nette en harde werkers die van de voortuin een juweeltje hebben gemaakt.

nette en harde werkers die van de voortuin een juweeltje hebben gemaakt.

Hartelijk dank voor uw mooie recensie, prettig te horen dat u tevreden bent!

Werken nauwkeurig, komen afspraken na, vriendelijk personeel

Ik heb een zeer goede ervaring met Ron Bergers Tuinen. Vriendelijk personeel, zoeken mee naar oplossingen en zijn zeer behulpzaam. Het terras met schuurtje is heel mooi geworden. Ze komen na wat afgesproken is, werken hard door, zijn nauwkeurig en laten alles ook weer netjes achter. Van begin tot het einde zeer tevreden over de aanpak van deze klus. Bedankt voor alles, laat de zon maar komen, dat wordt lekker genieten.

Hartelijk dank voor de mooie recensie. We wensen je veel plezier en zon uurtjes in de nieuwe tuin!

Neemt de tijd om te overleggen wat het moet worden.

Vriendelijk personeel,ruimen alles netjes op.

Bedankt voor jullie mooie recensie en we komen graag bij jullie terug!

Persoonlijk,betrokken en komen afspraken goed na.

Duidelijke offerte, planning in goed overleg en keurige afwerking.

Onvermoeibaar en vriendelijk personeel. Prima service.

Onvermoeibaar en vriendelijk personeel. Prima service.

Hartelijk dank voor de mooie en leuke beoordeling!

Goede afspraken en aardige mensen

Zie boven

Bedankt voor de fijne beoordeling en graag tot een volgende keer!

Goede service, niks op aan te merken.

Prima werk. We zijn heel tevreden.

Bedankt voor de mooie beoordeling en als we u nog eens van dienst kunnen zijn horen we dat graag!

Zeer goede service en vriendelijk personeel.

Alles netjes onderhouden en op geruimdm volgens afspraak.

Hartelijk dank voor jullie fijne beoordeling.

GOED OVERLEG, AFSPRAKEN NAGEKOMEN, HARD GEWERKT.

AFSPRAKEN NAGEKOMEN, PRETTIGE EN DESKUNDIGE MEDEWERKERS

Bedankt voor uw fijne en mooie beoordeling! We komen graag bij u terug wanneer het weer nodig is.

Wintertuinbeurt correct uitgevoerd en fijne medewerker

Precies voldaan aan onze (tuin)wensen, netjes gewerkt en keurig op tijd begonnen met het werk.

Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Prettig te horen dat we aan uw wensen hebben voldaan !

Matig en niet heel professioneel

Offertetraject ging al wat moeizaam. We werden bijvoorbeeld niet teruggebeld en de offerte liet op zich wachten. Verder wisten de tuinmannen niet precies wat de werkzaamheden waren. Zo is een deel uitgevoerd dat niet tot de offerte behoorde (in ons voordeel, dus daar hebben we ook verder geen klagen over. We hebben dan wel onze vraagtekens bij de prijs). Verder moest ik aanwijzingen geven bij het beplanten (ze hadden een niet leesbaar vel papier met daarop wat vakken getekend mee gekregen) en ik ben daar eerlijk gezegd nog niet helemaal blij mee. Ik wilde 6 strakke vakken en hier en daar zitten wat gaten, dus de vraag is of dit dan wel mooi dicht groeit. Mogelijk moet ik hier en daar nog wat bijplanten. De offerte die was uitgebracht voor de buurvrouw was echt veel te hoog en ook de prijs voor onze tuin is redelijk fors gezien de tijdsduur die eraan is besteed en de grootte van de plantjes. Een positief punt is wel de bomen. Die zijn flink gesnoeid en mooi in model, dus daar ben ik heel blij mee. De mannen waren overigens ook erg vriendelijk. Al met al kom ik toch uit op een onvoldoende. Mvg, Tosca de Valk

Dank voor uw reactie. Jammer dat u de uitvoering van de werkzaamheden niet zo heeft ervaren als verwacht. U kunt in het begin van het nieuwe jaar altijd even contact met ons opnemen voor de onduidelijkheden. Dit i.v.m. onze bedrijfssluiting met de feestdagen.

Leveren prima werk.

Er wordt snel een afspraak gemaakt. Altijd flexibel wat tijd betreft. De jongens werken hard. Houden zich goed aan de afspraken. Ruimen netjes op.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en goed te horen dat we aan uw wensen hebben voldaan!

