Zeer goede service

Zeer klantvriendelijk, werkt netjes en schoon, ben heel blij met mijn tattoo die ik hier heb laten zetten, ziet er top uit.

Erg professioneel en top

Ik heb er zelf 3 tattoo's laten zetten en de resultaten zijn top geen foute. Hij denkt mee met de klanten ook al ze even pauze willen geen probleem erg veel begrip. Je kan veel met hem lachen hij probeert je wel af te leiden van de tattoo's zodat je het minder voel.

Heel gedetailleerd, heel voorzichtig en zo precies. Draait meer om kwaliteit dan om snel afmaken en zijn werk is zeer goed dus is zeker een enorme aanbeveling! Ik raad iedereen aan om eens te komen kijken naar het resultaat van zijn werken die hier hangen en zsm een afspraak te maken. De prijzen zijn ook geweldig!

Amazing tattoos!

A very good quality tattoo shop! Owner of the shop is very helpful!

Super blij mee

Ik heb 2 tattoo s bij Gab gezet ik was heel erg tevreden en blij . Hij doet alles perfect . Gab je bent de beste

Goede tattoo artist!

Hele goede tattoo artist en erg mooie studio. Fijne locatie ook.

Erg blij met mijn tattoo, werkt heel schoon en erg netjes! Ik ben erg tevreden

Gab ink is super tof om heen te gaan voor een tattoo, hij stelt je op je gemak, en ik merkte vooral dat hij echt zijn waarde hecht aan zijn klanten, ook tatoeƫerd hij mooi en gedetailleerd, een echte aanrader dus!

Heel klantvriendelijk, hou rekening mee wat je wilt.

Ik kwam in aanrakjng met Gab ink toen ik een tattoo wilde laten zetten in Utrecht , hij gaf mij een goed gevoel en wist mij met de juiste tattoo te overtuigen. Nu naar 5 sessies later en een hele arm sleeve af weet ik dat ik de juiste tattooist heb gevonden.

Heel blij met mijn mooie tattoo!

Ik heb een grote Japanse stijl tattoo op mijn rug laten zetten en ben er heel erg blij mee!

nette verzorgde tattooshop

Gab de tattoo artiest en eigenaar van gabink tattoo is vriendelijke man die netjes en verzorgd te werk gaat, zijn tattooshop is netjes en schoon. tijdens het zetten vraagt hij ook of het goed gaat en de verplichten papieren voor nazorg en uitleg zijn erg duidelijk. Gabink is een echte aanrader om naar toe te gaan. Super artiest zet mooie tattoos!

Voel me veilig

Gab ink gaf mij goeie advies wat goed en slecht is en voelde me veilig en gab ink Werk zijn šŸ’Æ.

Hij nam goed de tijd voor mij , werkte netjes en hygienisch. Hij gaat voorzichtig te werk en stelde mij erg gerust. Zeker een aanraden voor vele !

Luistert goed wat de klant wil

Mijn ervaring met Gab ink is top! Ik heb mijn sleeve laten zetten hoe ik het wou, wat ik belangrijk vond bij een tattoo artiest is dat je op je gemak kan zijn en dat had ik zeker.

The perfect artist for the perfect tattoo.

Gabi designed and gave me and my wife several tattoo sessions. We are still grateful to him for his amazing work. See younsoon Gab in your new studio.

Super goed, zeker aan te bevelen

Hele goede tattooist, doet echt zijn best en neemt de tijd voor je. Goede tattooā€™s en goede service. Zeker weten aan te bevelen!

True artist

Zeer mooie sugarskull Tattoo op mij hand. Gab is erg gedreven, om er een kunstwerk van te maken. Werkt hygiƫnisch en goed, Binnenkort bij Gab voor me 2 sugarskulls op mijn arm. Greats Dennis

Vriendelijke tatoeƫerder en heeft echte vakmanschap!

Ik heb ongeveer een maand geleden een tattoo laten zetten bij Gab. Hij straalde zekerheid uit en dacht mee over het ontwerp wat ik hem liet zien. Uiteindelijke resultaat was beter dan ik had verwacht! Gab is een topgozer en ik raad hem zeker aan!

Top tatoo artiest geduldig zou hem zeker aanbevelen.

Gab heeft mij getatoeĆ«erd is erg geduldig heel netjes en neemt de tijd om tattoo zo mooi mogelijk te maken. Zou zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen. Is erg goede, vriendelijke tatoeĆ«erder. In Ć©Ć©n woord geweldig šŸ‘. Zou volgende tattoo zeker door Gab laten zetten.

Perfect! Zeer tevreden

3 keer geweest om mijn sleeve af te krijgen, super tevreden, heel fijn geholpen en ideeƫn uitgewisseld. Nog 1 keer en dan ben ik helemaal klaar.

Zeer getalenteerde artiest, erg proffesioneel en creatief

Zeer aan te bevelen. Ontwerpt precies waar je om vraagt. Zeer mooie tattoo studio en erg vriendelijk.

I love my tattoo!!

Hele vriendelijke eigenaar, erg begaan met de klant

Tot op heden erg goed contact gehad en staat altijd klaar voor de klant. Erg ruime openingstijden en denkt graag mee met de wensen van de klant!