Super! Betrokken, positief, spontaan en gezellig.

Irene is een geweldige positieve en spontane vrouw! Ik en mijn dochters hebben hierdoor in de voorbereiding erg met elkaar genoten. Op de ochtend zelf toch nog wat kleine aanpassingen en dat maakt Irene ook flexibel. Het eindresultaat was helemaal naar mijn zin en ik voelde mij de mooiste vrouw op deze bijzondere dag!

een zeer betrokken en ervaren dame, die meedenkt en adviseerd, ik was heel blij met mijn beuidskapsel en make up

Super relaxed

Zeer fijne afspraak gehad, houdt rekening met je wensen Geweldig!!!

Goede service en Irene is super aardig en enthousiast

Irene, bedankt voor het verzorgen van m’n make up en kapsel van mij en m’n dochter op onze bruiloft. We hebben fijn contact gehad via whatts app en vervolgens een proefsessie. Als ik niet tevreden was, dan gingen we op zoek naar een alternatief om uiteindelijk toch te kiezen voor jouw eerste keuze. Ook de dag zelf was alles goed geregeld. Heel fijn dat je bij ons thuis op locatie kwam, dat gaf rust en is superfijn op zo’n dag!

Enthousiast creatief meedenkend

Van Irene krijg je energie. Ze heeft een positief enthousiaste houding waar je vrolijk van wordt. Ze is professioneel in haar werk. Je kan merken dat het haar passie is om de opdrachten voor haar klant zo perfect mogelijk uit te voeren. Wij zijn als bedrijf zeer tevreden over haar. Joost Sutin Feest en Kadowinkel De Scharrelboet.

Tijdens het kletsen super mooi haar heel creatief! Zeker een aanrader!