Super geduldig en ervaren gewoon top

Top rijschool piet bedankt

Bij zonder goede ervaring met Piet Gons

Ben bij jullie gekomen en heb gezegd wat mijn plannen waren. Jullie hebben dat voortreffelijk op gepakt. Met voornamelijk Alex gelest en dat is me erg goed bevallen! Resultaat in 1x geslaagd voor mijn CE rijbewijs. Nogmaals bedankt en een goede keuze dat ik CE en code 95 bij jullie heb gedaan

Goede snelle en persoonlijke service

Leuke mensen die werken bij een leuk bedrijf ! Fijne persoonlijke service van kantoor , maar ook zeker een fijne instructeur die weet waar hij over praat! Ga zo door

Goed rijinstructeur piet gons

Ik heb met piet makkelijker geleerd. Hij is een goed man en goed uitlegt de les... En het ging met mij in tijd het examen heel makkelijker ook... wat is een mooi rit.. dat zeg ik.... Ik ben heel blij mee... Grootje A. Omar Sharif

Goede instructeur goede uitleg

Goede en duidelijke uitleg van zowel de theorie en praktijk. Vriendelijk, goed, duidelijk en gezellig zijn voor mij de sleutelwoorden. Zeker een aanrader.

fijn en vriendelijke personeel!!

Fijne rijschool. Ik beveel hem zeker aan om te gaan lessen. Vriendelijke behulpzame en rustige personeel.

Enthousiasme,gedrevenheid en vakkundigheid... een kleine greep uit de positieve ervaringen met Piet Gons Transport en Rijopleidingen! Top!

Fijne rijschool met vriendelijk personeel.

Mijn ervaring met de rijschool was prima. Vriendelijk personeel en er was een ontspannen sfeer tijdens de rijlessen. Duidelijke uitleg. Ik zal deze rijschool ook zeker aanraden!

Prima voor elkaar, niets op aan te merken.

Goede rijschool met vriendelijk personeel.

Goede sfeer tijdens de motorlessen en heldere uitleg.

Heldere uitleg tijdens de lessen, strakke voorbereiding op de examens. Zeker een aanrader.

Super goed

Zeer goed en vriendelijk in 1 keer gelaagd voor mijn lzv

Heel erg goeie rijschool

Het is een hele fijne rijschool en hoop bij deze rijschool ook me CE te halen groeten raymon dijkman

Over Piet Gons Transport en Rijopleidingen

Rijles van Piet Gons Rijopleidingen in de regio Meppel, Hoogeveen en Emmen Een rijschool die naast beginnende bestuurders ook gevorderde (beroeps)chauffeurs opleidt - dat is Piet Gons Rijopleidingen. We zijn al 40 jaar werkzaam in de transportsector en hebben ons gespecialiseerd in rijopleidingen. Laat ons u de zelfverzekerdheid geven om snel en veilig de weg op te gaan.