Top tatoeëerder!

Gab luistert naar je, geeft suggesties en maakt een mooi design. Tijdens het tatoeëren stelt hij je gerust en neemt de tijd. 2 sessies met hem gehad en met het resultaat ben ik meer dan tevreden. Aanrader als je iets goed zoekt in Almere.

super!

Vandaag bij Gab geweest, en hij doet echt exact wat je vraagt. luisterd enorm goed naar je wensen, en de kwaliteit van ze kunst, kan menig een wat van leren! THANKS!.

Zeer professioneel

Erg tevreden en blij met mijn allereerste tattoo. Gab is zeer professioneel en deskundig. Hij wist precies hoe ik het heb gewild.

heel goed en netjes

hij tattoeert heel goed en weet wat die doet en neemt rustig te tijd voor je en stelt je op je gemak. hij gaat ook heel schoon en hygienisch te werk. ik vind het een hele fijne shop en zou er zeker nog meer tatoeages willen zetten

Mijn man en ik hebben allebei een tatoeage laten zetten. We zijn allebei heel erg te vrede. Word goed geluisterd naar wat je wil en goed mee gedacht. Hele aardige tatoeëerder werkt schoon . Zeker voor herhaling vatbaar en zeker aan te raden.

Heel erg bevredigend!!

Ik had een oude tattoo die ik niet meer wou, die is een paar x weg gelaserd maar was nog steeds zichtbaar. Deze oude tattoo hebben we gecoverd met de nieuwe en het kon niet beter gegaan zijn. Plus we hadden nog een nieuwe op me schouderblad gezet en ook hier ben ik zeer tevreden over.

Goede fijne huiselijke sfeer met prachtig eindresultaat

Heel gezellig om te komen. Was mijn eerste tattoo en Gab heeft fijn met me mee gedacht en het eindresultaat is prachtig geworden!

Top kwaliteit voor een top prijs met super service

Super service got a witch tattoo done by gab ink he custom made it for me and I loved the design and the way he honored my wishes. Spend a whole day there and it was a amazing experience really relaxed shop and everything was in good shape. Definitely would recommend to go here if you want to have something done right

Perfect super gedetailleerd stelt je op gemak en is overal heel aardig.

Perfectie

Eerder voor een kleine tatoo geweest toen al zo tevreden nu voor een grotere in Gab zijn tattooshop geweest en niks anders dan tevreden pure perfectie en super tevreden

Een nieuwe tattoo shop, de artiest zelf is relaxed, sociaal heeft al genoeg ervaring en heeft het in zich om een hele grote persoonlijkheid te worden als artiest. Ik hoop dan ook dat hij het nu heel druk gaat krijgen om aan iedereen te laten zien welke mooie dingen hij kan doen. Voor mij aan iedereen een hele grote aanrader als je een tattoo wilt laten zetten

Zeer goede service

Zeer klantvriendelijk, werkt netjes en schoon, ben heel blij met mijn tattoo die ik hier heb laten zetten, ziet er top uit.

Erg professioneel en top

Ik heb er zelf 3 tattoo's laten zetten en de resultaten zijn top geen foute. Hij denkt mee met de klanten ook al ze even pauze willen geen probleem erg veel begrip. Je kan veel met hem lachen hij probeert je wel af te leiden van de tattoo's zodat je het minder voel.

Heel gedetailleerd, heel voorzichtig en zo precies. Draait meer om kwaliteit dan om snel afmaken en zijn werk is zeer goed dus is zeker een enorme aanbeveling! Ik raad iedereen aan om eens te komen kijken naar het resultaat van zijn werken die hier hangen en zsm een afspraak te maken. De prijzen zijn ook geweldig!

Amazing tattoos!

A very good quality tattoo shop! Owner of the shop is very helpful!

Super blij mee

Ik heb 2 tattoo s bij Gab gezet ik was heel erg tevreden en blij . Hij doet alles perfect . Gab je bent de beste

Goede tattoo artist!

Hele goede tattoo artist en erg mooie studio. Fijne locatie ook.

Erg blij met mijn tattoo, werkt heel schoon en erg netjes! Ik ben erg tevreden

Gab ink is super tof om heen te gaan voor een tattoo, hij stelt je op je gemak, en ik merkte vooral dat hij echt zijn waarde hecht aan zijn klanten, ook tatoeëerd hij mooi en gedetailleerd, een echte aanrader dus!

Heel klantvriendelijk, hou rekening mee wat je wilt.

Ik kwam in aanrakjng met Gab ink toen ik een tattoo wilde laten zetten in Utrecht , hij gaf mij een goed gevoel en wist mij met de juiste tattoo te overtuigen. Nu naar 5 sessies later en een hele arm sleeve af weet ik dat ik de juiste tattooist heb gevonden.

Heel blij met mijn mooie tattoo!

Ik heb een grote Japanse stijl tattoo op mijn rug laten zetten en ben er heel erg blij mee!

nette verzorgde tattooshop

Gab de tattoo artiest en eigenaar van gabink tattoo is vriendelijke man die netjes en verzorgd te werk gaat, zijn tattooshop is netjes en schoon. tijdens het zetten vraagt hij ook of het goed gaat en de verplichten papieren voor nazorg en uitleg zijn erg duidelijk. Gabink is een echte aanrader om naar toe te gaan. Super artiest zet mooie tattoos!

Voel me veilig

Gab ink gaf mij goeie advies wat goed en slecht is en voelde me veilig en gab ink Werk zijn 💯.

Hij nam goed de tijd voor mij , werkte netjes en hygienisch. Hij gaat voorzichtig te werk en stelde mij erg gerust. Zeker een aanraden voor vele !

Luistert goed wat de klant wil

Mijn ervaring met Gab ink is top! Ik heb mijn sleeve laten zetten hoe ik het wou, wat ik belangrijk vond bij een tattoo artiest is dat je op je gemak kan zijn en dat had ik zeker.