Zinvol

Ik ben een leek in ict en sybercrime. Daarom des te belangrijk dat ik eerlijke en relevante info krijg....ik geloof alles omdat ik geen expert ben.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Beste Debbie, Bedankt dat u even de tijd nam om een beoordeling te schrijven. Dit motiveert om door te gaan met deze website Cybercrimeinfo.nl Het is ook de bedoeling dat iedereen begrijpt wat er gaande is op Cybercrime gebied, vandaar deze website. Ben je ook al ingeschreven voor de wekelijkse nieuwsbrief? Zo mis je helemaal niets ;-) PS: Wat is de reden dat de website een 6/10 krijgt? Wat kan er beter? Feedback stel ik op prijs. Met vriendelijke groeten, Peter © CCINL | Cybercrimeinfo.nl "Samen voor veiligheid”

Goed en op een eenvoudige manier geïnformeerd worden over alles wat met Cyberercrime te maken heeft.

Via onder andere deze website en de daaraan gekoppelde nieuwsbrief word ik op de hoogte gehouden van allerlei ontwikkelingen op gebied van cybercrime. Het wordt altijd op een begrijpelijke manier uitgelegd of getoond via mooi gemaakte filmpjes. Op deze manier hoop ik nooit de dupe te worden van cybercrime.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Beste Marjolein, Bedankt voor deze mooie reactie en fijn dat het een meerwaarde heeft. Met vriendelijke groeten / With best regards, © CCINL | Cybercrimeinfo.nl "Samen voor veiligheid”

Nette informatie overdracht, dit bedrijf is in orde.

Idem

Goed initiatief

Mooi dat mensen zich inzetten op dit thema. Bewustzijn en preventie is erg belangrijk op gebied van digitale veiligheid!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Top website, waarbij je alle informatie goed kunt bijhouden.

Een goed bedrijf, dat altijd actief bezig is. Daarnaast krijg ik op het gebied van cybercrime ook veel meer kennis!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Beste Justin, Fijn dat je ook even de tijd nam om te reageren. Als je meer wil weten over me (ons) dan kun je op onderstaande link het verhaal lezen hoe Cybercrimeinfo.nl ontstaan is. https://www.cybercrimeinfo.nl/motivatie Met vriendelijke groeten, Peter © CCINL | Cybercrimeinfo.nl "Samen voor veiligheid”

Site met goede info

Nieuwsbrief up to date van wat er speelt.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Hoi Willem, Is dat de Willem…. ;-) Bedankt dat je even de tijd nam om te reageren, motiveert me om door te gaan met deze website. Gr, Peter © CCINL | Cybercrimeinfo.nl "Samen voor veiligheid”

Prima en correct.

Ben over de informatie zeer tevreden. Ik ben er wat wijzer van geworden d.w.z wat voorzichtig. MVG A Aust -Siemerink

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Beste Alfride, Bedankt voor uw reactie. :-) Het is inderdaad onze bedoeling mensen bewust te maken dat er gevaren schuilen aan de digitale wereld echter met een beetje kennis en alertheid, ben je al een heel eind. Hopelijk zie ik dit terug door afname van aangiftes. Met vriendelijke groeten, Peter © CCINL | Cybercrimeinfo.nl "Samen voor veiligheid”

Duidelijke informatie

Duidelijk en begrijpelijke informatie

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Beste Joop, Bedankt voor uw reactie. :-) Met vriendelijke groeten, © CCINL | Cybercrimeinfo.nl "Samen voor veiligheid”

Handige korte samenvatting / update mbt security

Handige korte samenvatting / update mbt security ff kort een frequente update voor security specialists

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Beste Wim, Bedankt voor uw reactie. :-) Dit is inderdaad ons doel kort eenvoudig en laagdrempelig vertellen over Cybercrime. Met vriendelijke groeten, © CCINL | Cybercrimeinfo.nl "Samen voor veiligheid”

Nuttige informatie en handige tips over Cybercrime

Blij met deze site en ook handig dat er wekelijks een nieuwsbrief is, voor het geval ik iets gemist heb :-) ;-)

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Beste Peter, Bedankt dat je even de tijd nam om een beoordeling te schrijven. Dat motiveert om door te gaan met deze website Cybercrimeinfo.nl Met vriendelijke groeten, Peter © CCINL | Cybercrimeinfo.nl "Samen voor veiligheid”