Ook in jip en Janneke....is dus voor de doorsnee persoon ook te begrijpen...erg fijn

Beste Debbie, Bedankt dat u even de tijd nam om een beoordeling te schrijven. Dit motiveert om door te gaan met deze website Cybercrimeinfo.nl :-) Het is ook de bedoeling dat iedereen begrijpt wat er gaande is op Cybercrime gebied, vandaar deze website, in begrijpelijke taal. Hopelijk zie we het terug in afname van aangiftes. Als je nog iets wil vragen dan hoor ik het graag. Dit alles gratis natuurlijk dus schroom niet, want ik heb van mijn werk mijn hobby gemaakt. Ben je ook al ingeschreven voor de wekelijkse nieuwsbrief? Zo mis je helemaal niets, deze verschijnt wekelijks op zondagavond. Dat kan eventueel hier https://www.cybercrimeinfo.nl/nieuwsbrief Met vriendelijke groeten, Peter © CCINL | Cybercrimeinfo.nl "Samen voor veiligheid”

Professioneel!!

Cybercrimeinfo werkt professioneel en grondig!! Cybercrimeinfo heeft mij goed geholpen, ben zeer tevreden!! Op de site is er veel interessante informatie die iedereen moet weten, ik beveel Cybercrimeinfo aan iedereen!

Beste Sam Sam, Graag gedaan, ik ben niet voor niets politieman geworden, dit doe ik graag in mijn prive tijd, verdachten cq criminelen ontmaskeren. Uiteraard is het voor mij ook altijd eerst uitzoeken wie de waarheid verteld en wie nu het slachtoffer en de dader is. Maar ik heb daar zo mijn tactieken voor, bijvoorbeeld de oproep tot het doen van een aangifte bij de politie, pas dan kan ik iets betekenen in mijn prive tijd in de rol van burger. Dit vraag ik niet zomaar, een valse aangifte is namelijk Strafbaar en dat zeg ik er ook altijd bij. Dus ik heb al snel in de gaten wie de waarheid spreekt ;-) Als iemand geen aangifte durft te doen, dan is dat al een eerste indicatie, dan is het een kwestie van verder rechercheren en de dader te ontmaskeren. Hierbij maak ik enkel gebruik van OSINT bronnen en dus niet het politie systeem. In het slechtste geval stel ik mijn collega’s op de hoogte van mijn bevindingen en help ik zo de zaak verder op te lossen. Maar meestal lukt het mij zonder politie bevoegdheid te hoeven inzetten. Nogmaals geen dank. Daders moeten gepakt worden, slachtoffers geholpen! En daar wil ik best wel ook in mijn vrije tijd voor investeren. Met vriendelijke groeten Peter, © CCINL | www.cybercrimeInfo.nl

1 woord super interessant informatie

Gewoon mooie dat dit bestaat is belangrijk voor mensen die niks van dit onder werp weet voor al ouderen dus DIKKE PRIMA

Uitstekende informatie..!!

Zeer vlotte en vooral leerrijke informatie.Alsook vroendelijk in gesprekken...informatie..altijd paraat..ja..voor mij zeker een goede begeleiding omdat ik ongeveer het zelfde werk en Intresses heb!!wel op freelance basis en vrijwilligers werk. Bedankt allen . Vanvaeck guy edmond.

Duidelijke en zeer noodzakelijke informatie

Goede en duidelijke informatie maar vooral in begrijpelijke taal. Ik haal er regelmatig info en inspiratie uit voor mijn doelgroep te informeren. Goed werk! Blijf zo doorgaan.

Ik lees jullie post op insta altijd, en heb de quiz gedaan

Duidelijke informatieverstrekking

Prima nieuwsbrieven die ook voor een digibeet (65+) zoals ikzelf te begrijpen is.

Zinvolle informatie

Cybercrimeinfo.nl is een goede site, de berichten die er worden geplaatst bevatten informatie waar je wat aan hebt!

