Topkwaliteit voor een eerlijke prijs !

Wij hebben ons goed georiënteerd toen we besloten een nieuw (4 seizoenen) dekbed te gaan kopen. Al snel kwamen we erachter dat er meer te beslissen is dan alleen synthetisch, dons of wol qua vulmateriaal. Wij wilden dons en dan krijg je vragen als: wat voor soort dons? Hoeveel procent? Welke herkomst ? Wat voor tijk ? Hoe de tijk gestikt ? Op de site van Gisba werd alles goed uitgelegd en toen ik nog vragen had (ik ben een pietlut) kreeg ik uitgebreid en geduldig uitleg van Gisba. Na de uiteindelijke bestelling bleek er wat mis te zijn gegaan, buiten de schuld van Gisba om, waardoor we wat langer op onze bestelling moesten wachten. Het was echter het wachten méér dan waard ! Wat een heerlijk dekbed !! Het valt super soepel en is heerlijk donzig, zacht en warm ! De prijs / kwaliteit verhouding is absoluut scherp een beter dekbed kan je voor deze prijzen niet krijgen !

Goed telefonisch advies gekregen!

Telefonisch contact gehad over het Yun zijden zomerdekbed de luxe, het bevalt me prima, heerlijk licht gewicht en zeer soepel vallend en toch warm genoeg voor mij, ik gebruik het bij ‘n slaapkamertemperatuur van 19 tot 23 graden.

Heerlijk lichte donsdekbedden voor een redelijke prijs

Wij zijn na jarenlang wollen 4 seizoens dekbedden overgestapt naar donzen dekbedden. Kreeg bij Gisba een eerlijker en beter advies over de warmte. We zijn zeer tevreden.

Heerlijk dekbed. Net zoals het zomerdekbed. Erg duur maar voor mij het geld waart.

uitstekend

goede service goed contact komt na wat er beloofd word