Zeker een aanrader

Prima lessen gehad zowel praktijk als theorie.

ik ben praktisch en goed begeleidt.

nadat ik een intake van 2 uur heb gehad, werd er een plan opgesteld voor vervolglessen. dat kwam best goed uit de verwachtingen. klein min puntje was misschien dat ik 1x een andere instructeur heb gehad... verder prima gedaan.

Een zeer goeie rijschool

Zo,n kleine 50 jaar geleden mijn BE rijbewijs gehaald. Eenmaal met pensioen wou ik de mogelijkheid hebben om een zwaardere camper te kunnen rijden dan 3500 kg daarom besloot ik voor het C1 rijbewijs te gaan. Bij het zoeken naar een rijschool kwam ik bij rijschool Gons terecht. Ik las daar ook de goede reviews. Ik kan niet anders zeggen dat ik het daar helemaal mee eens ben. Een prima rijschool. Zeer ervaren rijinstructeurs, die goed kunnen inschatten naar wat jouw mogelijkheden zijn. De theorie is in al die jaren natuurlijk wel aangescherpt en ik heb er wel echt even voor moeten gaan zitten, maar in 1x gehaald. Daarna mijn eerste praktijkles. Dat was wel even wennen na zoveel jaar niet in een lichte vrachtwagen te hebben gereden. Op mijn vraag hoeveel rijlessen ik ongeveer nodig zou hebben kreeg ik als antwoord: zo ongeveer een 16 uur in totaal. Dat was een heel goeie inschatting van hun, want dat werd het uiteindelijk ook. Ook die heb ik in 1x kunnen halen. Vooraf aan het praktijkexamen krijg je nog 1 uurtje rijden om je even het rijgevoel goed tussen de oren te krijgen. Dat heeft mij ook zeer geholpen. Ook de dames van de planning alle lof voor hun ondersteuning. Al met al kan ik hiermee deze rijschool ten zeerste aanbevelen.

Uitstekend !

Wat een fijne rijschool, met veel geduld en respect gaan ze met je om. Een echte aanrader!

Het hele pakket behaald bij Rijcenter Gons!

Zowel C- als CE-theorie & praktijk doorlopen bij Rijcenter Gons. Alles was altijd top geregeld. Bedankt voor de lessen!

Geweldig!!

Top lessen / theorie gehad fijne rijschool!

Goeie leuke duidelijke lessen

Gezellige lessen gehad en ook nog eens wat van geleerd.

Geweldige ervaring ,

Goed begeleid met de theorie cursussen, en ook met de praktijk uren zowel qua rijlessen als de praktijk toetsen. Vriendelijk personeel en leuke en gezellige instructeurs.

Super begeleiding

Aardige en goede instructeurs

Behulpzaam en bekwaam

Na een negatieve ervaring met een andere rijschool kwamen we bij Pier Gons terecht. De medewerkers dachten direct mee en waren erg behulpzaam met het plannen van een examendatum. De lessen werden gegeven door bekwame vakmensen die je echt iets kunnen leren. Hierdoor in een keer geslaagd!

Heb de dag cursus gedaan voor het E rijbewijs. Heb tijdens de les veel informatie en tips gekregen. Resultaat was dat ik in 1 keer slaagde. Dank daarvoor.

Prima rijopleiding van ervaren instructeurs

Mijn rijopleiding voor het rijbewijs C plus E heb ik met plezier gevolgd bij Piet Gons Rijopleidingen. De ervaren rijinstructeurs doen er alles aan om je zo goed en snel mogelijk klaar te stomen voor het rijexamen. Ondanks mijn leeftijd (60+) en het feit dat het bij mij niet allemaal in de eerste keer lukte is het na enkele pogingen gelukt. Ik heb de gewenste rijbewijzen C plus E waarmee ik momenteel het vak van truckchauffeur als parttimer met veel plezier uitoefen.

