Fijne tool om nieuwe klandizie vertrouwen te geven voor de aankoop/lid worden.

• Wat was je grootste twijfel voordat je met Coachscore begon? Prijzig
  • Wat is je uiteindelijke resultaat nu je Coachscore gebruikt? Nog steeds, maar het werkt.

Heel behulpzaam en professioneel

Mijn ervaring met coachscore is nog heel pril, maar nu al een hele fijne ervaring. Nieck is onwijs gastvriendelijk en behulpzaam op een hele laagdrempelige manier. Erg tevreden tot zover en ik ga zeker met coachscore blijven samenwerken!

• Wat was je grootste twijfel voordat je met Coachscore begon? Gaat het mij de reviews opleveren die ik ook kan gaan verwerken op mijn site en social media?
  • Wat is je uiteindelijke resultaat nu je Coachscore gebruikt? Al een aantal mooie reviews mogen ontvangen en de uitwerking hiervan is erg prettig.

Hi Melany, Dank je voor je mooie woorden en yes, welkom bij Coachscore! =D We spreken! Nieck

Nieck heeft ons perfect geholpen

Nieck heeft ons perfect geholpen met het uitrollen van Coachscore. We waren opzoek naar een makkelijk in gebruik programma en kwamen via via bij Coachscore uit. Nieck heeft ons vervolgens snel geholpen en alles klaargezet zodat wij binnen een week met het verzamelen van reviews konden starten. Top!

• Wat was je grootste twijfel voordat je met Coachscore begon? Geen twijfel
  • Wat is je uiteindelijke resultaat nu je Coachscore gebruikt? mooie reviews!

Hi Maarten, Dank voor je mooie review en tof dat jullie erbij zijn! Groet, Nieck

Ik ben blij met Coachscore

Ik ben blij met Coachscore en in bijzonder met Nieck. Ik ben coach en trainer. Daar ligt mijn kracht. Ik weet wel dat online marketing, zichtbaarheid en social media belangrijk is als het gaat om het succesvol runnen van mijn bedrijf. Maar echt weten HOE ik dit voor elkaar krijg, dat weet ik niet. En als ik heel eerlijk ben, is dat ook niet mijn hobby. Geef mij maar een moeilijke cliënt. Veel fijner. Nieck kwam op mijn pad en nam mij dit werk uit handen. Nieck denkt zelfs met mij mee mbt nieuwe mogelijkheden. Nieck heeft met Coachscore als missie heeft om coaches (en breder gezien; alle lichtwerkers) te helpen zichtbaar te worden. Ik vind dit een belangrijke taak waar ik dankbaar voor ben dat Nieck die vervult. Want zo kúnnen wij worden gevonden door diegene die ons nodig heeft.

• Wat was je grootste twijfel voordat je met Coachscore begon? Of het met mijn zichtbaarheid zou helpen.
  • Wat is je uiteindelijke resultaat nu je Coachscore gebruikt? Ik ben er erg blij mee.
  • Hoe heb je de Coachscore-support ervaren? Heel erg fijn.

Hi Li, Dank je voor deze prachtige woorden. Niets aan toe te voegen, ha! Onwijs dankbaar voor jou als klant, maar ook als mijn eigen coach en mattie. Liefs, Nieck

Hele fijne tool voor meer klanten!

Sinds ik Coachscore gebruik merk ik dat klanten veel sneller beslissen mee te doen aan een workshop of training die ik organiseer. Ik deel de reviews via mijn social media kanalen en ik merk dat het vertrouwen in mijn diensten hierdoor groeit. Daarbij motiveert het mij enorm om door te gaan met wat ik doe, want mijn reviews zijn lovend!

• Wat was je grootste twijfel voordat je met Coachscore begon? Kom ik er zelf aan toe hiermee te werken?
  • Wat is je uiteindelijke resultaat nu je Coachscore gebruikt? Gewoon tijd voor maken! Het is het 100% waard!
  • Hoe heb je de Coachscore-support ervaren? Toegankelijk en goed bereikbaar

Ha Noes, Dank je voor je mooie beoordeling! Super fijn dat je er bij bent, al vanaf het eerste moment! We spreken. Liefs, Nieck

Door middel van reviews halen wij meer klanten binnen

Door het gebruik van reviews en Coachscore in het bijzonder zijn we meer in staat nieuwe klanten te overtuigen. We bieden een opleiding aan waar de ervaring van de klant centraal staat. Een onafhankelijke tool als deze biedt voor ons de uitkomst. Daarnaast is Nieck een onwijs fijne gozer om mee te werken, ook niet onbelangrijk!

