Goeie kwaliteit en snel

Ron en zijn collega's hebben bij ons 2 mooie schuifwanden gemonteerd en bomen en planten in de tuin geplant. Dit ging snel, met een hoge kwaliteit en door aardige mensen. De schuifwand is van degelijk, goed en mooi materiaal.

Bedankt voor de mooie recensie, we wensen jullie veel plezier van de glazen schuifwanden en natuurlijk van jullie tuin in jullie mooie nieuwe huis!

Gewoon goed en vakkundig uitgevoerd

Goed advies en passende offerte. Snel en vakkundig uitgevoerd.

Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. We wensen u veel plezier van het kunstgras!

komt afspraak goed na

Komt afspraak goed na, levert goed werk af en laat alles opgeruimd achter.

Bedankt voor de mooie recensie en graag tot een volgende keer!

Heel tevreden

Het was een grote klus. Schutting rond huis en tuin, zó dat het mooi in de omgeving past. Plezierige werksfeer, goede samenwerking en secuur werk. Wijn zijn er heel tevreden over en kan Ron aan iedereen aanbevelen.

Dank voor uw positieve reactie. we wensen jullie veel plezier van en met het resultaat!

Vakmensen met kennis van zaken

Fijne ervaring. Flexibel met plannen. Denken graag en goed mee.

Bedankt voor jullie mooie recensie. We komen graag terug om een en ander af te werken!

Top bedrijf

Ron is een meedenker, jaagt je niet op kosten en denkt mee met je wensen! Tijdens de werkzaamheden werd er steeds overlegd en goed gecommuniceerd. Nette mannen harde werkers en als resultaat een prachtige tuin! Nogmaals dank aan jullie allemaal!

Bedankt voor jullie mooie recensie. Wij vonden het een mooie opdracht en hopen dan ook dat jullie veel plezier gaan beleven in en met jullie nieuwe tuin!

Opdracht naar wens klant uitgevoerd

Opdracht naar wens uitgevoerd.

Bedankt voor de prettige reactie. Fijn dat jullie tevreden zijn en graag tot de volgende keer!

Vriendelijk en flexibel!

Goed geholpen met suggesties voor het aanplanten van de tuin, aanpassingen in goed overleg, snel geholpen.

Dank jullie wel voor de fijne recensie, graag tot ziens voor een volgend advies en tuinwerk!

Geweldige service en kwaliteit

Wij zijn heel blij met hoe ons tuin project is verlopen samen met Ron Bergers en alle mannen. Vanaf het eerste contact zijn alle afspraken nagekomen en was alle communicatie eerlijk en transparant. Ze hebben keihard gewerkt met soms wel 6 man. Alleen maar Lof!

Altijd blij als de tuinmannen zijn geweest!

Bijna al 20 jaar onze steun en toeverlaat op tuingebied.

Bedankt voor jullie mooie recensie. We hopen jullie nog vele jaartjes van dienst te mogen zijn!

Gazon ziet er redelijk uit.

Ik heb wel wat vragen over het aangelegde gras. Ik zal enkel foto's sturen naar uw mail adres.

goed hoor

Hartelijk dank! Graag tot ziens!

Bij mij is, nu voortaan, het gras altijd groener dan bij de buren.

Na een offerte voor kunstgras, gekozen voor dit bedrijf. Vriendelijk personeel, meedenkend en het bedrag op de offerte viel niet tegen.

Bedankt voor de fijne recensie! Altijd goed te horen en kunstgras is makkelijk te onderhouden! Veel plezier ervan!

Korte lijnen, goede communicatie, prima werk

Ron heeft eerder voor ons werk gedaan. Goede ervaring. Ron komt afspraken na, werkt goed en snel met goed en vriendelijk personeel. Wij zijn tevreden over het resultaat.

Hartelijk dank voor jullie mooie reactie. Wij wensen jullie dan ook veel plezier in en met jullie nieuwe tuin en we hopen dat de nieuwe bestrating goed bevalt! Wellicht tot een volgende keer.

Ga met een gerust hart in zee met Ron Bergers Tuinen

Via de buren aan jullie adres gekomen. Ron maakt afspraken die hij nakomt en doet dit met goed en netjes personeel. Wij zijn heel tevreden over eindresultaat

Bedankt voor jullie reactie! we wensen jullie dan ook veel plezier in en met jullie nieuwe tuin!

Betrouwbaar!

Na een persoonlijk bezoek om een offerte te kunnen maken, is het karwei netjes en professioneel uitgevoerd. Ik ben erg tevreden.

