Het voelt als thuiskomen bij jezelf en je vrijer voelen in je eigen mind en body

Sinds het begin van dit jaar met Noeska aan de slag gegaan met mijn gedachten, omdat ik het gevoel had vast te zitten. 8 maanden later voel ik mij zoveel vrijer zowel in mijn hoofd als in mijn lichaam. Gaandeweg, door het veranderen van mijn gedachten, is mijn leven ook heel veel gaan veranderen. Ik kom steeds dichterbij mezelf en kan loslaten wat mij niet meer dient. Ik ben Noeska zo dankbaar voor alle inzichten en de moed die zij je geeft om naar jezelf te kijken, wat uiteindelijk heel verlichtend werkt. Thank you, thank you, thank you!

Super leerzaam en geeft stof tot nadenken

Noeska is een geweldige coach die in deze workshop op een overzichtelijke en prettige manier de methode van The Work uitlegt en meteen toepast op allerlei herkenbare situaties. Het opent je ogen en als je er zelf ook daadwerkelijk mee aan de slag gaat helpt deze workshop als basis voor een verandering in je hele leven.

Leuke workshop!

Hele fijn manier om kennis te maken met 'The Work'. Ondanks dat ik er nu niet per sé actief iets mee ga doen ben ik erg blij dat ik heb mogen deelnemen. @ Noeska; ik vind je in het echt net zo leuk als hoe je op Insta over komt :)

inspirerend

"The work" workshop vond ik erg inspirerend. Noeska liet ons kijken naar de werkwijze van "The work". Daarna gingen we er zelf mee aan de slag. Met Noeska haar veilige en duidelijke werkwijze was het fijn om met je eigen gedachten aan de slag te gaan. Thanks!

Verhelderend

Ik vind het zo’n fijne en heldere methode. Het is super concreet, hou ik van, en de handvaten zijn overduidelijk. We hebben ze zelfs op papier voor ons neus gekregen. Ik vind dat jij, noeska, zo open over je eigen leven dat helpt mij zooooooo erg om van te leren en ook op zo’n manier naar mijn leven te kijken: welke overtuigen/strategieën heb k eigenlijk allemaal ontwikkeld? Het komt allemaal ergens vandaan en dat is gewoon ergens ook wel geruststellend.

Fijne sfeer, duidelijke uitleg, open karakter.

Ik heb meegedaan aan een workshop van Noeska over The Work. De tijd vloog voorbij. De theorie werd duidelijk uitgelegd met eigen voorbeelden. Ook vond ik het fijn dat alle aanwezige meiden open leken te staan voor elkaars verhaal en struggles. Noeska begeleidde de workshop goed en er hing een gezellige sfeer. Had van mij de hele dag mogen duren: eigenlijk was er nog tijd te kort :)

Hele persoonlijke sessie waarbij veel ruimte is voor ieders verhaal geleid door theorie

De workshop omvatte een introductie van theorie aangevuld door voorbeelden van Noeska. Persoonlijke verhalen en voorbeelden maken meteen tastbaar. Naast theorie ook aan de slag met oefeningen. Oefeningen bouwden mooi op zodat we aan het einde zelf The Work konden invullen. Noeska neemt ruim de tijd om naar iedereen te luisteren en legt de theorie van Byron Katie ook heel goed uit. Ik zou haal altijd aanbevelen!

Verhelderend

Ik heb nu een aantal keer contact gehad met Noeska en voel me altijd erg op m'n gemak bij haar. Tijdens zowel de coachingssessies als de workshops geeft ze duidelijk uitleg over de theoretische kant en tegelijkertijd creëert ze de ruimte om zelf te ervaren en te onderzoeken.

Verrijking :)

Ookal ben ik al een tijdje onderweg met “the work” was de workshop tóch nog zinvol en inspirerend. Het was erg leerzaam om met een aantal anderen het proces te doorlopen, dat is toch anders dan zelf in je hoofd. Noeska is een ontzettend warm persoon die je een welkom gevoel geeft en de sfeer is daardoor goed. Ik vond het erg de moeite waard :).

Een inspirerende ochtend met aandacht voor elkaar en voor jezelf!

Ik heb de workshop als een inspirerende ochtend ervaren waarin mensen aandacht hadden voor elkaar en voor zichzelf. Een kleine groep waarin een ieder voor zichzelf is gekomen, maar waarin we er toch met zijn allen voor hebben gezorgd dat deze workshop een succes was. Na een interactieve uitleg over The Work, was er ruimte om te delen. De kleine groep en de persoonlijke verhalen van Noeska zelf, zorgde ervoor dat mensen zich kwetsbaar op durven te stellen. Niet alleen de kennis over The Work, maar vooral ook hoe je deze methodiek op jezelf en op een ander kunt toepassen is voor mij van grote waarde geweest. Ik liep deze ochtend weer vol nieuwe inspiratie en vooral meer rust de deur uit. Dit vraagt naar meer!