• Wat was je grootste twijfel voordat je met Coachscore begon? Of reviews nog wel te vertrouwen zijn. Of mensen er wel waarde aan hechten.
  • Wat is je uiteindelijke resultaat nu je Coachscore gebruikt? Tegendeel is bewezen. Veel mensen zijn bij ons gekomen door onze positieve reviews.
  • Hoe heb je de Coachscore-support ervaren? Fijn. Heldere communicatie en instructies.

Ha Tiem, Thanks voor je mooie woorden! Super tof dat Milo er al bijna vanaf het begin bij is. We spreken! Nieck

Een must voor elke onderneming

Coachscore doet exact wat het moet doen en combineert dat daarnaast ook nog met uitstekende klantenservice. Dat is een unicum tegenwoordig en het benoemen dus zeker waard.

• Wat was je grootste twijfel voordat je met Coachscore begon? N.v.t
  • Wat is je uiteindelijke resultaat nu je Coachscore gebruikt? N.v.t
  • Hoe heb je de Coachscore-support ervaren? Uitstekend

Ha Guy, Dank voor je beoordeling mooie man! Super tof dat jullie met Perfect Performance er bij zijn vanaf het eerste uur! Spreek je! Nieck

Hele fijne service met net dat stapje extra

Dat mensen graag reviews lezen voor ze beslissen, dat is bekend. Nog fijner als je weet dat de reviews via een onafhankelijke partij gegeven zijn, dat geeft meer vertrouwen voor potentiële klanten dan wanneer je ze als ondernemer zelf plaatst. Daarvoor is coachscore een hele fijne tool. Daarnaast is Nieck super betrokken en behulpzaam, denkt mee, beantwoord de vragen waarvan je zelf nog niet weet dat je ze hebt. Betrokken en persoonlijk en dat is superfijn!

• Wat was je grootste twijfel voordat je met Coachscore begon? Is dit het juiste moment om te beginnen aangezien ik nog niet veel klanten heb gehad
  • Wat is je uiteindelijke resultaat nu je Coachscore gebruikt? Fijne contact en behulpzaamheid geven mij het vertrouwen dat ik altijd om hulp kan vragen en ja, meer klanten komen eerder als ze reviews van voorgangers lezen ook al zijn het er maar een paar
  • Hoe heb je de Coachscore-support ervaren? Zoals gezegd: super behulpzaam, meer geven dan gevraagd, betrokken en laagdrempelig.

Hi Marleen, Dank voor je review en mooie woorden! Op nog veel mooie reviews! Groet, Nieck

Fantastische transparante en betrouwbare manier om ervaringen van andere na te kunnen lezen

Heel mooi om reviews terug te lezen. Dit zete nog meer aan mijn werk uit te breiden. Ook is 't voor de coachee een mooi moment om terug te blikken en voor andere de ervaringen na te lezen.

• Wat was je grootste twijfel voordat je met Coachscore begon? Of mensen wel echt naar mijn website gaan om de reviews vervolgens te lezen. Ik doe namelijk veel via instagram
  • Wat is je uiteindelijke resultaat nu je Coachscore gebruikt? Ik denk dat mensen het zeker door zullen lezen en er veel aan hebben.
  • Hoe heb je de Coachscore-support ervaren? Heel goed!!! Staan altijd klaar en helpen overal bij. Super fijn.

Hi Rashma, Bedankt voor je review! Je kunt je reviews verwerken in je Instagram Stories (tip: maak er een Hoogtepunt van) met een eventuele verwijzing naar je website. Zo pluk je er hier ook de vruchten van. Maar hier hebben we het over gehad. :-) Groet, Nieck

Over Coachscore

Over Coachscore

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen.