Een training dit je nooit meer gaat vergeten

Toegankelijk, helder, alles stap voor stap! Er zit geen druk achter, alles mag en kan. De perfecte manier om een training te volgen. Goede planning, super opgezet met insta (combinatie met stories, filmpjes en het live moment was top). Ik ben een stap dichterbij mijn “ware zelf” waarmee ik verder ga!

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Super leerzaam en veel persoonlijke hulp!

Ik vond deze training van Noeska ontzettend leerzaam. Soms wat 'ongemakkelijke' momenten omdat ik het niet snapte (en dat was oké), maar na een tijdje viel vrijwel alles op z'n plek. Noeska stond ook altijd klaar bij vragen. Veel eyeopeners gehad! Zou deze training aan iedereen aanraden.

Super waardevolle instagramtraining

Ik heb de 7 daagse instagram cursus van Noeska heel waardevol ervaren. De combinatie van informatie, meditaties en oefeningen maakt het heel praktisch om met je overtuigingen om te gaan. Ik heb er elke dag nog steeds heel veel aan.

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Hele fijne ervaring om uiteindelijk in acceptatie te komen met jezelf!

Deze training duurde een week, maar was een ervaring die tot nu toe nog duurt. Je maakt “huiswerk”, maar eigenlijk verander je je mindset en leer je te accepteren en te zijn. Noeska schrijft hele fijne teksten waardoor je al ervaart hoe het is om je ego los te laten. Daarnaast krijg je 1 op 1 hele fijne feedback, tips en aandacht. Ik raad dit iedereen aan die zichzelf wilt leren kennen..

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Interessante en fijne cursus!

Fijne ervaring om een keer via Instagram een cursus te volgen. Inhoudelijk had het een goede opbouw en duidelijke taal. Ik had zelf een beetje moeite met de hoeveelheid informatie in korte tijd, maar de cursus blijft voor langere tijd online staan dus genoeg tijd om alles nog een keer te bestuderen.

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Dit zal mij nog lang bijblijven

Ik heb zeker een heleboel geleerd van Noeska & deze training dus ik zou deze training echt van harte aanbevelen! Nog steeds iedere dag (gelukkig!) merk ik dat mijn gedachtegang een andere kant op gaat en dat is heel fijn!

Zoveel nieuwe inzichten!!

Pfoehh, vond het best een intense week om naast fulltime werk de cursus erbij te doen. Maar oohhh wat werd ik blij van de inzichten en zo cool om dit meteen ook toe te kunnen passen in het dagelijkse leventje (bijv. met het ego en hoe die soms mega aan je trekt). Ik raad deze cursus iedereen aan! En wat een topper die Noes!

Diepgaand

Echt een investering in mijzelf geweest! De eerste dagen was ik erg zoekende, doe ik het nu goed? Begrijp ik het allemaal wel, maar uiteindelijk valt het op z`n plek. Mooie inzichten gekregen over mezelf waar ik mee hoop te blijven werken. The Work nu aan het lezen en de emotie encyclopedie besteld. (app kan ik niet downloaden, kan zijn omdat ik in Italië woon of androit heb)Ik zou als suggestie geven om vooraf te zeggen dat er achter je ego/ overtuigingen nog 3 rijtjes moeten komen, zodat je hier ruimte voor kunt laten in je aantekeningen.

In beweging

Wat super fijn om in deze crisis tijd zo'n training te volgen. Naar mijn idee is deze methode zo iets anders dan wat ik geleerd heb en wat je uit de maatschappij terug ziet en dit is ook zeker de reden waarom ik het zo leerzaam heb gevonden. Wel vond ik het vooral in het begin erg veel zware stof. Het is niet iets wat je even tussen neus en lippen door kan doen, je moet er echt de tijd, ruimte en rust voor maken om je hierin te kunnen verdiepen. De training zelf heb ik als erg prettig ervaren, wel is het voor mij niet zo duidelijk geworden hoe ik dit nu kan integreren in mijn leven, maar misschien dat dit nog komt door middel van alles herhalen. Ook vond ik de persoonlijke begeleiding echt top, als je al lang loopt met vraagstukken is dit HET moment om het in beweging te zetten en hiermee aan de slag te gaan. Dit is zeker gelukt! Ontzettend dankbaar!

