Fantastisch!!

Al heel lang op zoek naar een geschikt dekbed. In de nacht veel last van zweten(overgangsklachten). Na een uitgebreid gesprek met Francien stelde ze voor om een YUN all year zijden dekbed uit te proberen voor een week. (leenservice zijdendekbedden.nl) Wat geweldig zeg... de 1e nacht onder het zijden dekbed was wennen omdat het heel licht is en volledig om je lichaam heen sluit, maar...vervolgens de hele nacht doorgeslapen, geen gezweet, geen nat beddengoed, ik werd er zelfs moe van wakker;). Ik heb gelijk het all year YUN zijden dekbed besteld, alsmede een zijden dekbedovertrek en hoeslaken. Super bedankt!

Voor de tweede keer: uitmuntende service!

Tweede dekbed (jakharen zomerdekbed) bij Gisba. Uitstekende communicatie, degelijke produkten, uiterst snelle levering (zelfs in Corona-tijden).

Prima service, fijn product

Snelle service, fijne voorlichting, top product

Absolute aanrader

Specifiek gezocht naar een Snowgoose dekbed met Siberische Sneeuwganzendons en kwam al snel bij Gisba uit. Online besteld en een paar weken laten in huis. Ze houden je in de tussen tijd goed op de hoogte over de actuele status zodat je precies weet wanneer je de bestelling kan verwachten. Ik zal jullie aan iedereen aanbevelen, bedankt!

Vakmensen en topkwaliteit. Dat t nog bestaat is een feest!

Dekbedgekkies!

Klantvriendelijke benadering en soepele service

De omruil van een door mij verkeerd besteld dekbed leverde geen enkel probleem op. Ik werd vriendelijk geholpen en het vervangende dekbed was snel in huis. De kwaliteit van dat dekbed (kameelhaar) is trouwens heel goed: mooi afgewerkt en het doet wat wordt beloofd: een heerlijke nachtrust bieden.

Wat een heerlijk dekbed!

Wat in de winkel niet te krijgen is hebben jullie wel. Een merino wollen dekbed. Er was direct communicatie om te checken of we de juiste maat hadden besteld. De levering duurde wat langer maar dat maakt niet uit. We slapen onder een heeeeeel fijn dekbed. Zeer tevreden over jullie

perfecte en tijdige levering

De excellent productdocumentatie heeft mij geholpen om het juiste product te kopen. Bovendien werd mijn bestelling perfect en tijdig uitgevoerd.

Zeer goede voorlichting en snelle levering

Advies over zijden dekbed gekregen. Slapen er nu een week onder en er gaat een slaapwerend voor ons open! Gisba, bedankt en groeten van Marius en Nicole de Boer.

Topkwaliteit voor een eerlijke prijs !

Wij hebben ons goed georiënteerd toen we besloten een nieuw (4 seizoenen) dekbed te gaan kopen. Al snel kwamen we erachter dat er meer te beslissen is dan alleen synthetisch, dons of wol qua vulmateriaal. Wij wilden dons en dan krijg je vragen als: wat voor soort dons? Hoeveel procent? Welke herkomst ? Wat voor tijk ? Hoe de tijk gestikt ? Op de site van Gisba werd alles goed uitgelegd en toen ik nog vragen had (ik ben een pietlut) kreeg ik uitgebreid en geduldig uitleg van Gisba. Na de uiteindelijke bestelling bleek er wat mis te zijn gegaan, buiten de schuld van Gisba om, waardoor we wat langer op onze bestelling moesten wachten. Het was echter het wachten méér dan waard ! Wat een heerlijk dekbed !! Het valt super soepel en is heerlijk donzig, zacht en warm ! De prijs / kwaliteit verhouding is absoluut scherp een beter dekbed kan je voor deze prijzen niet krijgen !

Goed telefonisch advies gekregen!

Telefonisch contact gehad over het Yun zijden zomerdekbed de luxe, het bevalt me prima, heerlijk licht gewicht en zeer soepel vallend en toch warm genoeg voor mij, ik gebruik het bij ‘n slaapkamertemperatuur van 19 tot 23 graden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heerlijk lichte donsdekbedden voor een redelijke prijs

Wij zijn na jarenlang wollen 4 seizoens dekbedden overgestapt naar donzen dekbedden. Kreeg bij Gisba een eerlijker en beter advies over de warmte. We zijn zeer tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heerlijk dekbed. Net zoals het zomerdekbed. Erg duur maar voor mij het geld waart.

uitstekend

goede service goed contact komt na wat er beloofd word