws tegen. Een andere kijk is wel redelijk gelukt. De cursus is dus naar mijn idee meer van toepassing als je wat meer aan het begin staat van het uitbreiden van je zelfkennis. Het format via instagram en email was even wennen, maar prima te doen. Hoewel, informatie terugvinden was niet heel soepel, dan moest je een flink aantal berichten weer doorlezen. Ik denk dat de cursus voor mij iets te 'zweverig' was, waardoor ik me niet goed kon relateren aan de voorbeelden en de bijgevoegde meditaties voor mij niet werkte. 'The Work' is een interessante manier om naar situaties te kijken, en zal ik zeker nog wel eens toepassen. Alleen daar stopt het, er wordt niet goed gekeken naar de acties die je dan wel of beter kan ondernemen, of hoe je een wijziging van je denkbeeld goed toepast in de praktijk. Verder is het een 7 daagse cursus, maar had ik niet 7 dagen achter elkaar de tijd om eraan te zitten. (Dat is ook helemaal geen realistische verwachting, dus ik snap niet helemaal waarom dat wel een beetje de insteek is). Je hebt verder wel een maand toegang tot de informatie, wat een goede tijdspanne is. Die tijd heb ik dan ook gebruikt. Vrij kritisch over deze cursus, helaas wat minder toepasbaar op mij. Voor anderen kan ik me voorstellen wel heel behulpzaam. gelukkig waren de reacties die ik persoonlijk kreeg van Noeska top; heel erg lief, nuttig, prettig en behulpzaam. Helaas reageerde ze niet altijd.

Verhelderend !!!

Dit was voor mij de tweede keer dat ik de training volgde .. en bizar hoe ik op dit moment het weer anders zie en ervaar.. wederom nieuwe inzichten en zo fijn om zo intenties met mezelf bezig te zijn. Echt een kadootje aan mezelf .. En ik denk dat dit niet de laaste keer voor me was Noeska legt alles goed en haar antwoorden zijn super leerzaam .. nu moet ik zeggen of ik nu een training, workshop of coaching doe bij haar .. keer op keer door haar antwoorden heb ik echt iets van .. wauwww! Zo heb ik het nooit gezien. Echt een aanrader

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Coaching gehad

Ontzettend waardevol en verhelderend, Noeska heeft mij echt verder geholpen

Ik heb bij Noeska een aantal coachingsessies gedaan en vervolgens ook haar Instagramcursus. De beste investering in mijzelf tot nu toe! Vanaf het eerste moment voelde ik mij op mijn gemak bij Noeska, waardoor ik grote stappen heb kunnen zetten en inzichten heb gekregen over mezelf. Ik vind het ongelooflijk hoe ik dankzij Noeska haar begeleiding mijn onderliggende patronen heb leren kennen. The Work is een methode die ik nu regelmatig gebruik als ik even vastloop. Naast The Work heb ik ook veel praktische tips gekregen over hoe je met bepaalde situaties om kan gaan. Aangezien ik weet wat ze in huis heeft heb ik zonder aarzeling de online training aangeschaft en gevolgd. Ook heel blij mee; vooral wanneer je al een aantal coaching sessies hebt gedaan. Heel erg fijn dus! En ook een hele fijne gedachte dat je altijd bij haar terecht kunt wanneer je behoefte hebt aan nog een sessie. Blij dat ze op mijn pad is gekomen.

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Coaching gehad

Noeska is voor mij DE expert op dit gebied en na haar cursus ervaar je rust, liefde, acceptatie

