Voeren druk op voor oneerlijke onkostenvergoeding

Deze man probeert via een slinkse manier geld te innen. Hij beweerd dat ik een opdracht heb gegeven en dat ik deze nu wil annuleren. De opdracht is echter nooit rond gekomen omdat ik een formulier moest tekenen en op moest sturen. Dit heb ik nooit gedaan omdat een ander bedrijf aangaf dat het onder mijn garantie viel en daarmee is dus officieel geen officiƫle overeenkomst gesloten. Het is absurd hoe ze hun geld proberen te 'verdienen'.

Natte kelder is weer droog

Door de hoge grondwaterstand in onze wijk stond er regelmatig water in onze kelder. DVS heeft een waterdichte laag aangebracht, waardoor onze kelder nu droog blijft. Alles is afgewerkt met een soort grove stuclaag waardoor het er netjes uitziet. Na een tijdje ontstonden er scheuren waar wat vocht doorheen sijpelde. DVS kwam het meteen oplossen. Dus 10 jaar garantie is ook echt garantie. Volgens DVS zijn de scheuren ontstaan door de extreme droogte, waardoor de bekuiping geen tegendruk meer had. Fijn dat het snel opgelost werd.