Goeie instructeurs met goeie begeleiding

Geweldig bedrijf

Het bedrijf bestaat uit een leuk clubje rijinstructeur'en die ook nog eens een goed stukje les kunnen geven op een zeer leuke manier. Goede keuzes is wat is het beste voor mij te maken kwa lessen. Ik ben helemaal tevreden!!

Gewoon goed!

Gemoedelijke sfeer, prima materiaal en de lessen waren leerzaam. Al met al een prima ervaring

duidelijke uitleg met een vleugje humor, perfecte combinatie voor mij.

In een ontspannende sfeer heb ik leren rijden in een kleine vrachtauto. Geconcentreerd, duidelijk uitleg, veel gelachen. En het alle belangrijkste ik heb mijn C1-rijbewijs in 1x gehaald.

Goede leerzame ervaring

Goede leerschool voor LZV Piet is duidelijk en geeft goede instructies En er is onderweg ook tijd voor gewone gesprekken en een lach Al met al leerzame dagen Bedankt 👍

zeer rustige en duidelijke uitleg

C-rijbewijs gehaald bij Piet Gons. geeft duidelijke en rustige instructies, heeft bergen met geduld, daarnaast een prettige gesprekspartner. Reeds mensen doorverwezen, ik raad deze rijschool van harte aan.

Zeer vriendelijk en nemen echt de tijd voor je

Zeer goed en hele goede lessen gehad. Ook extra tijd (wat ik nodig had) was geen probleem. Zou Piet Gons zeer zeker aanraden

Super goede en positieve lessen gehad waar ik veel van heb geleerd!

Goede en duidelijke instructie met handige tips. Bij Piet Gons willen ze je echt goed leren rijden en laten slagen voor je examen

Prima goed

Goed. In 1 keer geslaagd voor alles.

👍

Het was voor mij een pittige cursus goede instructeur die ons stimuleerde

Super bedrijf

Super bedrijf leuke lessen gehad toppers

Goed en super voor elkaar

Leuke lessen gehad, goede instructies tijdens de lessen.

Heerlijk kunnen lessen.

Waren goede lessen

Persoonlijke benadering! Goede instructeurs!

Vanuit mijn netwerk ben ik bekend geraakt met Piet Gons Transport en Rijopleidingen. Prettige communicatie en een goede partij voor het behalen van je rijopleiding!

Prettige cursus.

Lzv cursus door Piet Gons gehad. Fijne instructeur die altijd rustig blijft, maar je wel precies verteld wat je moet doen.

Super geduldig en ervaren gewoon top

Top rijschool piet bedankt

Bij zonder goede ervaring met Piet Gons

Ben bij jullie gekomen en heb gezegd wat mijn plannen waren. Jullie hebben dat voortreffelijk op gepakt. Met voornamelijk Alex gelest en dat is me erg goed bevallen! Resultaat in 1x geslaagd voor mijn CE rijbewijs. Nogmaals bedankt en een goede keuze dat ik CE en code 95 bij jullie heb gedaan

Goede snelle en persoonlijke service

Leuke mensen die werken bij een leuk bedrijf ! Fijne persoonlijke service van kantoor , maar ook zeker een fijne instructeur die weet waar hij over praat! Ga zo door

Goed rijinstructeur piet gons

Ik heb met piet makkelijker geleerd. Hij is een goed man en goed uitlegt de les... En het ging met mij in tijd het examen heel makkelijker ook... wat is een mooi rit.. dat zeg ik.... Ik ben heel blij mee... Grootje A. Omar Sharif

Goede instructeur goede uitleg

Goede en duidelijke uitleg van zowel de theorie en praktijk. Vriendelijk, goed, duidelijk en gezellig zijn voor mij de sleutelwoorden. Zeker een aanrader.

fijn en vriendelijke personeel!!

Fijne rijschool. Ik beveel hem zeker aan om te gaan lessen. Vriendelijke behulpzame en rustige personeel.

Enthousiasme,gedrevenheid en vakkundigheid... een kleine greep uit de positieve ervaringen met Piet Gons Transport en Rijopleidingen! Top!

Fijne rijschool met vriendelijk personeel.

Mijn ervaring met de rijschool was prima. Vriendelijk personeel en er was een ontspannen sfeer tijdens de rijlessen. Duidelijke uitleg. Ik zal deze rijschool ook zeker aanraden!

Over Piet Gons Transport en Rijopleidingen

Rijles van Piet Gons Rijopleidingen in de regio Meppel, Hoogeveen en Emmen Een rijschool die naast beginnende bestuurders ook gevorderde (beroeps)chauffeurs opleidt - dat is Piet Gons Rijopleidingen. We zijn al 40 jaar werkzaam in de transportsector en hebben ons gespecialiseerd in rijopleidingen. Laat ons u de zelfverzekerdheid geven om snel en veilig de weg op te gaan.