De afgelopen jaren heb ik veel gedaan aan persoonlijke ontwikkeling met coaching, yoga, meditatie, etc etc, om dingen los te laten. Dat werkte altijd op dat moment, even, maar nooit 100%. Noeska raakt de kern van alles wat je nodig hebt om de beste versie van jezelf te zijn (alhoewel wie is dat, die persoon ben je allang, je mag hem of haar alleen weer even terugvinden) en geeft je de tools die je nodig hebt om elke situatie zelf aan te kunnen, positief te bekijken, zonder oordeel, om rust te ervaren en anders te leren kijken. Je bent niet je gedachten en zij leert je hoe het je leven kan veranderen en zorgen dat je uit vicieuze cirkels stapt. Leven vanuit je hart. In de 7 daagse training trekt ze als het ware alle stekkers en overtuigingen eruit, en plug jij die zelf weer in en zie je weer wie je werkelijk zelf bent. In acceptatie en liefde. De persoon waarvan je wist dat die in je was. Maar die je misschien even was kwijtgeraakt. Door haar methode kom je precies op een level wat nodig is om blijvend te veranderen. Om uitdagende situaties aan te kunnen. Natuurlijk als jij zelf de opdrachten en in de spiegel durft te kijken. Ik kan haar iedereen aanbevelen, vooral als je al jarenlang coaching doet en voor je gevoel toch vaak op hetzelfde punt uitkomt. She's the best, echt! Als je haar teksten leest op haar website en social, dan merk je zelf als het goed is al hoe mooi haar kennis is. Allround. Het lost niet 1 ding op in je leven, maar alles. Dankjewel Noeska voor alles!

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Duidelijke uitleg over de methode

Ik heb een online workshop over The Work gevolgd. Noeska kan heel helder uiteen zetten hoe dit werkt. Dat doet ze op een luchtige manier zonder respect te verliezen voor de ander. Ze weet goed in te springen met het digitale, antwoord meteen op vragen en weet daarna weer op te pakken waar ze was gebleven. Leerzaam! En direct toepasbaar op eigen overtuigingen!

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een workshop gevolgd

Prachtige inzichten, voel me zo veel lichter nu!

Super fijne online training. Noeska legt alles super goed uit en neemt je daarna mee door alle opdrachten. Het loslaten van je overtuigingen en van alles wat je 'moet' van jezelf is het allermooiste cadeau dat je je zelf kan geven. Ik voel me zo veel meer mezelf en ben rustiger en ontspannen nu ik 'zie' dat ik mezelf zoveel opleg en dit niet perse de waarheid is. Dus wat mij betreft een mega aanrader. Laat Noeska je meenemen op deze wonderlijke reis naar jezelf!

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Wat een enorme eye opener

Noeska heeft me in korte tijd een compleet andere kijk gegeven op mijn eigen gedachten. Het is een proces, dus niet iets dat je meteen doorhebt, maar waar je wel ineens veel bewuster van bent. Nu goed leren toepassen en groeien..

Verhelderend en leerzaam

Ik volg noeska al een poosje op insta maar wat heerijk was deze workshop. Alles word zo duidelijk uit gelegd en het is zo mooi om het enthousiasme te zien en horen waarmee ze het verteld . Heb de workshop af mogen sluiten met mooie inzichten en onderwerpen waar ik verder mee aan de slag kan gaan. Vind dit echt een kadootje aan jezelf

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een workshop gevolgd

Super Eyeopener en duidelijk!

Ik heb het seminar als erg leerzaam ervaren. Moest in het begin wel erg wennen een online training via instagram. Voor mij was dat soms verwarrend met alle post en dan opdrachten via mail en stories . Maar dat is meer dat ik niet veel ervaring heb met insta. Je bent bang dat je dingen over het hoofd ziet. Dus alles in mijn eigen tempo gedaan ( fijn dat je hier de tijd voor krijgt!) en toen ging het prima! Ik luister vaak de live webinars terug. Iedere keer hoor ik weer iets anders wat me aanspreekt en weer een “aha” momentje krijg . Erg fijn om naar je te luisteren Noeska! Dankjewel en ik blijf je volgen. Lieve groet ,Harma

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Niet helemaal waar ik naar op zoek was.

Ondanks dat ik ook dingen helder heb gekregen over het ego, heb ik niet het gevoel te hebben geleerd wat ik dacht te gaan leren. Ik denk dat dat deels komt omdat het bij de voorbeelden die werden laten zien vooral veel over onzekerheid ging, waar ik zelf niet echt mee kon levelen. Maar deels misschien zelfs ook niet goed uitgezocht voordat ik er aan begon. De aanpak vond ik soms lastig omdat het via de mail én instagram ging en daardoor moest ik soms de juiste volgorde zoeken. Verder wel heel behulpzaam en fijne uitleg. Dankjewel.