Het was een heerlijke, leerzame gezellige ochtend. Dankjewel!

De workshop was gevuld met een duidelijke uitleg en fijn praktisch oefen gedeelte. Een leuke groep mensen om mee te oefenen en een goede stap in het bewustwording / verandering proces :)

Super fijn en zeer waardevol!

Ik heb bij Noeska de workshop The work gevolgd en ben daar super blij mee. Noeska zorgde voor een goede sfeer en wat ik fijn vind is de toegankelijkheid in wat ze vertelt. Haar kennis en vooral haar eigen ervaring vertaalt ze in een uitleg met veel voorbeelden waaruit blijkt dat ze weet waar ze het over heeft, wat ervoor zorgt dat het heel herkenbaar en waardevol is voor mijn eigen situatie. Op een hele 'simpele' manier kregen we de methode uitgelegd, waardoor veel van wat ik al geleerd had nu veel duidelijker op zijn plek viel. In de oefeningen heb ik zelf ervaren hoe 'eenvoudig' en fijn de methode is. Mocht je je willen verdiepen in The work, zou ik je deze workshop zéker aanraden!

Inspirerend en verdiepend

Ik heb de workshop over The Work bij Noeska ervaren als heel inspirerend en verdiepend. Noeska heeft zoveel kennis over deze methode en weet het heel begrijpelijk uit te leggen. Heel veel 'oh jaaa'-momentjes! Ben echt geraakt door deze methode en ga me er meer in verdiepen. Voelt alsof dit precies op het goede moment in mijn leven voorbij is gekomen. Lieve Noeska, bedankt voor de mooie ochtend en als ik terug ben van mijn reis wil ik graag bij je langs komen voor coaching en een verdere stap naar binnen.

Waardevolle, verdiepende en open Workshop over "the Work"

Al enige tijd was mijn interesse gewekt voor "the Work". Ik vind het gedachtegoed van Byron Katie en de manier waarop je jezelf hiermee uitdaagt om de identificatie met eigen gedachten te bevragen erg interessant, maar om hier actief mee aan de slag te gaan voelde ook als een grote stap en erg spannend. Om hier goede begeleiding bij te krijgen en die stap tot meer verdiepende zelfreflectie te gaan maken besloot ik om de Workshop van Noeska te volgen. In drie uur tijd heeft Noeska hierin de basis goed uitgelegd en hierna zijn we aan de slag gegaan met onze eigen 'cases' door het invullen van een werkblad en dit met elkaar, onder begeleiding van Noeska, te bespreken. Ik heb deze workshop als heel prettig en waardevol ervaren en heb het gevoel dat ik nu echt de juiste tools heb gekregen om zelf hiermee verder te kunnen. 5/5 sterren! :)

Een wake-up call van hier tot tokio!

Noeska weet je in de juiste directie te sturen, je focus te richten, vaak op een logische wijze, maar soms ook juist waar je niet dacht te hoeven gaan. Daardoor kom je tot zuiver denk- en voelwerk en ervaar je direct rust! Er is ruimte voor gelach, gehuil en verbazing, voor herkenning en begrip. Niets dan liefde voor deze topper!

Door Noeska’s sessie kan ik nog meer mijzelf zijn.

Na een coachtraject waar ik eigenlijk alleen maar onzekerder van werd kwam ik bij Noeska terecht. Dit was wat ik nodig had. Inplaats van te focussen op ‘wat moet er beter aan mij’, lag juist de focus op wat is er al en het accepteren van alle kanten! De sessies hebben me geholpen om nog dichter bij mijn gevoel te komen en te zien wat krachten zijn en wat juist ego is. Ik snap (voel) eindelijk wat er bedoeld wordt met vanuit je hart leven. Geloof me ik heb heel wat yogalessen en workshops gevold maar deze coachsessies hebben me nu echt dieper gebracht! Bedankt lieve Noes!

Precies wat ik nodig had

Mijn oog viel op Noeska haar instagram posts. Ze schreef precies datgeen wat ik zo graag wilde begrijpen. Het heeft nog 3/4 maanden geduuurd voordat ik mijzelf de Inverstering gunde. Het kwam precies op het juiste moment. Ze heeft een nuchtere, begripvolle en liefdevolle benadering. En weet precies wat en hoe ze iets moet zeggen zodat het bij mij land. Ik kan niet anders zeggen dat haar coaching enorme inpak heeft op mijn zelfontwikkeling. Het is lastig om het in woorden te gieten. Je moet het ervaren.

