Gewoon heel goed

Goede en snelle service! Zeer kundige mensen met een ouderwetse instelling om de klant koning te laten voelen!

betrouwbaar

goede service en klant vriendelijk

Goed adviezen en snelle service

Praktijkschool de Pijler geeft Mart Boules Tuinmachinesservice 5 sterren omdat. Gehele machineparkis geleverd en jaarlijks onderhouden door de firma M. Boukes tot grote tevredenheid van mij en mijn collega's. Goede adviezen omtrent de aanschaf van de meest professionele machines voor de leerlingen.

Een zaak waar je zaken mee kunt doen.

Dit bedrijf verleend goede service en afspraak is afspraak. Vaak oplossing gericht en zeer klantvriendelijk. Wachten?? de koffie staat klaar.

Over Tuinmachineservice Mart Boukes

Tuinmachine service Mart Boukes is een echt familie bedrijf dat al ruim 27 jaar zijn vak kent. Wij leveren vooral service aan onze klanten. De ruim opgezette tuinmachines in onze winkel geeft genoeg keuze aan onze klanten. Mocht er iets gebeuren met uw machine dan komen we die eventueel ophalen met ons eigen transportauto en wordt de machine gemaakt in ons eigen werkplaats waar we ook de servicebeurten geven aan alle merken tuinmachines. Door onze grote overcomplete magazijn is uw machine in mum van tijd weer zo goed als nieuw. Wij zeggen ook niet voor niks “koop bij de man die ook service verlenen kan “.