Een fijne coach

Ik zat een lange periode vast in mijn pijn en kwam er helemaal niet uit. Martin heeft samen met mij gekeken hoe dit zou komen. Ik had gemerkt dat hij erg snel tot de kern kwam. We gingen aan de slag en ik had handvatten gekregen om de kern aan te pakken. Martin is een fijne coach en hij heeft mij het gevoel gegeven dat ik ik er mocht zijn. Hij is ook een coach die klaar voor je staat en het beste met je voor heeft.

Ik beveel Zelfbewustzijn.nl van harte aan!

Het leek wel of je het bolletje wol, dat toevallig de naam Bloem heeft, ontward hebt. Zo voelt het. Het is allemaal teruggebracht naar Eenvoud. Tot 1 kern die alles omvat. Wat me vooral bijgebleven is, is dat je me zei dat er jouw ogen geen goed en geen fout bestaat, als je angst echt aankijkt, de angst meestal verdwijnt en dat je niet alleen de ‘slechte’ gevoelens uit kan sluiten, als je gevoel uitsluit, dat je dan alles uitsluit. Tijdens de gesprekken werd duidelijk waar ik zat en kon ik gaan kijken of ik meer toe kon gaan laten in mijn fysieke werkelijkheid. Vervolgens kwamen we erachter dat ik niet kies, wooooow, ik kies gewoon niet datgene wat ik wel kan en het allerliefst doe of kies niet om te zijn waar ik ben of waar ik wil zijn. En nu, nu is alles anders. Alles is teruggebracht naar de kern die tegelijkertijd alles omvat en impregneert. Mijn fysieke lichaam, mijn gevoelens, emoties, gedachten, de ander. Alles is in die eenvoud, tjonge jonge wat een abnormale grootsheid en vreugde. Daarin ‘Zijn’, dan hoef je dus niets te doen-doen, omdat het er allemaal al is. Die realisatie kwam na ons laatste gesprek dat ik al verbonden ben met alles. Dat heb ik nu gevoeld toen ik daar verbinding mee maakte. Dank je wel Martin voor het meelopen op mijn pad, en ook zo betrokken en open bent op meerdere lagen en dimensies. Dat maak ik niet vaak mee.., sterker nog... ;) Ik ga onze gesprekken echt missen, ik keek er iedere keer heel erg naar uit. En het daagde me ook uit, om te voelen en om anders te kijken, heel bijzonder. Bloem

Problemen waar je niet uitkomt, dan helpt een coach!

Het kan gebeuren dat je in je leven voor problemen komt te staan waar je niet uitkomt, vastgeroest, onmacht, enz. Dan is daar Martin, ...geeft je handvatten, andere inzichten en laat je vooral goed naar je zelf kijken, voelen en neemt alle tijd voor je. Het woord zelfbewustzijn heeft voor mij een diepere betekenis gekregen Dank je wel Martin voor je fijne hulp.

Aan te raden

Door veel ruzie zijn mijn vriend en ik uiteindelijk bij Martin terecht gekomen. Het was dit of stoppen. Na 3 mooie gesprekken begrepen we dat we vooral hetzelfde willen en zijn we veel dichter bij elkaar gekomen. Onze communicatie is fijner, we lijken elkaar meer te begrijpen, en we zijn bezig met een mooie toekomst voor ons samen! Wij zijn heel erg blij, bedankt Martin!

Hi S! Wat mooi dat je er zo eerlijk over kunt zijn en fijn dat de relatietherapie jullie heeft gebracht wat je had gehoopt! Mooi dat jullie elkaar zo snel weer hebben kunnen vinden en dat het ook zo hecht en intens is. Ik wens jullie heel veel sterkte met de toekomstplannen die jullie hebben! Geniet van wat komen gaat! Martin.