Klantgericht, begeleiding in detail

De contacten verliepen zeer soepel en conform afspraak. De begeleiding was tot in detail, ook op de avond zelf. Uitstekende service dus!

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? Hans van Breukelen

Prima, prettig contact en snelle respons

Aanvankelijke voorstellen leken wat hap snap maar dat kan ook aan de uitvraag door ons liggen. Verder verliep het contact prima en dacht de VIP fabriek goed mee. Van onze zijde waren er meerdere mensen bij betrokken, daardoor werd ik aanvankelijk met de verkeerde naam aangesproken. Dus dat is een klein verbeterpuntje!

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? Remy Bonjasky

Zeer vriendelijk en goede communicatie.

Zeer vriendelijk en goede communicatie.

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? Rene Mioch

Mail is zo toegankelijk en open, dat zet meteen de sfeer

Was echt leuk, ik hoop dat de deelnemers er iets van hebben opgestoken.. alleen misschien een klein puntje van aandacht voor zijn presentatie, de tekst mag in een ander lettertype en wat flitsender

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? N.v.t.

Goede service en snelle en vriendelijke beantwoording van vragen en mails

Marieke is gedreven en schakelt snel tussen opdrachtgever en gastspreker. Als intermediair heeft ze steeds snel geschakeld en ook progammawijzigingen werden snel doorgevoerd.

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? Maarten vd Weijden

Helder communicerend en actief meedenkend

Het contact was prettig en duidelijk. Van aanvraag tot boeking tot afhandeling: vlekkeloos verlopen.

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? Supergaande

Zeer tevreden over de samenwerking

Wij hebben via de V.I.P. Fabriek Patrick Martens geboekt en het contact met de V.I.P. Fabriek was erg leuk en goed. Marieke dacht echt aan alles en uiteindelijk op de dag van het evenement kwam ze ook nog langs met een grote bos bloemen. Superleuk! Tot een volgende keer en succes met de V.I.P. Fabriek

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? Patrick Martens

Professioneel en goed geregeld!

Erg tevreden met de goede service!

Goede duidelijke samenwerking

Hallo Marieke, de samenwerking was prettig, succes

Behulpzaam, meedenkend en zeer snel geschakeld!

Ondanks de korte tijd voor het plannen van de presentatie is er zeer snel geschakeld. Bereikbaar en direct meedenken voor de mogelijkheden. Daarnaast was de presentatie van Remy een echte aanrader. Top gedaan!

Uitstekende ondersteuning voor het boeken van Gastspreker

We hebben voor onze bedrijfsevenement Bibian Mentel geboekt, de communicatie met de V.I.P. Fabriek was erg accuraat en zorgvuldig. Ik zou hun zeker voor een volgende dagvoorzitter/gastspreker weer benaderen.

Top dag gehad en ik zou het aan iedereen aanbevelen!

Alles is vlekkeloos verlopen en wij waren ontzettend tevreden met de gekozen artiesten!

Over V.I.P. Fabriek

De V.I.P. Fabriek is een boekingsbureau voor Sprekers, Dagvoorzitters en Artiesten en meer. Ben jij op zoek naar een Artiest/ Spreker of een Bekende Nederlander voor jouw feest, bedrijfsfeest, festival, congres, seminar, bruiloft, opening, productpresentatie, event of evenement? Vraag vrijblijvend een offerte aan bij de V.I.P. Fabriek. Boekingsbureau de V.I.P. Fabriek neemt alle zorgen uit handen wat betreft de V.I.P.! Een V.I.P. op jouw evenement? Dat kan!