Op maat gesneden rijopleiding

Als nieuwkomer in de chauffeurswereld en met zeer weinig kilometers C achter het stuur begonnen aan mijn CE uitdaging. De instructeur had direct in de smiezen waar mijn zwakke/verbeterpunten zaten. Daarnaast elke les een evaluatiemoment over wederzijdse ervaringen. Alles in 1 keer gehaald! Natuurlijk heb ik het zelf gedaan maar zonder de deskundige ondersteuning vanuit Piet Gons Rijopleidingen had het ongetwijfeld langer geduurd. Bedankt!

In 1x geslaagd dus top :-)

Het rijden 's ochtends voor mijn examen waren heel goed! Hierdoor gerustgesteld het examen in. Ik heb geen op- en/of aanmerkingen

Helemaal prima

Prettige uitleg van mijn rijleraar, rustig en correct!

Een zeer aangename en heldere begeleiding in zowel theorie als praktijk met een gezellige sfeer. Een aanrader om via deze weg een opleiding te volgen. Ook de ondersteuning op het gebied van de zakelijkere kant is zeer goed.

Top rijschool!

Ik heb hele fijne lessen gehad, duidelijk en recht door zee. Daar houd ik van.

Een zeer professioneel en prettig opleidingsinstituut

De gehele opleidingstijd is een hele prettige tijd geweest. De instructeurs zijn zeer motiverend en zorgen ervoor het beste uit de kandidaat te halen. Het niveau van de opleiding ligt hoog, er wordt voortdurend op de kwaliteit en het resultaat van de samenwerking tussen kandidaat en instructeur gelet. Er wordt coachend lesgegeven, waarbij de daadwerkelijke praktijkervaring van de instructeurs een groot aandeel in heeft. Maatwerk is het motto. Een rijopleidingsinstituut wat ik zeer kan aanbevelen.

Goede begeleiding door bekwame instructeurs

In het geheel dik tevreden over zowel de theorie als de praktijk rijlessen die ik had bij rijschool Piet Gons. Goede communicatie en dito begeleiding.

Gezellige en leerzame les van Peter wat geresulteerd heeft in een geslaagd examen.

Super georganiseerd

De lessen waren erg gezellig en leerzaam! En de dames van kantoor waren erg behulpzaam in het zoeken naar de juiste planning en andere oplossingen!

Vriendelijke en heldere instructie

Instructeur BE rijbewijzen is heel vriendelijk en legt duidelijk uit. De auto en aanhanger zijn prima kwaliteit. Dagcursus biedt voldoende ruimte voor vragen en oefeningen. Zou Piet Gons aanraden!

Het is alweer een jaar of 2 geleden maar beter laat dan nooit, ik heb CE via Piet Gons gehaald incl de theorie en het is echt een aanrader en wat het fijne is is dat je niet alleen wordt klaar gestoomd voor je examen maar ook voor wat je in de praktijk tegen zou kunnen komen en daar heb ik nog dagelijks plezier van, al met al een top rijschool

zeer prettig

Goede sfeer en uitleg en alles keurig geregeld , en zeer kundig personeel

Goede service and vriendelijke instructeur

Duidelijk alles uitgelegd gekregen en veel tips ontvangen. Alle vragen ook logisch beantwoord gekregen en uiteindelijk geslaagd weer naar huis gegaan. Zeker een aanrader.

Jan Kreeftweg 5

7913VW Hollandscheveld

06-20457934

Over Rijcenter Gons

Rijcenter Gons is een rijschool met jarenlange ervaring in de transportsector. Het bedrijf staat bekend om de logistieke opleidingen en cursussen. De rijschool biedt rijopleidingen voor de beginnende bestuurders en de gevorderde (beroeps)chauffeurs. Rijopleidingen B, BE, C1, C, CE, LZV en ook de heftruck en TCVT. (autolaadkraan) Voor de beroepsmatige vrachtwagenchauffeurs biedt Rijcenter Gons de nascholingscursussen aan voor Code 95.