We hebben alleen opstartproblemen gehad, door pech aan de auto, anders mocht het cijfer hoger zijn. Goede instructeur, duidelijke lesstof.

Een prettige rijschool met zeer gemotiveerd instructeur! die de transport wereld kennen en snap en dat zorgt voor een goede klik

Uitstekend!

Mijn rij instructeur legte alles uitstekend uit en zorgde dat ik onder de les rustig bleef. Ook hier haal ik mijn CE

Dikke prima

Eigenlijk niks te klagen

Ik heb veel geleerd van jullie rijinstructuurs!

Goeie ervaring op alles kwa planning altijd snel en goed uit gekomen! duidelijk overzicht van de tijden! en de rij instructuurs gezellig en heel leerzaam!

mijn ervaring was goed

ik heb een goede ervaring gehad met deze rijschool

Vriendelijk, behulpzaam en duidelijk.

- relaxt - vriendelijk - goed uitgelegd - leuke leerzame lessen

Rustig, ervaren en gezellig

Rustig, ervaren, gezellig en vooral goede tips.

Fijne rijlessen en fijne instructeurs

Geslaagd

Zeer goede ervaring mee

Ben zeer tevreden over de uitleg die ze geven. En nemen goed de tijd om het je te leren. Dus zeer tevreden

Supergoed

Goede uitleg en ze nemen de tijd voor je

Flexibel snel overlegbaar

Snel en goed geholpen in een korte tijd!

Vriendelijke mensen die hun vak begrijpen

Goede lessen en goede instructeurs!

Prima rijschool. Gebruik gemaakt van het pakket BE-rijbewijs in 1 dag. Goede, heldere en rustige aanpak en uitleg.

gezellig

Ik heb de lessen als gezellig ervaren, als je met plezier heen gaat, leer je snel!

Perfekt

Goede opleiding met leuke opleiders

Gewoon top

hele aardige mensen en je krijgt heel goed uitleg.

Perfecte lessen en goed contact.

Leerzame lessen en goed contact.

Was vergeten dat ik les had.

lZV cursus gedaan. Gezellig, vakbekwaam weten te combineren. Fijne manier van lesgeven

zeer kundige rijinstructeurs

goede opleiding gehad in een ontspannen zweer

bijzonder prettige rijlessen

Gedreven en vriendelijke rijinstructeurs.

Duidelijk en vriendelijk

Uitleg was duidelijk en er werd rustig de tijd genomen op moeilijke punten. Ik heb het als zeer prettig ervaren!

Deze rijschool is echt een aanrader

Bij Piet gons rijopleiding nemen ze echt de tijd voor je en leggen alles goed uit. Ik zag best tegen de theorie op maar ze slepen je er wel door heen

Over Piet Gons Rijopleidingen

Rijles van Piet Gons Rijopleidingen in de regio Meppel, Hoogeveen en Emmen Een rijschool die naast beginnende bestuurders ook gevorderde (beroeps)chauffeurs opleidt - dat is Piet Gons Rijopleidingen. We zijn al 40 jaar werkzaam in de transportsector en hebben ons gespecialiseerd in rijopleidingen. Laat ons u de zelfverzekerdheid geven om snel en veilig de weg op te gaan.