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Lieve Lisa, Dankjewel voor je review. Jammer dat het niet helemaal was waar je naar op zoek bent, maar goed om te zien dat je de training nog steeds met een 9 beoordeelt. Daar ben ik blij om. Uiteraard wil ik graag dat de training ook voldoet aan je verwachtingen. Wil je mij misschien via een mailtje laten weten wat voor jou betere voorbeelden waren geweest, want ik gebruik graag voorbeelden waar iedereen zich in herkent. Wellicht heb je nog andere tips of feedback om de verwachtingen aan te laten sluiten? Je mag mij mailen op [email protected] Mocht je alsnog graag hulp krijgen bij je case, dan kan je me altijd laten weten waar je tegenaan loopt, zodat ik je gerichter van advies kan voorzien. Ook dit kan via mijn mailadres. Dankjewel voor je tijd en moeite! Liefs, Noeska

Helder en duidelijk

Heerlijk een coach die gewoon duidelijk is en alles haarfijn aanvoelt!

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Coaching gehad

Een prachtige, waardevolle inkijk in je ware ik

Ik volg bij Noeska zowel de één op één sessies als de IG training 'schaamteloos jezelf zijn'. En wauw, wat heeft dit in een korte periode bij mij losgemaakt! Met liefdevolle maar duidelijke taal weet Noeska je bewust te maken van je emoties en gedrag en inzichten te bieden in je valkuilen. Situaties waar ik al jaren mee heb geworsteld, zie ik nu met een open mind en veel meer compassie tegemoet. De IG training is een prachtige op zichzelf staande training met een heldere duidelijke structuur. Door de opdrachten ga je écht aan de slag met je gedrag. En Noeska staat altijd klaar om je te helpen met verduidelijking. Door deze training ben ik zelfverzekerder geworden en geef ik mijn grenzen en emoties aan.

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Heel waardevol, verrijkend en inzichtelijk zonder de nunces te vergeten!

Ik nam deel aan de eerste 7-daagse IG-training over ‘van wie je denkt te moeten zijn naar de authentieke jij’. Ik vond het super waardevol, interessant en inzichtelijk. Noeska legt alles helder uit in de posts en stories én via interactie (door bv het delen van de door ons gemaakte oefeningen met commentaar, kan anoniem als je dat wilt). Daarnaast is de interactie onder de posts ook heel verhelderend. Noeska’s enthousiasme en warmte waren een goed tegenwicht voor de intensieve (want confronterende) training. Een echte aanrader voor iedereen die zichzelf beter wil begrijpen. Om van daaruit uiteindelijk dichter bij jezelf te komen en vrijer te kunnen leven.

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Heldere inzichten en informatie gekregen waar ik nog mee aan de slag wil verder.

Ik vind de informatie erg interessant en toepasbaar. Voor mij was het een nieuwe manier om naar mijn emoties en stress te kijken en het heeft me al wat inzichten gegeven. Wel vindt ik persoonlijk de 7 dagen snel en veel qua informatie, je kan het in eigen tijd doen en die tijd neem ik. Maar maximaal 4 weken toegang vind ik kort. Ik heb inmiddels alle informatie geprintscreent zodat ik er mee aan de slag kan blijven. Misschien een idee om de mensen die mee hebben gedaan na de online training toch een soort gids / naslagwerk te geven van de info die is gedeeld zodat je ermee aan de slag kan blijven. Ik vind Noeska wel een heel fijn persoon. De informatie over emoties en overtuiging is soms zweverig, maar wordt op een heldere manier uitgelegd met een nuchtere kijk. Hierdoor is het wel goed toepasbaar. Ik heb alleen wel gemist dat het live moment niet goed werkte, ik kon hier ook niet meer bij. Maar ik ga in de gaten houden of er nog weer een webinar komt.