Zeer positieve indruk

Bezocht is de quiz. Deze is heel erg informatief. Daarnaast is ook de informatie op de website breed en begrijpelijk opgezet

Bedankt Gerard, voor uw reactie :-) Gr, Peter Met vriendelijke groeten / With best regards, © CCINL | Cybercrimeinfo "Samen voor veiligheid” ‘Kennis is macht, Passie is kracht’ www.cybercrimeinfo.nl info@cybercrimeinfo.nl cybercrimeinfo.nl@gmail.com

Goede site

Betrouwbaar

Beste Xander, Bedankt voor uw reactie :-)) Met vriendelijke groeten / With best regards, © CCINL | Cybercrimeinfo "Samen voor veiligheid” ‘Kennis is macht, Passie is kracht’ www.cybercrimeinfo.nl info@cybercrimeinfo.nl cybercrimeinfo.nl@gmail.com

Mooie site met heldere teksten voor iedereen. Ga zo door !!!!

Ik zit vanavond voor de eerste keer op deze site en ben verbaast hoe duidelijk hier alles wordt beschreven. Ik moet nog veel meer lezen op de site maar heb alvast een reactie hierop gegeven. Ikzelf ben ook gehandicapt en zit vaak achter de PC of laptop. Ik ben , al zeg ik het zelf, best ervaren op de PC. Ik heb zelf ook vaak phishing mails e.d. gehad, maar door mijn ervaring zie ik meteen dat het fout is. Het is mooi dat met deze site andere mensen die niet zo begaan zijn op de PC geholpen kunnen worden. Ga zo door !!!!

Beste Mari, Bedankt voor deze leuke reactie. Het is ook mijn bedoeling om in zo duidelijke mogelijke taal mensen te bewapen tegen cybercrime. Op de volgende pagina kun je lezen over het ontstaan van deze site https://www.cybercrimeinfo.nl/motivatie Mvg, Peter © CCINL | Cybercrimeinfo "Samen voor veiligheid” ‘Kennis is macht, Passie is kracht’ 🌎 www.cybercrimeinfo.nl 📧 info@cybercrimeinfo.nl

Goede en eerlijke informatie..

Enorme gr.bijscholing wat mij betreft!!jullie geven ook de moed om verder te doen en jullie geven mij de kans om me beetje bij beetje me te ontplooien waar ik goed in ben.met volle inzet Dit maar al te graag verder wil in gaan en hoop hier me in de eerste plaats een officele positie in toekomst te berijken .dit in kort uiteengezet.mijn dank hiervoor . Prettige dag verder ook de mede colega.s. Vanvaeck edmond guy.

Beste Edmond, Bedankt voor uw reactie Edmond, dat motiveert mij ook om door te gaan met deze website. Gr, Peter Met vriendelijke groeten / With best regards, © CCINL | Cybercrimeinfo "Samen voor veiligheid” ‘Kennis is macht, Passie is kracht’ www.cybercrimeinfo.nl info@cybercrimeinfo.nl cybercrimeinfo.nl@gmail.com

Top helder duidelijk

Ik vind het duidelijk beschreven dat ook ik het kan begrijpen

Dank je Mariel :-) Met vriendelijke groeten / With best regards, © CCINL | Cybercrimeinfo.nl 🌎 www.cybercrimeinfo.nl ✉️ info@cybercrimeinfo.nl ✉️ cybercrimeinfo.nl@gmail.com “Kennis is macht, Passie is kracht"

Helder en duidelijk

Het word duidelijk uitgelegd zodat ook de mindere ervaarder het ook snapt

Beste Mariel, Bedankt dat u even de tijd nam om een beoordeling te schrijven. Dit motiveert om door te gaan met deze website Cybercrimeinfo.nl :-) Het is ook de bedoeling dat iedereen begrijpt wat er gaande is op Cybercrime gebied, vandaar deze website, in begrijpelijke taal. Hopelijk zie ik het terug in de afname van de aangiftes. Als je nog iets wil vragen dan hoor ik het graag. Dit alles gratis natuurlijk dus schroom niet, want ik heb van mijn werk mijn hobby gemaakt. Ben je ook al ingeschreven voor de wekelijkse nieuwsbrief? Zo mis je helemaal niets, deze verschijnt wekelijks op zondagavond. Dat kan eventueel hier https://www.cybercrimeinfo.nl/nieuwsbrief Met vriendelijke groeten, Peter © CCINL | Cybercrimeinfo.nl "Samen voor veiligheid”

Zinvol

Ik ben een leek in ict en sybercrime. Daarom des te belangrijk dat ik eerlijke en relevante info krijg....ik geloof alles omdat ik geen expert ben.

