Een daggie uit bij Piet

Piet legt alles heel relaxed uit. Als t moet meerdere keren. Je komt echt goed voorbereid op t examen Zoals ik al zei, een dagje uit bij Piet

geweldig

Mijn ervaring over Piet Gons Transport en Rijopleidingen is super. Ik heb veel geleerd en waardeer het enorm hoe de instructeurs hun best hebben gedaan om mij te helpen. Nogmaals super bedankt

Erg vriendelijke mensen met verstand van zaken

Goeie lessen gehad en in een keer geslaagd

Goed materiaal gemoedelijke sfeer en geduldige instructeur !

De cursus LZV werd mij al aanbevolen om naar Piet Gons te gaan, en dit was ook voor mij een leuke en goeie ervaring ! Heb ruim de tijd gekregen om achteruit te leren rijden terwijl Piet rustig en geduldig bleef coachen.

Een fijne rijschool en goed!

Mijn ervaring met rijschool Piet Gons is positief. Bij het inplannen van de lessen, goed overleg en een duidelijke mail met het overzicht van de geplande rijlessen. En het af te leggen praktijk examen. Instructeurs die je het vrachtwagen rijden goed leren, zodat je na het behalen van je examen, ook daadwerkelijk vertrouwd bent op de weg.

meedenkend en prettig in omgang

meedenkend en adviserend en oplossing gericht

Goede en betrouwbare rijschool

Goede en aardig personeel. Een leuke en plezierige tijd gehad echt een aanrader

geweldig

Vandaag LZV gehaald, geweldig goede en rustige instructeur ben je Piet. Nogmaals dank.

Hele fijne lessen gehad, waar ik veel van heb geleerd. Instructeur liet me op me gemak voelen en heeft me heel goed geholpen als het even niet wou lukken.

Prima rijschool. Duidelijk en rustig.

Tijdens LZV Opleiding veel geleerd wat ik in de praktijk kan toepassen.

Zeer, zeer tevreden!

Super motorrijlessen gehad!

Zeer professioneel en van goede kwaliteit!

Zeer vriendelijk personeel, instructeurs zitten vol ervaring en nemen de tijd om dingen (meerdere malen) uit te leggen. Zeker een van de betere rijscholen in de omgeving!

Zeer geslaagd

Relaxed de opleiding en goeie begeleiding

Uitstekende instructeur, rustig en netjes.

Ik heb een fijne ervaring gehad, Dhr Faber geeft rustig en op een fijne manier les.

Gewoon goed

Vanaf het moment dat ik en alex elkaar zagen. Was de klik goed. Dat geeft gelijk de ontspannen gevoel als je in de auto stapt. Gewoon goed, meer kan ik er niet van zeggen.

betrouwbare en goede rijschool

Bij Piet Gons ,mijn LZV certificaat behaald, veel geleerd in korte tijd. nette rijschool en zeer pratijk gericht.

Super!

Erg prettige lessen gehad. Erg duidelijk in uitleg en vooral veel geduld! En mijn C en CE in één keer gehaald!

Er wordt goed les gegeven. Piet let op alles vooral met een LZV. Zeer ruime uitleg. Goede uitleg tijdens het rijden. Vooral waar je op moet letten met zo'n lengte. Prima rijschool.

Geweldige samenwerking en top begeleiding

Persoonlijk contact erg goed verlopen en tevens in een zeer korte tijd mijn C1 kunnen behalen. De prijs is erg gunstig en je verneemt aan de examinator van het CBR dat Piet Gons een kwaliteit opleider is.

Vakkundige rijschool

Voor ons transportbedrijf was dit de eerste samenwerking met Piet Gons. Zowel locatie, lesvoertuigen, als Piet Gons en zijn collega's als zeer prettig en vakkundig ervaren. Mvg Ron van den Dool

Goede rijschool, nemen de tijd voor je. En zijn zeer correct, zowel in praktijk als met betalingen. Zeker niet duur

Gezellige rijschool met top service!

Goede rijschool, vlot de rijlessen kunnen doen en ook nog eens geslaagd!

geweldig

het was een hele leuke en leerzaame ervaring je leert veel in een korte tijd en op een leuke manier vriendelijke mensen

Geweldige instructeur

Ik heb motorrijlessen gehad van Jan, een instructeur die de tijd voor je neemt en alles heel duidelijk uitlegd. Ik heb het als zeer prettig ervaren en ben dan ook blij dat ik mijn motorrijbewijs nu in bezit heb.

Over Piet Gons Transport en Rijopleidingen

Rijles van Piet Gons Rijopleidingen in de regio Meppel, Hoogeveen en Emmen Een rijschool die naast beginnende bestuurders ook gevorderde (beroeps)chauffeurs opleidt - dat is Piet Gons Rijopleidingen. We zijn al 40 jaar werkzaam in de transportsector en hebben ons gespecialiseerd in rijopleidingen. Laat ons u de zelfverzekerdheid geven om snel en veilig de weg op te gaan.