Fijn Boekingsbureau om mee samen te werken

Marieke heeft voor ons haar best gedaan om een band te regelen, maar door allerlei omstandigheden lukte dit niet en kwam zij snel met een alternatief waar wij blij mee waren.

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? Amber Roots

Fantastisch!

Bij de V.I.P. Fabriek denken ze graag met je mee, het persoonlijke contact is erg prettig. Carnavalsvereniging de Kaninefaaten

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? OG3NE, Tino Martin, Theodoor etc.

Goede en snelle service

Het was heel prettig om samen een artiest te boeken. Ze denken met je mee en hebben duidelijke en snelle communicatie.

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? Jörgen Rayyman

Top communicatie

Super samenwerking gehad met Marieke, snelle reactie's op mails en telefoontjes en alles was snel en goed geregeld.

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? meerdere

Topervaring

Met Marieke vd Hulst van de V.I.P. Fabriek is het heel fijn schakelen. Marieke doet waar ze voor staat en weet van de hoed en de rand. Ze is bekend met de TV-wereld, wat prettig is. Ze geeft goede adviezen en denkt ook mee. In mogelijkheden en dat was heel fijn. (we hadden verder nog geen ervaring met een spreker). Als we nog eens een spreker nodig hebben, dan klop ik zeker weer bij de V.I.P.-Fabriek aan. Hartelijk dank. We hebben genoten van de spreker met zijn persoonlijke (al was het digitaal) mini-voorstelling.

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? Peter Heerschop

Was erg blij met hoe alles is geregeld en hoe er werd meegedacht.

Normaal gesproken werk ik niet met boekers, maar over V.I.P fabriek en Marieke ben ik erg tevreden. Zij dacht mee en heeft ervoor gezorgd dat ik Dr.Mindy Howard op mijn evenement kon inzetten. Mindy heeft het zelf ook uitstekend gedaan en ik sta zeker open voor vervolg boekingen via VIP fabriek.

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? Dr Mindy Howard

Heel betrokken en fijne samenwerking!

Marieke heeft ons erg goed geadviseerd bij de keuze van de juiste spreker voor onze bijeenkomst. Daarbij reageert ze snel, denkt mee en koppelt alles goed terug. Op de dag zelf nog even een berichtje. Heel betrokken en heel persoonlijk!

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? Maik de Boer

Persoonlijke service en fijne communicatie.

We hadden veel contact omdat ons verzoek lastig was voor de spreker. Marieke heeft ons daarin veel tijd gegeven en goed geholpen.

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? Bibian Mentel

Superfijne samenwerking met Marieke

Marieke is zeer professioneel, reageert snel en is zeer prettig om mee samen te werken. Een echte aanrader dus om uw sprekers te boeken via de VIP fabriek!

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? Angela Groothuijzen

Super betrokken zijn bij de boeking

Marieke is zeer betrokken bij de boeking en dat siert haar. Juist die kleine dingen zoals appje op de dag zelf etc. geven mij meerwaarde aan een boekingsbureau.

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? Edwin Spee

Heel fijn en zeer betrokken

Het was heel fijn samenwerken met Marieke. Ze reageert snel op mail en app. Ze denkt goed mee over de artiesten, vraagt na en koppelt snel terug. Ze weet wat bij ons past. Marieke was de avond zelf ook aanwezig. Het was een fijne en zeer betrokken samenwerking die wij iedereen aanraden.

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? Elske DeWall Tino Martin

Het was heel prettig samenwerken

Wij hebben het samenwerken met V.I.P. Fabriek ervaren als heel erg prettig. Er werd open gecommuniceerd, maar ook heel erg meegedacht om voor beide partijen de beste oplossing en afspraak te kunnen maken. Daarnaast kregen we altijd snel reactie en was het geen enkele moeite als wij daarna iets extra's vroegen. Kortom: een aanrader om met een partij als V.I.P. Fabriek samen te werken.

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? Lienke de Jong

Wij hadden snel een ceremoniemeester nodig ivm afzegging. Via via hoorde wij over de VIP fabriek. Marieke reageerde en handelde super snel en het contact tussendoor verliep ook soepel! We hadden Wilbert Gieske als ceremoniemeester. Hij deed dit super. Erg goede ervaring gehad, veel dank!

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? Wilbert Gieske

Klantgericht, begeleiding in detail

De contacten verliepen zeer soepel en conform afspraak. De begeleiding was tot in detail, ook op de avond zelf. Uitstekende service dus!

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? Hans van Breukelen

Prima, prettig contact en snelle respons

Aanvankelijke voorstellen leken wat hap snap maar dat kan ook aan de uitvraag door ons liggen. Verder verliep het contact prima en dacht de VIP fabriek goed mee. Van onze zijde waren er meerdere mensen bij betrokken, daardoor werd ik aanvankelijk met de verkeerde naam aangesproken. Dus dat is een klein verbeterpuntje!

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? Remy Bonjasky

Zeer vriendelijk en goede communicatie.

Zeer vriendelijk en goede communicatie.

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? Rene Mioch

Mail is zo toegankelijk en open, dat zet meteen de sfeer

Was echt leuk, ik hoop dat de deelnemers er iets van hebben opgestoken.. alleen misschien een klein puntje van aandacht voor zijn presentatie, de tekst mag in een ander lettertype en wat flitsender

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? N.v.t.

Goede service en snelle en vriendelijke beantwoording van vragen en mails

Marieke is gedreven en schakelt snel tussen opdrachtgever en gastspreker. Als intermediair heeft ze steeds snel geschakeld en ook progammawijzigingen werden snel doorgevoerd.

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? Maarten vd Weijden

Helder communicerend en actief meedenkend

Het contact was prettig en duidelijk. Van aanvraag tot boeking tot afhandeling: vlekkeloos verlopen.

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? Supergaande

Zeer tevreden over de samenwerking

Wij hebben via de V.I.P. Fabriek Patrick Martens geboekt en het contact met de V.I.P. Fabriek was erg leuk en goed. Marieke dacht echt aan alles en uiteindelijk op de dag van het evenement kwam ze ook nog langs met een grote bos bloemen. Superleuk! Tot een volgende keer en succes met de V.I.P. Fabriek

• Welke artiest/ spreker/ dagvoorzitter heeft u via de V.I.P. Fabriek geboekt? Patrick Martens

Professioneel en goed geregeld!

Erg tevreden met de goede service!

Goede duidelijke samenwerking

Hallo Marieke, de samenwerking was prettig, succes

Behulpzaam, meedenkend en zeer snel geschakeld!

Ondanks de korte tijd voor het plannen van de presentatie is er zeer snel geschakeld. Bereikbaar en direct meedenken voor de mogelijkheden. Daarnaast was de presentatie van Remy een echte aanrader. Top gedaan!

Uitstekende ondersteuning voor het boeken van Gastspreker

We hebben voor onze bedrijfsevenement Bibian Mentel geboekt, de communicatie met de V.I.P. Fabriek was erg accuraat en zorgvuldig. Ik zou hun zeker voor een volgende dagvoorzitter/gastspreker weer benaderen.

Top dag gehad en ik zou het aan iedereen aanbevelen!

Alles is vlekkeloos verlopen en wij waren ontzettend tevreden met de gekozen artiesten!