Oprecht, open en hele prettige gesprekken

Noeska is een coach waar je je direct bij op je gemak voelt. Ze neemt de tijd, laat je verschillende kanten van situaties zien en begeleidt je stap voor stap dmv The Work door specifieke gedachten. Ze is heel prettig in haar benadering, legt The Work heel goed uit en is ook bereid om eigen ervaringen met je te delen. Dit maakt haar ook kwetsbaar en menselijk, waardoor ik geen professionele afstand ervaar en mijzelf juist open durft te stellen. Dank je voor je geweldige input en je fijne gesprekken! Ik heb er pas 3 gehad, maar kijk alweer uit naar de volgende :-)

Interessant & leerzaam

Noeska geeft mij inzichten die zo interessant zijn en stelt mij in staat om dingen op een andere manier te kunnen bekijken. Dit zorgt ervoor dat ik dingen op een makkelijkere manier los kan laten. Ik raad het iedereen aan om een keer in je leven naar Noeska te gaan!

De beste investering die ik in jaren in mezelf heb gedaan!

Haar coaching met woorden omschrijven doet Noeska eigenlijk tekort. Je moet het ervaren en ik weet zeker dat iedereen er baat bij zou hebben. Dit is coaching zoals het bedoelt is, Noeska begeleid je in een proces van reflecteren op jezelf, open en eerlijk de (soms pijnlijke) confrontatie met jezelf aangaan. Antwoorden die je eigenlijk altijd al in je had komen naar buiten en dat is super verhelderend en verlichtend. Een oude last die ik mijn hele leven al mee zeulde, is eindelijk van mijn schouders af. Dankzij de sessies met Noeska weet ik dat alles wat ik nodig heb in mezelf zit en heb ik weer 100% vertrouwen in mezelf. Een sessie bij Noeska boeken is investeren in jezelf en in je eigen geluk!

Een leerzame reis naar jezelf

Sinds ik bij Noeska sessies heb is er een nieuwe wereld voor mij open gegaan. Die naar mijzelf en naar anderen. Noeska is warm en lief persoon en ik voel mij thuis bij haar. Met The Work en haar manier van coachen leer je elke keer weer iets nieuws over jezelf en anderen. Je leert niet naar andere te wijzen maar naar jezelf en je verlicht je gedachtes en daarbij je hele manier van leven. Iedereen heeft zo een coach nodig in het leven! Dankjewel Noeska voor alles en ik kijk er naar uit om nog meer van je te leren 😘❤

Verhelderend en verlichtend.

Noeska laat me situaties op een andere manier bekijken. Denkt goed mee, geeft mij vertrouwen (in mezelf) en is vooral ook een hele fijne sparringpartner. Ik heb ook door haar echt langzittende frustraties kunnen loslaten.

Fijne, verhelderende, concrete coaching!

Mijn ervaringen met Noeska Adriana Coaching zijn meer dan positief. Noeska is een sterke coach die precies ziet waar je pijnpunten zitten en je zelf laat inzien waar de schoen wringt. Complexe situaties weet ze binnen 1 sessie inzichtelijk te maken en accepteerbaar. Waar ik 15 jaar therapie voor heb gevolgd is bij mij in een paar sessies bij Noeska opgelost.

Persoonlijke betrokkenheid

De allerliefste, meest zorgzame coach, maar ook heel sterk en professioneel. 'Ik heb heel wat voorbij zien komen' is misschien vervelend van mij om te zeggen, maar het is zo, en ik ben daardoor, en door mijn persoonlijke achtergrond, erg kritisch (of beter gezegd, gevoelig) wat betreft hulpverlening. Noeska heeft bij uitstek de meest betrokken en effectieve coaching gehandhaaft die ik ooit heb meegemaakt, een verschil van dag en nacht. Ik vertrouw haar volledig, en vind haar een lichtbron van inspiratie- die combinatie is voor mij heel moeilijk te vinden. Ze sloot precies aan op mijn wensen en zo heb ik kilometers aan stappen kunnen maken sinds ik sessies bij haar heb gevolgd. Ik ben voor eeuwig dankbaar.

Spot on en life-changing

Als oud-collega, coachee en inmiddels goede vriendin is ieder gesprek met Noeska een vorm van coaching. Niet zozeer omdat het moet of omdat ze altijd in die rol zit, maar gewoon, omdat het helpen van mensen de reden is waarom ze bestaat. Het gaat vanzelf. Ik kan niet op één hand tellen hoeveel inzichten en lessen ik wijzer ben geworden na een van onze gesprekken. Noeska houdt mij altijd een spiegel voor in mijn zelfonderzoek en dit ervaar ik als prettig. Het kost haar weinig tijd en moeite om het pijnpunt of het issue boven tafel te krijgen en dat is een ware gift. Ik zou haar aanbevelen aan mijn beste twee vrienden, absoluut.

Over Coachscore

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen.

Over Noeska Adriana Coaching