Professioneel, betrouwbaar, bescheiden

Twee vriendelijke, professionele fotografen. Al zijn ze samen, je hebt niet door dat ze er zijn en dat is heel positief. De kwaliteit van de foto's is heel goed. Het vastleggen van emoties is perfect gelukt!

Fantastische samenwerking met prachtig resultaat

Door Gerben en Anneke kunnen wij niet alleen met herinneringen, maar ook met prachtige foto's terugkijken op onze bruiloft. Elke foto heeft ons verbaast en onze verwachtingen zijn ver overtroffen. Samenwerking was super leuk. Hele open fotografen met op onze bruiloft een mooie journalistieke fotografiestijl. Precies wat we zochten.

Enthousiaste fotoshoot met professioneel resultaat!

Het was een leuke fotoshoot. Er was gelijk een 'klik' tussen de fotograven en de kinderen. Er was ook een ontspannen sfeer! We waren erg blij met het resultaat! Mooie foto's! Fijn dat we ze digitaal ontvangen hebben zodat we ze overal voor kunnen gebruiken!

Enthousiaste fotografen met prachtige foto’s

Gerben en Anneke zijn onze fotografen geweest op onze bruiloft. De dag begon met veel vertraging (ivm file), maar ze gingen hier flexibel mee om. Er was door de file minder tijd voor de fotoshoot ‘s morgens, maar toen later op de dag bleek dat we tijd over hadden, stelden zij voor om wat extra foto’s te maken. Fijn! Ze maakten prachtige foto’s, waar we heel blij mee zijn. Ook onze gasten viel het op dat we fijne fotografen hadden, dit hebben we meerdere malen terug gehoord. Wij willen hen van harte aanbevelen!

Ontspannen en gezellig met mooie resultaten!

Na een kort praatje, gingen we aan de slag. Ondertussen werd er gezellig gekletst. En toen we na een week al de resultaten kregen waren we helemaal verrast. Super mooie foto's waar wij heel blij mee zijn! Bedankt!

Leuke fotoshoot gehad met onze kinderen in het bos. Spontane, geduldige fotografen die zorgen voor een mooi eindresultaat!

Een gezellig koppel waar je jezelf kunt zijn!

Een hele leuke shoot gehad! Voelde ons op het gemak en je kon je heerlijk ontspannen! Het was leuk om op die manier je liefde vast te leggen!

Onze kinderen en wij hebben de fotoshoot als heel leuk ervaren. Er was gelijk een klik. De kinderen voelde zich erg op hun gemak wat aan de foto’s ook echt te zien is. De plaats en de verschillende posities hebben we aan jullie over gelaten, waar we heel tevreden over zijn. We raden het zeker bij andere aan.

Leuke rustige mensen

Leuke familie shoot gehad met veel kinderen wat enig geduld eis maar resultaat mag er zijn