Na jaren van slapeloosheid slaap ik weer.

Jarenlang (15 jaar) leed ik al aan slapeloosheid en slecht in- en doorslapen. Soms sliep ik ‘s-nacht slecht in en lag minstens 3 uur naar het plafond of tv te staren. Als ik dan eindelijk in slaap viel was dat voor 1/2 of 1 uurtje en was daarna weer klaarwakker. Zo sliep ik gemiddeld 3 uur per nacht. Maar ik sliep ook nachten helemaal niet. Alle slaapmiddelen en paardenmiddelen heb ik al geprobeerd de huisarts wist ook niet wat ze nog kon doen. Totaal uitgeput raak je hier van. Ik ging ook al jaren naar Amsterdam naar het herseninstituut om als vrijwilliger aan allerlei slaaponderzoeken mee te werken en bracht o.a. uren door in de scanner. Ik kreeg ‘s-avonds een muts met elektroden verbonden aan lange slurf van draden op en moest dan zo gaan slapen. Aan de hersengolven konden ze dan zien hoe ik -’s-nacht sliep (niet dus). Op een middag zat ik in de trein onderweg van Amsterdam naar huis en raakte aan de praat met een oudere dame (een voormalig arts neurologie uit de Sovjet-Unie). Ze vroeg wat ik in Amsterdam had gedaan en ik vertelde haar over mijn medewerking aan het herseninstituut. Zij raadde mij aan om eens acupunctuur te proberen. Ik zocht op internet naar een acupunctuur in de buurt en vond o.a. de site van acupunctuur Kuyper. Ik belde om een afspraak te maken en kreeg binnen een week een afspraak met Zeliha kuyper. Vrijdag 4 september 2020 ging ik erheen en maakte kennis met Zeliha een leuke enthousiaste vriendelijke jonge vrouw. Na de eerste behandeling ging ik ‘s-avonds 23.00 uur naar bed en sliep vrijwel meteen in, ik sliep zelfs door tot de volgende morgen 10.00 uur. Dat had ik al in geen jaren meer beleeft. Na slechts 6 behandelingen en een voorschrift van Chinese kruiden slaap ik weer normaal. Ik raad iedereen met slaapklachten aan om naar Zeliha Kuyper te gaan. Je moet het echt proberen. Die naaldjes zijn zo dun en Zeliha is zo vaardig ik voelde er niets van.

Super lieve mensen

Ik werd behandeld voor pcos, na 4 acupuntuur behandelingen en kruiden was mijn menstruatie cyclus weer normaal. Ben blij ook dat Zeliha geduld met mij heeft gezien mijn grote angst voor naalden. Zeer positief ik blijf hier komen voor de rest van mijn klachten Groetjes Es

Meer dan tevreden!

Zeker een aanrader! Fijne sfeer, erg vriendelijk en meteen een ontspannen resultaat. Alles wordt duidelijk uitgelegd en besproken. Beter kan je het niet wensen ;)! Toppers.

Vakkundig en klantvriendelijk

Zeer positief

Down to earth en luchtige benadering

Down to earth en luchtige benadering. Ik kwam voor het eerst en vond de acupunctuur en het cuppen op voorhand wat eng maar werd gerustgesteld met vriendelijke, open communicatie en goede uitleg. De vooruitgang na elke sessie was duidelijk met als eindresultaat een meer ontspannen lichaam.

Geweldig,ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden met Maike Kuyper als acupuncturist, hij luistert naar je klachten en vervolgens neemt hij de juiste behandeling.

Dank je wel John

Fantastisch geholpen!

Behandeld voor nek en schouderpijn, ben heel tevreden met het resultaat.

Ik ben al eens bij een acupuncturist geweest, maar mijn ervaringen waren daarbij gemengd. Ik kwam dus al een beetje met een sceptisch gevoel naar deze praktijk, maar ik wilde het wel proberen. Ik had al een langere tijd last van mijn spijsvertering. Het leek wel alsof ik letterlijk met iets mijn maag zat dat niet weg was te krijgen. Na 4 behandelingen voelde ik echt een verschil. Ik heb meer rust in mijn hoofd, meer energie en mijn spijsvertering is ruim verbeterd. Ik ben ook heel tevreden over hoe de behandelingen verliepen. Mike neemt steeds de tijd om naar jouw verhaal of ervaringen te luisteren. Daarna zorgt hij ervoor dat je heerlijk kan ontspannen en kan genieten van de behandeling. Bij mijn klachten werd er een kruidenmix aangeraden. Deze combinatie van acupunctuur en kruiden werkte voor mij heel goed.

