Vakkundige rijschool

Voor ons transportbedrijf was dit de eerste samenwerking met Piet Gons. Zowel locatie, lesvoertuigen, als Piet Gons en zijn collega's als zeer prettig en vakkundig ervaren. Mvg Ron van den Dool

Goede rijschool, nemen de tijd voor je. En zijn zeer correct, zowel in praktijk als met betalingen. Zeker niet duur

Gezellige rijschool met top service!

Goede rijschool, vlot de rijlessen kunnen doen en ook nog eens geslaagd!

geweldig

het was een hele leuke en leerzaame ervaring je leert veel in een korte tijd en op een leuke manier vriendelijke mensen

Geweldige instructeur

Ik heb motorrijlessen gehad van Jan, een instructeur die de tijd voor je neemt en alles heel duidelijk uitlegd. Ik heb het als zeer prettig ervaren en ben dan ook blij dat ik mijn motorrijbewijs nu in bezit heb.

geweldig

ik vond het geweldig goeie begleiding

Heel goed.

Heel goed en duidelijk les gegeven

Flexibel, ervaren instructeurs

het was in goed overleg mogelijk om lessen op verschillende tijden te plannen, ook toen er nog een paar extra lessen gepland moesten worden. De instructeurs hebben veel ervaring.

Fijne rijschool

Duidelijke instructie en de rust die er was tijdens de lessen. Fijne ervaring

Rijschool met behulpzame instructeurs en goed materiaal.

Nvt

Zeer gemotiveerde mensen die alles doen om de leerlingen te helpen

Goede opleiding gegeven door gemotiveerde mensen

Goeie rijschool

Vriendelijk ., behulpzaam , legt alles goed uit

Na 2 keer gezakt te zijn had ik toch wel mijn twijfels, maar 3 keer is scheepsrecht.

Goed leren rijden!

Je leert goed, beheerst en veilig rijden. Dit onder goede begeleiding van ervaren instructeurs. (En ook nog eens heel gezellig!)

Goede lessen met zeer ervaren instructeurs!

Zeker aan te bevelen! Veel persoonlijke aandacht en goede lessen van zeer ervaren instructeurs. Succes gegarandeerd!

Ontzettend leerzame en gezellige lessen gehad. Ik ben goed geïnstrueerd, waardoor ik mijn gehele C in 1 keer heb kunnen behalen incl. E Ook was de sfeer tijdens de lessen erg goed!

Verhelderend oude gewoonten doorbreken

Een GROTE mate van kennis en ervaring en persoonlijke begeleiding siert deze rijschool,

Goede rijschool kan aan iedereen aanbevelen

Heb geruime tijd bij Piet gons gelest heb het ondzettend naar m'n zin gehad heel veel geleerd het was altijd al een droom van mij om op de vrachtwagen te komen nu komt die verdiende droom dan uit heb C en CE gehaald

Deskundige en vriendelijke instructeurs, en behulpzame en meedenkend team die voor jou klaar staan

Zoals hierboven omschreven, denken ze ook mee met jou wensen om de rijvaardigheid te behalen

Pittig.

Piet had het beste met me voor om in 1 keer te slagen. Mijn ego liep wel eens deukjes op. Goed....het viel niet mee, maar ik ben in 1 keer geslaagd. En inderdaad, zoals Piet keer op keer zei, de examinator heeft mij op mijn gemak gesteld. Mogelijk, dat enkele opmerkingen van mij én de regen van invloed geweest zijn.....

Klasse bedrijf een zekere aanrader

Een geoliede machine van planner tot aan rijinstructrice. Duidelijke afspraken en goede lessen waardoor je snel je doelen haald.

Heel goed

Was wel goed zo veel geleerd

Prima geregeld

Alle afspraken zijn keurig nagekomen, prima lessen gehad, geen verrassingen en uiteindelijk prima geslaagd.

goede uitleg prettig lessen

Vriendelijke mensen met veel verstand van zaken.

Erg fijn dat ik snel tussendoor nog kon lessen en examen doen.

Over Piet Gons Transport en Rijopleidingen

Rijles van Piet Gons Rijopleidingen in de regio Meppel, Hoogeveen en Emmen Een rijschool die naast beginnende bestuurders ook gevorderde (beroeps)chauffeurs opleidt - dat is Piet Gons Rijopleidingen. We zijn al 40 jaar werkzaam in de transportsector en hebben ons gespecialiseerd in rijopleidingen. Laat ons u de zelfverzekerdheid geven om snel en veilig de weg op te gaan.