Hartelijk dank voor de mooie reactie en graag tot een volgende keer!

Na contact en opdracht zeer snelle service bij starten werkzaamheden.

Ze hebben zich goed aan hun afspraken gehouden. Nadat de offerte was goedgekeurd, zijn ze heel snel aan de opdracht begonnen. Vervolgens de tuin volgens afspraak netjes opgeleverd.

Hartelijk dank voor de fijne beoordeling.

Samen tot het gewenste eindresultaat gekomen!

Wij hadden een basisidee en met de diverse adviezen van Ron Bergers, zijn we uiteindelijk tot het gewenste eindresultaat gekomen voor zowel de achter- als voortuin en de strook van ongeveer 1,25m aan de 1 kant van het huis. We wilden geen gras, wel het nodige aan groen/(gras)planten/bloemen in de tuin en om het wat speels te houden totaal 3 bomen. samen met het straatwerk en het grind is het een mooi geheel geworden. Met het weer van de afgelopen tijd kunnen de planten lekker groeien en de verlichting doet 's avonds de rest!

Dank jullie wel voor de leuke recensie. we wensen jullie dan ook veel plezier in en met jullie nieuwe tuin!

Zeer tevreden met het vakwerk

Wederom goede ervaring met dit bedrijf. Zal hem zeker aanbevelen.

Dank jullie wel voor de prettige recensie en we wensen jullie veel plezier van de nieuwe schutting!

Mooie tuin, goede service

We zijn op zoek geweest naar een hovenier voor het aanleggen van onze tuin, waar we het ontwerp al voor hadden. Ron Bergers denkt mee over aanpassing en het werk is goed, zorgvuldig en netjes uitgevoerd. Kleine dingetjes worden snel opgevolgd en vragen goed beantwoord.

Hartelijk dank voor jullie fijne recensie. We zijn dan ook trots dat we jullie mooi tuinontwerp tot realisatie hebben mogen brengen! Veel plezier met jullie nieuwe tuin!

Goed maar voor verbetering zeker vatbaar.

Deskundig advies en goede levering voor wat de planten betreft die we hebben aangekocht. Een weinig commerciële instelling en contact komt slecht tot stand. De bal ligt voortdurend bij de klant.

Bedankt voor uw reactie, fijn dat u de levering van planten en deskundig advies als prettig heeft ervaren. We hebben u tussen de drukke werkzaamheden door graag willen helpen en u dan ook kosteloos van advies en onze arbeidstijd voorzien.

Werkt netjes en volgens opdracht

Duidelijke prijsafspraak voor de tuinwerkzaamheden. Alles netjes uitgevoerd. Zeer tevreden dus.

Dank voor de fijne recensie! tot een volgende keer!

goede service

Vlotte afhandeling van os verzoek om een cipres uit de tuin te verwijderen

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Prettige samenwerking ruimen alles netjes op

Voor mocht de offerte gespecificeerder , maar ik weet niet of dat gebruikelijk is in deze branche, later wel uitgelegd . Dus wat kost welk deel van t werk. Uitvoering was top , er werd netjes gewerkt en alles weer opgeruimd.

Hartelijk dank voor jullie recensie, we zullen jullie tip meenemen. We wensen jullie veel "tuinplezier"

Komt afspraken prima na

Ron Bergers is misschien niet het voordeligste bedrijf, maar wel iemand die zijn afspraken nakomt. De tuin ligt er nu weer keurig bij.

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Kwaliteit en persoonlijke contact staan bij ons hoog in het vaandel!

Over Bergers Tuinen Hoveniersbedrijf Ron

Ron Bergers Tuinen is gevestigd in Dongen en verricht alle voorkomende tuinwerkzaamheden. Wij zijn een kleinschalig bedrijf waardoor de lijnen kort blijven en u altijd hetzelfde aanspreekpunt heeft. We bespreken uw wensen en geven advies op maat. We hebben voor elk budget een tuin. Wij voeren tuinwerkzaamheden uit bij particulieren en maar ook bij bedrijven, want de entree van uw bedrijf is tenslotte uw visitekaartje! Tevens werken we met onderhoudscontracten waarbij u verzekerd bent van een goed onderhouden tuin. Een greep uit onze werkzaamheden: beregeningsinstallaties, graszoden, kunstgras, vijvers, bestratingen, schuttingen, tuinverlichting, tuinhuizen, snoeien, bomen rooien, beplanting.