Wij zijn uitstekend geholpen bij onze klus

Afspraken worden nagekomen

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Kundig, vriendelijk, correct

Betreft bestrating met plantenbakken / borderbakken naar mijn eigen ontwerp. Zeer tevreden met het eindresultaat. Alles naar wens verlopen, goed overleg, houdt zich aan de afspraken. Vriendelijk team van harde werkers. Het is netjes en afgewerkt opgeleverd. Eindresultaat is geheel zoals gewenst.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Ron en ons team heeft prettig met u samengewerkt! Veel plezier in en met uw nieuwe tuin gewenst.

Tuin wordt altijd netjes in orde gemaakt.

Tuin wordt altijd netjes in orde gemaakt. Vriendelijke mensen en ook nog flexibel.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We komen graag bij u terug.

Een service gericht bedrijf waar we al vanaf het begin op een vriendelijke en zakelijke manier mee werken. We krijgen vaak complimenten over de tuin van de Oude Pastorie en dat heeft niet alleen te maken met de inrichting maar zeker ook hoe het geheel onderhouden wordt.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. De tuin is tenslotte een visitekaartje voor de Oude Pastorie. We blijven ons uiterste best doen de tuin zo netjes mogelijk te blijven onderhouden en te voorzien van de juiste adviezen.

Levert uitstekend werk af!

Onze complimenten voor het uitstekend werk en meedenken. Aanbevolen.

Hartelijk dank voor jullie mooie review en hopelijk veel plezier van jullie tuinhuis!

goede service, meedenken en vriendelijk.

In onze zijtuin ligt een flinke vijver met allemaal planten, struiken en bloemen erom heen. Niet meer bij te houden voor ons. We zijn dan ook blij dat Ron, van Ron Bergers Tuinen , met ons meedacht en dat gedeelte van de tuin gerenoveerd heeft. Nu kunnen we in plaats van werken in de tuin, genieten op een mooi terras achter de vijver, dat eerst vol stond met planten. Top gedaan en wij zijn er heel blij mee.

Hartelijk dank voor jullie mooie review. We hopen dan ook dat jullie nog van vele "zon uurtjes" mogen genieten bij jullie vijver!

zonder problemen de opdracht uitgevoerd - perfect!

na ons kennismakingsgesprek hebben jullie een goede offerte-omschrijving opgemaakt en naderhand ook uitgevoerd. Eindresultaat perfect!

Hartelijk dank voor jullie mooie recensie en veel plezier met jullie tuin !

Het vakmanschap straalt er van af, want geen enkel verzoek was te moeilijk of te veel.

Opdracht uitstekend uitgevoerd, met goede nazorg. Vriendelijk personeel. Denkt met je mee. We hebben ook een onderhoudscontract.

Hartelijk dank voor jullie mooie recensie en voor de prettige samenwerking!

Prettig en vakkundig personeel

Prettig personeel, vaklieden die prima werk afleveren. Mogen zeker terug komen! Met groet, Wil Ruiz ( mevrouw Ruiz

Hartelijk dank voor jullie mooie recensie. We komen zeker bij jullie terug!

Super kundig en flexibel!

Ron en team, We hebben afgelopen zomer kunnen genieten van het mooie eindresultaat! Dank daarvoor.

Dank voor jullie mooie beoordeling. Fijn dat jullie tevreden zijn!

Lage Ham 194 5102AE Dongen

Over Bergers Tuinen Hoveniersbedrijf Ron

Ron Bergers Tuinen is gevestigd in Dongen en verricht alle voorkomende tuinwerkzaamheden. Wij zijn een kleinschalig bedrijf waardoor de lijnen kort blijven en u altijd hetzelfde aanspreekpunt heeft. We bespreken uw wensen en geven advies op maat. We hebben voor elk budget een tuin. Wij voeren tuinwerkzaamheden uit bij particulieren en maar ook bij bedrijven, want de entree van uw bedrijf is tenslotte uw visitekaartje! Tevens werken we met onderhoudscontracten waarbij u verzekerd bent van een goed onderhouden tuin. Een greep uit onze werkzaamheden: beregeningsinstallaties, graszoden, kunstgras, vijvers, bestratingen, schuttingen, tuinverlichting, tuinhuizen, snoeien, bomen rooien, beplanting.