The perfect artist for the perfect tattoo.

Gabi designed and gave me and my wife several tattoo sessions. We are still grateful to him for his amazing work. See younsoon Gab in your new studio.

Super goed, zeker aan te bevelen

Hele goede tattooist, doet echt zijn best en neemt de tijd voor je. Goede tattoo’s en goede service. Zeker weten aan te bevelen!

True artist

Zeer mooie sugarskull Tattoo op mij hand. Gab is erg gedreven, om er een kunstwerk van te maken. Werkt hygiënisch en goed, Binnenkort bij Gab voor me 2 sugarskulls op mijn arm. Greats Dennis

Vriendelijke tatoeëerder en heeft echte vakmanschap!

Ik heb ongeveer een maand geleden een tattoo laten zetten bij Gab. Hij straalde zekerheid uit en dacht mee over het ontwerp wat ik hem liet zien. Uiteindelijke resultaat was beter dan ik had verwacht! Gab is een topgozer en ik raad hem zeker aan!

Top tatoo artiest geduldig zou hem zeker aanbevelen.

Gab heeft mij getatoeëerd is erg geduldig heel netjes en neemt de tijd om tattoo zo mooi mogelijk te maken. Zou zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen. Is erg goede, vriendelijke tatoeëerder. In één woord geweldig 👍. Zou volgende tattoo zeker door Gab laten zetten.

Perfect! Zeer tevreden

3 keer geweest om mijn sleeve af te krijgen, super tevreden, heel fijn geholpen en ideeën uitgewisseld. Nog 1 keer en dan ben ik helemaal klaar.

Zeer getalenteerde artiest, erg proffesioneel en creatief

Zeer aan te bevelen. Ontwerpt precies waar je om vraagt. Zeer mooie tattoo studio en erg vriendelijk.

I love my tattoo!!

Hele vriendelijke eigenaar, erg begaan met de klant

Tot op heden erg goed contact gehad en staat altijd klaar voor de klant. Erg ruime openingstijden en denkt graag mee met de wensen van de klant!