Een waardevolle ervaring

Remco heeft inlevingsvermogen, een goed gevoel voor timing en een aangenaam gevoel voor humor. Door te vragen, af te wachten en oefeningen voor te schotelen op de juiste momenten, heeft Remco me geholpen om mijn kernwaarden te benoemen. Een mooi en handig 'kompas' om vervolgstappen mee te bepalen en beoordelen. Die focus helpt me om blokkades ter discussie te stellen en ze vanuit een positieve insteek te benaderen (wat/hoe kan het wél?). Het coachingstraject met Remco was voor mij een kritische, waardevolle ervaring. Als je op prettige wijze focus wilt aanbrengen in je interesses en doelstellingen, kan ik de samenwerking met Remco zeker aanbevelen.

Het coaching traject met Remco was voor mij een kritische, waardevolle ervaring

De samenwerking met Remco was boeiend en verhelderend. Mijn persoonlijke en professionele missie heb ik gedurende het coachingstraject een duidelijke vorm kunnen geven. Het on-/bewust doorlopen van deze openbarende, interessante en stimulerende route waarin Remco je op een positieve wijze vanuit jouw eigen visie verder helpt om de einddoelen te bereiken. Kortom een echte aanbeveling als je bereid bent zaken in je leven te veranderen.

Remco zijn no nonsens houding en vermogen om door te vragen en goed in te voelen bracht mij ver.

Ik heb Remco gevonden via internet. Na kennis gemaakt te hebben bekroop mij het gevoel dat Remco mij zou kunnen helpen bij het vinden van mijn pad. Na jaren van zelfontwikkeling en een daar op volgende burn out, was mijn huidige baan niet meer passend. Ik liep in een loop wat betreft baanverandering. Remco zijn no nonsens houding en vermogen om door te vragen en goed in te voelen, bracht mij met de week dichterbij mijn te volgen pad. Door middel van opdrachten geven en bespreken, vraagstellingen en bespreken, werd ik gebracht naar een sprong in het diepe onbekende. Na ruim 20 jaar gewerkt te hebben in diensten met een sterk hiërarchie, ga ik volgend jaar beginnen met een Hbo deeltijd opleiding als vaktherapeut. En mezelf in dat vak ontplooien en uiteindelijk deels voor mezelf gaan werken. Deze ontwikkeling voelt bevrijdend en spannend. Remco, dank voor jouw expertise en support. Warme groet van Bas de Wolff

Goede luisteraar; weet essentie goed samen te vatten

Leerzaam om uitgebreid met je werk en werkverleden bezig te zijn. Om samen na te gaan wat je in je werk mist en waar je nu staat. Wel jammer dat de coaching loopt tot aan de zoektocht naar een andere baan c.q. nieuwe werkomgeving. Ik had voor mijn intakegesprek verwacht dat dit er ook bij zou horen.

Ontdekken welke elementen in essentie belangrijk zijn.

Ik heb een paar jaar geleden een coachingstraject bij Remco gevolgd. Nu, een paar jaar verder kan ik het begrip 'Duurzaam-Coaching ' nog meer onderschrijven. Ik pluk er namelijk nog steeds de vruchten van. Ik heb bij Remco namelijk ontdekt welke elementen een baan voor mij moet hebben om er plezier in te blijven houden. Het heeft even geduurd voordat ik die baan ook daadwerkelijk vond maar nu ik hem heb sta ik er van versteld van hoeveel plezier ik er in heb. En.... het lijkt allemaal vanzelf te gaan. Daarnaast ben ik ook veel alerter op dat de balans van type werkzaamheden dat mij energie geeft ook goed blijft.... kortom een duurzame investering.

Over Duurzaam-Coaching