Fijne, verhelderende, concrete coaching!

Mijn ervaringen met Noeska Adriana Coaching zijn meer dan positief. Noeska is een sterke coach die precies ziet waar je pijnpunten zitten en je zelf laat inzien waar de schoen wringt. Complexe situaties weet ze binnen 1 sessie inzichtelijk te maken en accepteerbaar. Waar ik 15 jaar therapie voor heb gevolgd is bij mij in een paar sessies bij Noeska opgelost.

Persoonlijke betrokkenheid

De allerliefste, meest zorgzame coach, maar ook heel sterk en professioneel. 'Ik heb heel wat voorbij zien komen' is misschien vervelend van mij om te zeggen, maar het is zo, en ik ben daardoor, en door mijn persoonlijke achtergrond, erg kritisch (of beter gezegd, gevoelig) wat betreft hulpverlening. Noeska heeft bij uitstek de meest betrokken en effectieve coaching gehandhaaft die ik ooit heb meegemaakt, een verschil van dag en nacht. Ik vertrouw haar volledig, en vind haar een lichtbron van inspiratie- die combinatie is voor mij heel moeilijk te vinden. Ze sloot precies aan op mijn wensen en zo heb ik kilometers aan stappen kunnen maken sinds ik sessies bij haar heb gevolgd. Ik ben voor eeuwig dankbaar.

Spot on en life-changing

Als oud-collega, coachee en inmiddels goede vriendin is ieder gesprek met Noeska een vorm van coaching. Niet zozeer omdat het moet of omdat ze altijd in die rol zit, maar gewoon, omdat het helpen van mensen de reden is waarom ze bestaat. Het gaat vanzelf. Ik kan niet op één hand tellen hoeveel inzichten en lessen ik wijzer ben geworden na een van onze gesprekken. Noeska houdt mij altijd een spiegel voor in mijn zelfonderzoek en dit ervaar ik als prettig. Het kost haar weinig tijd en moeite om het pijnpunt of het issue boven tafel te krijgen en dat is een ware gift. Ik zou haar aanbevelen aan mijn beste twee vrienden, absoluut.

Over Noeska Adriana Coaching