Rustig, degelijk en goed

Fijne rustige en degelijke behandeling. Gerard is 1 van de weinige die aan mijn voeten mag zitten omdat hij de tijd neemt, goed naar mij luistert en gewoon omdat mijn nagels met sprongen vooruit gaan.

Uitstekende behandeling, vriendelijk, en servicegericht.

In eerste instantie bezocht ik Gerard in zijn praktijk, waar de omgeving (en Gerard) een vriendelijke, open en deskundige behandeling toestond. Een keurige, professionele praktijk, en een vriendelijke behandelaar. Inmiddels kan ik niet meer naar de praktijk komen, maar dat bleek geen enkel probleem: ook behandeling aan huis bleek mogelijk, en was al even professioneel, deskundig en vriendelijk als in de praktijk zelf.

De behandeling is correct en zeer deskundig,van harte aanbevolen.

De behandeling voor mijn diabetes voeten is perfect ik ben zeer tevreden.

Zeer kindvriendelijk

Mijn zoon wordt nu een jaar behandeld voor hardnekkige schimmelinfectie aan de teennagels. Wij zijn zeer tevreden over deskundige adviezen en behandeling.

snel en effectief

prima behandeling!

Nvt

• Behandeling

Zeer vriendelijk en zeer vakkundig

Gerard is een zeer vriendelijke en vakkundige man. Ben plezierig geholpen.