Fijne rijschool

Duidelijke instructie en de rust die er was tijdens de lessen. Fijne ervaring

Rijschool met behulpzame instructeurs en goed materiaal.

Nvt

Zeer gemotiveerde mensen die alles doen om de leerlingen te helpen

Goede opleiding gegeven door gemotiveerde mensen

Goeie rijschool

Vriendelijk ., behulpzaam , legt alles goed uit

Na 2 keer gezakt te zijn had ik toch wel mijn twijfels, maar 3 keer is scheepsrecht.

Goed leren rijden!

Je leert goed, beheerst en veilig rijden. Dit onder goede begeleiding van ervaren instructeurs. (En ook nog eens heel gezellig!)

Goede lessen met zeer ervaren instructeurs!

Zeker aan te bevelen! Veel persoonlijke aandacht en goede lessen van zeer ervaren instructeurs. Succes gegarandeerd!

Ontzettend leerzame en gezellige lessen gehad. Ik ben goed geïnstrueerd, waardoor ik mijn gehele C in 1 keer heb kunnen behalen incl. E Ook was de sfeer tijdens de lessen erg goed!

Verhelderend oude gewoonten doorbreken

Een GROTE mate van kennis en ervaring en persoonlijke begeleiding siert deze rijschool,

Goede rijschool kan aan iedereen aanbevelen

Heb geruime tijd bij Piet gons gelest heb het ondzettend naar m'n zin gehad heel veel geleerd het was altijd al een droom van mij om op de vrachtwagen te komen nu komt die verdiende droom dan uit heb C en CE gehaald

Deskundige en vriendelijke instructeurs, en behulpzame en meedenkend team die voor jou klaar staan

Zoals hierboven omschreven, denken ze ook mee met jou wensen om de rijvaardigheid te behalen

Pittig.

Piet had het beste met me voor om in 1 keer te slagen. Mijn ego liep wel eens deukjes op. Goed....het viel niet mee, maar ik ben in 1 keer geslaagd. En inderdaad, zoals Piet keer op keer zei, de examinator heeft mij op mijn gemak gesteld. Mogelijk, dat enkele opmerkingen van mij én de regen van invloed geweest zijn.....

Klasse bedrijf een zekere aanrader

Een geoliede machine van planner tot aan rijinstructrice. Duidelijke afspraken en goede lessen waardoor je snel je doelen haald.

Heel goed

Was wel goed zo veel geleerd

Prima geregeld

Alle afspraken zijn keurig nagekomen, prima lessen gehad, geen verrassingen en uiteindelijk prima geslaagd.

goede uitleg prettig lessen

Vriendelijke mensen met veel verstand van zaken.

Erg fijn dat ik snel tussendoor nog kon lessen en examen doen.

geweldige rijinstructeur gehad. Leuke lessen en veel geleerd.

zeer goed

Gedegen all-round opleider

Ervaren, geduldige en vriendelijke instructeurs. Ze hebben niet alleen tot doel om jouw te laten slagen voor je rijbewijs maar ze begeleiden je ook naar het chauffeur zijn. No-nonsense mentaliteit.

Super rij school, nette uitleg en een rustige praktijk en examen dag

Prima goed

Goede instructeurs, goede begeleiding ! Tijdens me theorielessen werd prima uitgelegd. Voor de rest heb ik niks

Goed en leerzaam

Geweldige rijschool

Geweldige rijschool in zeer korte tijd heel leerzaam geweest

Goeie instructeurs met goeie begeleiding

Over Piet Gons Transport en Rijopleidingen

Rijles van Piet Gons Rijopleidingen in de regio Meppel, Hoogeveen en Emmen Een rijschool die naast beginnende bestuurders ook gevorderde (beroeps)chauffeurs opleidt - dat is Piet Gons Rijopleidingen. We zijn al 40 jaar werkzaam in de transportsector en hebben ons gespecialiseerd in rijopleidingen. Laat ons u de zelfverzekerdheid geven om snel en veilig de weg op te gaan.