Zeer goede ervaring veel geleerd

32 kg afgevallen en een nieuwe eet gewoonte aan overgehouden, hier heb ik de rest van mijn leven wat aan. Ben nu een stuk fitter en gezonder bedankt Mike

Mijn lichamelijke klachten werden goed begrepen en derhalve met goed resultaat behandeld

De 1e behandeling was best een beetje spannend, maar ik voelde me al snel op mijn gemak. Ik kreeg waardevolle tips en uitleg over de behandeling. Het resultaat is fantastisch, ik ben erg blij dat ik deze keuze gemaakt heb!

Een professionele praktijk.

Een prettige en persoonlijke behandeling

Heel professioneel en klantvriendelijk !

Hele goede sfeer, zeer prettig in de omgang en nemen alle tijd voor je! Dank je wel Celia!

Een hele fijne sfeer en goed behandeld.

Ik werd erg vriendelijk behandeld. Ik vond het in het begin best wel eng maar daar werd ik makkelijker overheen ingezet. Iets waar ik niet zo 123 aan zou denken maar toch enorm heeft geholpen in mijn probleem! Een dikke 10 zou ik zeggen

Super. Lees onderstaand verhaal

Nadat ik twee jaar lang het ziekenhuis bezocht had wegens nek en schouder klachten, en ik als conclusie. Uitbehandeld kreeg ben ik mike kuyper gaan benaderen. Sceptisch maar als laatste redmiddel heb ik accupunctuur en cupping aangegrepen. En na een aantal behandelingen bemerkte ik enorme vooruitgang. Waar mijn klachten een beperking waren kon ik ni weer alles gaan doen. En de pijnstillende medicatie als oxynorm en morfine liggen ongebruikt in de medicijnkast sindsdien. Ik slikte enorme hoeveelheden van dat soort spul voor de behandeling. Nu ben ik helemaal terug naar nul medicatie en mijn werk in de zorg kan ik zonder pijn uitvoeren. Ik ben nadien ook voor andere klachten bij Mike geweest en bij mij werken de behandelingen perfect. Ik ben ontzettend blij met Mike. Gr karin

Mike is een zeer deskundige fysiotherapeut en acupuncturist

Mike is een zeer deskundige fysiotherapeut en acupuncturist. Ik heb veel baat bij zijn behandelingen van mijn klachten.

Uitstekend!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Dit hele seizoen geen last gehad van hooikoorts.

Twee jaar geleden voor het eerst bij Mike geweest voor schouderklachten, dit had heel goed geholpen. Daarom dit jaar ook eens acupunctuur geprobeerd voor hooikoorts en heb sinds de start van de behandelingen eigenlijk geen klachten meer gehad! Top!

Professionele en klantvriendelijke

Een fijn en warm welkom bij binnenkomst. Daarbij werd duidelijk uitgelegd wat de behandeling inhoud en wat ik zou kunnen voelen tijdens de behandeling. Vragen werden altijd direct beantwoord en de behandeling heeft zeker een positief resultaat gegeven.

Veel kennis en kunde in huis, met veel persoonlijke aandacht!

Waar mensen bij blessures en overige klachten meestal naar de fysiotherapeut of dokter gaan, klop ik direct aan bij Acupunctuur Kuyper. De genezing gaat vele malen sneller, en hoewel het toch spannend lijkt om al die naalden in je lichaam geprikt te krijgen, is er zoveel professionaliteit, kennis en aandacht voor je dat je direct op je gemak gesteld wordt. De eerste keer vond ik de naalden zelf erg spannend, maar er is dan de mogelijkheid tot het 'erin schieten' van de naalden, waardoor je de kleine prikjes nagenoeg niet voelt, en de ervaring vooral heel prettig en ontspannend wordt.

Deskundig en goed, prettig en vriendelijk.

Goede inschatting, snel geholpen ik kwam voor emotionele zaken die zich uitten in vrouwenklachten ( mastopathie en hernieuwd opvliegers ver ná de overgang ) Fysiek was ik met twee acupunctuurbehandelingen van de klachten.

Zeer prettig

goed geholpen ! na vier behandelingen van mijn hoofdpijn af