Onbeschrijfelijk

Mooie inzichten over mijn overtuigingen en ware zelf

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Super mooie inzichten, echt naar de kern!

De cursus bij Noeska was te gek! Ik heb echt een aantal hele belangrijke lessen geleerd. Je overtuigingen bepalen alles, en ik zie het nu de hele dag door en ik hoor het om me heen ook. Heeft echt mijn ogen geopend! Dankje wel Noeska :)

Eye opener

De training heeft mij laten zien dat de ongemakkelijke, verdrietige of lastige momenten in het dagelijks leven mij iets vertellen. In de 7-daagse training heb ik de eerste stapjes kunnen zetten om deze zaken te herkennen, te analyseren en een plek te geven door dichter bij mezelf te blijven. Het was een week met waardevolle inzichten die ik in het dagelijks leven hoop toe te kunnen blijven passen.

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Wat een inzichtgevende verhelderende week!!

Wat een topper is Noes! Voor iedereen die tegen belemmerende gedachtes aanloopt of met name gedachtes erg serieus neemt is dit een absolute aanrader. Al na een paar dagen voelde ik me lichter en helderder. Het zijn niet enkel ideeën en informatie die zij geeft maar het wordt ook echt onderbouwd. Sterker nog: je gaat zelf ondervinden wat je gedachtes en overtuigen met je doen en hoe deze helemaal niet zo zwaar hoeven te wegen. Je hoeft het niet te "geloven". Je hoeft het alleen maar te ervaren. Ontzettend bedankt voor de interessante verhelderende week!

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Supergoede en fijne online training!

De training sloot precies aan bij mijn behoefte op dit moment. Heel leerzaam en fijne content. Ook veel dank voor de persoonlijke begeleiding tussendoor! Een vraag: - ik zou de meditaties heel graag ook ‘hebben’, maar het lukt me niet ze te downloaden. Kan dit en hoe doe ik dit? ( ik als logopedist heb me nog gebogen over het woord ‘aanvaren’, wat volgens mij moet zijn ‘aanvaarden’, toch? ) Al met al minor details, ik vond het heel fijn!

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een workshop gevolgd

Hele waardevolle inzichten

Ik vind de online training van Noeska super waardevol. Er zat een mooie opbouw in de training waardoor de inzichten steeds eerst even konden 'landen' voordat je verder ging met het volgende onderwerp. En nu de training is afgelopen blijven de inzichten heel fijn om te gebruiken. Daarnaast vond ik het heel fijn dat ik even zo intensief bezig mocht zijn met zelfacceptatie in plaats van het steeds maar willen verbeteren. Kortom, zeker een aanrader!

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Enorm leuke en inzichtelijke ervaring

Lieve Noeska, Bedankt voor alle duidelijke teksten het visueel maken van alle oefeningen. Een paar weken na de training, ‘landen’ je teksten en opdrachten nog steeds. Het is enorm behulpzaam om soms weer even te bladeren door de teksten. De opdrachten opnieuw te doen / uit te breiden. Ook prettig dat je alles op je eigen tempo kan uitvoeren, voorbeelden van anderen kan zien en vragen kan stellen!! Echt een aanrader voor iedereen die zijn warezelf ruimte wil geven! ❤️❤️

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Ik werd ineens bewust van mijn vele gedachte

Wat een fijne insta training om op een laagdrempelige manier meer inzichten te krijgen in je gedachten en je ego. De training kwam voor mij op het juiste moment. Noeska heeft best wel pittige stof weten om te zetten in begrijpelijk en praktische stof. Daarnaast was zij heel fijn aanspreekbaar tijdens de training. Ik kon al mijn vragen stellen waardoor het zoveel duidelijker is geworden. Zeker een aanrader!

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Coaching gehad

Super inspirerend en smaakt naar meer!