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Lieve Alice, Dankjewel voor je reactie en feedback! Goed idee om te zorgen voor wat naslagwerk! Maar je mag de training inderdaad ook printscrenen en meenemen wat je eruit wil meenemen. Het live moment is nog terug te zien. Je ziet de 2 filmpjes staan op de wall van het account: noeska.adriana.coaching. Het is nog zeker een uur aan informatie en staat tot 8 augustus online. Veel Liefs,

Inzichten die ik voor altijd bij mij zal dragen

Na het luisteren van de webinair door Noeska was ik direct om. Zonder twijfel gaf ik mij op voor de 7-daagse online training. Schaamteloos jezelf zijn? Wie wilt dat nou niet. De training bleek nu al mijn beste keuze voor 2020. Er wordt een goede mix geboden tussen theorie die je door middel van een opdracht kan toetsen aan de praktijk. Ik vond het fijn dat Noeska paraat stond om vragen te beantwoorden of voor het lezen en reageren op nieuwe inzichten. De meditaties hielpen mij om de inzichten te laten landen en sloten elke dag aan op de stof. Complimenten voor de gekozen opbouw! Een hele fijne manier van werken via Instagram door de aanvullende stories en live video. Het voelde bijna als één op één coaching, terwijl we de training met een groep volgde. Heel knap hoe Noeska ervoor zorgt dat iedereen gezien en gehoord wordt.

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Een training dit je nooit meer gaat vergeten

Toegankelijk, helder, alles stap voor stap! Er zit geen druk achter, alles mag en kan. De perfecte manier om een training te volgen. Goede planning, super opgezet met insta (combinatie met stories, filmpjes en het live moment was top). Ik ben een stap dichterbij mijn “ware zelf” waarmee ik verder ga!

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Super leerzaam en veel persoonlijke hulp!

Ik vond deze training van Noeska ontzettend leerzaam. Soms wat 'ongemakkelijke' momenten omdat ik het niet snapte (en dat was oké), maar na een tijdje viel vrijwel alles op z'n plek. Noeska stond ook altijd klaar bij vragen. Veel eyeopeners gehad! Zou deze training aan iedereen aanraden.

Super waardevolle instagramtraining

Ik heb de 7 daagse instagram cursus van Noeska heel waardevol ervaren. De combinatie van informatie, meditaties en oefeningen maakt het heel praktisch om met je overtuigingen om te gaan. Ik heb er elke dag nog steeds heel veel aan.

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Hele fijne ervaring om uiteindelijk in acceptatie te komen met jezelf!

Deze training duurde een week, maar was een ervaring die tot nu toe nog duurt. Je maakt “huiswerk”, maar eigenlijk verander je je mindset en leer je te accepteren en te zijn. Noeska schrijft hele fijne teksten waardoor je al ervaart hoe het is om je ego los te laten. Daarnaast krijg je 1 op 1 hele fijne feedback, tips en aandacht. Ik raad dit iedereen aan die zichzelf wilt leren kennen..

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Interessante en fijne cursus!

Fijne ervaring om een keer via Instagram een cursus te volgen. Inhoudelijk had het een goede opbouw en duidelijke taal. Ik had zelf een beetje moeite met de hoeveelheid informatie in korte tijd, maar de cursus blijft voor langere tijd online staan dus genoeg tijd om alles nog een keer te bestuderen.

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Dit zal mij nog lang bijblijven

Ik heb zeker een heleboel geleerd van Noeska & deze training dus ik zou deze training echt van harte aanbevelen! Nog steeds iedere dag (gelukkig!) merk ik dat mijn gedachtegang een andere kant op gaat en dat is heel fijn!

Zoveel nieuwe inzichten!!

Pfoehh, vond het best een intense week om naast fulltime werk de cursus erbij te doen. Maar oohhh wat werd ik blij van de inzichten en zo cool om dit meteen ook toe te kunnen passen in het dagelijkse leventje (bijv. met het ego en hoe die soms mega aan je trekt). Ik raad deze cursus iedereen aan! En wat een topper die Noes!