Prettige omgang, en nakomen van gemaakte afspraken, van offerte tot uitvoering !

In totaliteit een zeer goede beleving. Nette benadering, met goed advies op eerlijke basis. Datgene wat dient te gebeuren wordt uitgevoerd. Absoluut niet het gevoel "meer aangepraat" te krijgen dan noodzakelijk is. Uitvoering van werkzaamheden op correcte en nette manier gedaan.

Goede service en goed werk geleverd.

Prettige werknemers.

Onzettend goede ervaring. Vriendelijk personeel, duidelijke afspraken en een prachtig resultaat. Vakmanschap tegen een goede prijs.

Erg blij met het nieuwe platte dak en lichtstraat.

Goed advies, mooi werk en nog extra geholpen met alles opruimen!!

Dakdekkers die doen wat ze beloven

Plat dak is mooi geworden, alles is uitgevoerd in overleg én zoals afgesproken. Korte lijnen, geen overbodige zaken, denken met je mee, zéér vriendelijk en vakkundig personeel én gewoon perfect werk afgeleverd. Dit bedrijf heeft ook ons grote dak naar grote tevredenheid gedaan; ik ben zeer tevreden over hun vakmanschap en afgeleverde kwaliteit. Wederom zeer blij met het afgeleverde werk.