Wauw, wat was het weer een fijne ervaring! Nadat ik in september voor het eerst bij Noeska ben geweest voor een introductiecursus op The Work heb ik me daarna ingeschreven voor haar online training en ook dit was weer zo prettig. De training is overzichtelijk en duidelijk en dus ook nog een aantal weken in te zien... superfijn want het is ook gewoon veel! Veel om in een keer te begrijpen, te voelen...maar ook dat is de boodschap: neem het mee, het komt voor jou wanneer het daar is, ga eerst maar eens werken aan die bewustwording. Fijn om te merken ook tijdens de training dat het voor veel mensen dezelfde vragen oproept waardoor Noeska ook al veel dingen ging uitleggen voordat ik de vraag kon stellen. Geen druk, alles doe je voor jezelf. Met dat als uitgangspunt ervaarde ik ook geen paniek of verwarring, heerlijk om er gewoon mee te kunnen 'zijn'. Ik kijk uit naar het vervolg Noeska!

Interessante, interactieve training

De online training van Noeska zit goed in elkaar. Noeska legt helder en empathisch uit, zowel geschreven als gesproken, de livesessie vond ik ook een onmisbaar onderdeel! Ik heb er veel aan gehad, ik kijk nu bewuster naar patronen en overtuigingen van mezelf. De training biedt handvatten om rust te vinden en 'thuis te komen' bij jezelf (zoals de introductie van The Work). Noeska geeft ook extra toelichting als de stof nog niet landt, de training is dus interactief, wat veel toegevoegde waarde heeft. Een enorme aanrader!!

Duidelijke kennismaking met The Work

Fijne workshop waarbij de besproken theorie in de praktijk wordt gebracht. Door de methode met persoonlijke situaties te bespreken wordt deze heel toepasbaar. Noeska geeft de workshop met aandacht en enthousiasme en ik vind haar een warm en hartelijk persoon.

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een workshop gevolgd

Verrassende inzichten!

In een week tijd heb ik ontzettend veel inzicht gekregen in wie ik tot nu toe dacht te zijn en wie ik werkelijk ben. Er is een wereld voor me open gegaan die meteen heel vertrouwd voelt, omdat die er (blijkbaar) al die tijd al was. Het blijft werken om vanuit liefde, geluk en acceptatie te leven, maar ik heb daar nu de handvatten voor en dat alleen geeft al rust. Noeska geeft heldere uitleg van de stof en schenkt veel aandacht aan persoonlijke vragen en situaties. Ik heb haar ervaren als een hele liefdevolle en passievolle trainster!

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Inspirerend en verhelderend !

De online training van Noeska heeft mij meer gebracht dan verwacht! Ze poste elke dag genoeg content en opdrachten om echt aan de slag te gaan met mijzelf. De live sessie was daarin ook een waardevolle toevoeging. Tevens was het fijn dat iedereen zijn ervaringen kon delen, dit zorgde voor herkenning en ik kon op deze wijze leren van anderen. Gelukkig was Noeska bereikbaar voor vragen wanneer ik er even niet uitkwam, dit was ontzettend fijn. Het was een hele zinvolle training, soms confronterend, maar ik heb veel nieuwe inzichten gekregen! Dankjewel!

• Ik heb bij Noeska Adriana Coaching: Een online training gedaan

Super waardevolle training vol inzichten

ik heb de training “van wie je denkt te moeten zijn naar je authentieke zelf” gevolgd. Hele fijne training om te volgen. Het bracht me rust, ruimte en inzichten over mezelf om weer verder te onderzoeken. De materie is prettig opgebouwd, waardoor je beetje bij beetje steeds meer de diepte in gaat. Ik heb in deze week echt een paar patronen en overtuigingen weten te doorbreken - heel dankbaar voor! Noeska weet de onderwerpen op een hele heldere manier te brengen.

Inspirerend

De online training is ontzettend waardevol. Noeska begeleidt je hier helemaal doorheen en dat is zo fijn. Zelf is ze een voorbeeld van wat ze vertelt, Noeska straalt een bepaalde rust uit en kan kennis heel goed overbrengen. Dank je wel lieve Noeska.

Verhelderend en confronterend!

Het besef dat zelfliefde en acceptatie allang in je zitten en je niets hoeft te verbeteren geeft rust! In deze training heb ik veel over mezelf geleerd en soms was dat best confronterend. Een hele fijne training als je jezelf graag beter wilt leren kennen en bepaalde gedachtes en overtuigen durft te gaan onderzoeken!

Over Coachscore

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen.