Een hele fijne sfeer en goed behandeld.

Ik werd erg vriendelijk behandeld. Ik vond het in het begin best wel eng maar daar werd ik makkelijker overheen ingezet. Iets waar ik niet zo 123 aan zou denken maar toch enorm heeft geholpen in mijn probleem! Een dikke 10 zou ik zeggen

Super. Lees onderstaand verhaal

Nadat ik twee jaar lang het ziekenhuis bezocht had wegens nek en schouder klachten, en ik als conclusie. Uitbehandeld kreeg ben ik mike kuyper gaan benaderen. Sceptisch maar als laatste redmiddel heb ik accupunctuur en cupping aangegrepen. En na een aantal behandelingen bemerkte ik enorme vooruitgang. Waar mijn klachten een beperking waren kon ik ni weer alles gaan doen. En de pijnstillende medicatie als oxynorm en morfine liggen ongebruikt in de medicijnkast sindsdien. Ik slikte enorme hoeveelheden van dat soort spul voor de behandeling. Nu ben ik helemaal terug naar nul medicatie en mijn werk in de zorg kan ik zonder pijn uitvoeren. Ik ben nadien ook voor andere klachten bij Mike geweest en bij mij werken de behandelingen perfect. Ik ben ontzettend blij met Mike. Gr karin

Mike is een zeer deskundige fysiotherapeut en acupuncturist

Mike is een zeer deskundige fysiotherapeut en acupuncturist. Ik heb veel baat bij zijn behandelingen van mijn klachten.

Uitstekend!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Dit hele seizoen geen last gehad van hooikoorts.

Twee jaar geleden voor het eerst bij Mike geweest voor schouderklachten, dit had heel goed geholpen. Daarom dit jaar ook eens acupunctuur geprobeerd voor hooikoorts en heb sinds de start van de behandelingen eigenlijk geen klachten meer gehad! Top!

Professionele en klantvriendelijke

Een fijn en warm welkom bij binnenkomst. Daarbij werd duidelijk uitgelegd wat de behandeling inhoud en wat ik zou kunnen voelen tijdens de behandeling. Vragen werden altijd direct beantwoord en de behandeling heeft zeker een positief resultaat gegeven.

Veel kennis en kunde in huis, met veel persoonlijke aandacht!

Waar mensen bij blessures en overige klachten meestal naar de fysiotherapeut of dokter gaan, klop ik direct aan bij Acupunctuur Kuyper. De genezing gaat vele malen sneller, en hoewel het toch spannend lijkt om al die naalden in je lichaam geprikt te krijgen, is er zoveel professionaliteit, kennis en aandacht voor je dat je direct op je gemak gesteld wordt. De eerste keer vond ik de naalden zelf erg spannend, maar er is dan de mogelijkheid tot het 'erin schieten' van de naalden, waardoor je de kleine prikjes nagenoeg niet voelt, en de ervaring vooral heel prettig en ontspannend wordt.

Deskundig en goed, prettig en vriendelijk.

Goede inschatting, snel geholpen ik kwam voor emotionele zaken die zich uitten in vrouwenklachten ( mastopathie en hernieuwd opvliegers ver nĂ¡ de overgang ) Fysiek was ik met twee acupunctuurbehandelingen van de klachten.

Zeer prettig

goed geholpen ! na vier behandelingen van mijn hoofdpijn af