Beste Debbie, Bedankt dat u even de tijd nam om een beoordeling te schrijven. Dit motiveert om door te gaan met deze website Cybercrimeinfo.nl Het is ook de bedoeling dat iedereen begrijpt wat er gaande is op Cybercrime gebied, vandaar deze website. Ben je ook al ingeschreven voor de wekelijkse nieuwsbrief? Zo mis je helemaal niets ;-) PS: Wat is de reden dat de website een 6/10 krijgt? Wat kan er beter? Feedback stel ik op prijs. Met vriendelijke groeten, Peter © CCINL | Cybercrimeinfo.nl "Samen voor veiligheid”

Goed en op een eenvoudige manier geïnformeerd worden over alles wat met Cyberercrime te maken heeft.

Via onder andere deze website en de daaraan gekoppelde nieuwsbrief word ik op de hoogte gehouden van allerlei ontwikkelingen op gebied van cybercrime. Het wordt altijd op een begrijpelijke manier uitgelegd of getoond via mooi gemaakte filmpjes. Op deze manier hoop ik nooit de dupe te worden van cybercrime.

Beste Marjolein, Bedankt voor deze mooie reactie en fijn dat het een meerwaarde heeft. Met vriendelijke groeten / With best regards, © CCINL | Cybercrimeinfo.nl "Samen voor veiligheid”

Nette informatie overdracht, dit bedrijf is in orde.

Idem

Goed initiatief

Mooi dat mensen zich inzetten op dit thema. Bewustzijn en preventie is erg belangrijk op gebied van digitale veiligheid!

Top website, waarbij je alle informatie goed kunt bijhouden.

Een goed bedrijf, dat altijd actief bezig is. Daarnaast krijg ik op het gebied van cybercrime ook veel meer kennis!

Beste Justin, Fijn dat je ook even de tijd nam om te reageren. Als je meer wil weten over me (ons) dan kun je op onderstaande link het verhaal lezen hoe Cybercrimeinfo.nl ontstaan is. https://www.cybercrimeinfo.nl/motivatie Met vriendelijke groeten, Peter © CCINL | Cybercrimeinfo.nl "Samen voor veiligheid”

Site met goede info

Nieuwsbrief up to date van wat er speelt.

Hoi Willem, Is dat de Willem…. ;-) Bedankt dat je even de tijd nam om te reageren, motiveert me om door te gaan met deze website. Gr, Peter © CCINL | Cybercrimeinfo.nl "Samen voor veiligheid”

Prima en correct.

Ben over de informatie zeer tevreden. Ik ben er wat wijzer van geworden d.w.z wat voorzichtig. MVG A Aust -Siemerink

Beste Alfride, Bedankt voor uw reactie. :-) Het is inderdaad onze bedoeling mensen bewust te maken dat er gevaren schuilen aan de digitale wereld echter met een beetje kennis en alertheid, ben je al een heel eind. Hopelijk zie ik dit terug door afname van aangiftes. Met vriendelijke groeten, Peter © CCINL | Cybercrimeinfo.nl "Samen voor veiligheid”

Duidelijke informatie

Duidelijk en begrijpelijke informatie

Beste Joop, Bedankt voor uw reactie. :-) Met vriendelijke groeten, © CCINL | Cybercrimeinfo.nl "Samen voor veiligheid”

Handige korte samenvatting / update mbt security

Handige korte samenvatting / update mbt security ff kort een frequente update voor security specialists

Beste Wim, Bedankt voor uw reactie. :-) Dit is inderdaad ons doel kort eenvoudig en laagdrempelig vertellen over Cybercrime. Met vriendelijke groeten, © CCINL | Cybercrimeinfo.nl "Samen voor veiligheid”

Nuttige informatie en handige tips over Cybercrime

Blij met deze site en ook handig dat er wekelijks een nieuwsbrief is, voor het geval ik iets gemist heb :-) ;-)

Beste Peter, Bedankt dat je even de tijd nam om een beoordeling te schrijven. Dat motiveert om door te gaan met deze website Cybercrimeinfo.nl Met vriendelijke groeten, Peter © CCINL | Cybercrimeinfo.nl "Samen voor veiligheid”