Opnieuw erg blij met Arnold’s werk

Net als 8 jaar geleden, zijn we erg blij met het vakmanschap van In ‘t Veld Bouw & Klusbedrijf. Dit keer heeft Arnold bij ons op zolder een grote slaapkamer en kantoorruimte gerealiseerd, o.a. door het plaatsen van gipswanden, aanleggen van electra, ventilatie en geluidsisolatie, het timmeren van knieschotten met prachtige houten, vrijhangende schuifpanelen. We zijn niet voor niets trouwe klanten!

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Overige, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Over Bouwnu