Altijd netjes op tijd

Werd op tijd opgehaald en ook op de terugweg

Goede taxi service

Netjes op tijd, vriendelijk en snel.

Stipt, zeer vriendelijk en schoon!

De prachtige en duurzame taxi’s zijn comfortabel en de chauffeurs zijn betrouwbaar, stipt en zeer vriendelijk en gastvrij.

Netjes, betrouwbaar

Net, betrouwbaar taxibedrijf, die meedenkt op het moment dat er last-minute iets geregeld moet worden.

Op tijd en betrouwbaar

Goede service!

Netjes op tijd & goede service

Uitstekend !

Netjes op tijd, vriendelijk personeel en veilig van A naar B.

ik geef jullie 5 sterren

Gemakkelijk via whatsapp een rit kunnen boeken naar de luchthaven. Betaling vooraf was mogelijk via tikkie. Erg handig.

Klantvriendelijk

Wij maken regelmatig gebruik van ATC. erg blij met ze

Geweldige dienstverlening

Keurig netjes op tijd opgehaald en via een zeer comfortabele rit naar de plaats van bestemming gebracht. Nogmaals dank!

Erg vriendelijk en attent chauffeur

Covid19 proef erg blij dat deze ondernemer er rekening houd met ouderen in onze samenleving!

Super goed en netjes.

Netjes op tijd, goede comfort en een spontane chauffeur. Leuk gesprek gehad en een prettige rit.

Makkelijk betalen middels factuur

Voor een personeelsfeestje heeft ATC ons afgelopen januari vanuit Heemstede opgehaald en terug gebracht. Netjes op tijd en makkelijk dat wij achteraf middels factuur konden betalen.

Snelle service en vriendelijke chauffeurs

Wij zijn ontzettend tevreden met de Alphense Taxi Centrale die dagelijks vervoer verzorgen voor ons. Snelle communicatie, vriendelijke chauffeurs, netjes op tijd.

Super fijne chauffeurs

Super fijne taxi's, erg vriendelijk ook tegen de kinderen. We kunnen altijd op hun rekenen.

Al jaren prima service

Al jaren maak ik met enige regelmaat gebruik van jullie diensten. Altijd nette schone wagens en vriendelijke chauffeurs.

Gewoon goed

Netjes te woord gestaan en snel een taxi gekregen.

Goede service en vriendelijk personeel

Gisteren (10-11-18) een rit van Alphen naar Aarlanderveen en in de avond weer terug gedaan met de Alphense Taxi Centrale met flink wat bagage, bagage werd keurig in en uit geladen, taxi kwam keurig op tijd en zeer vriendelijke chauffeurs.

Super taxi bedrijf, zeer flexibele service!

Fijne ervaring, op tijd. Zeer professioneel en vriendelijke chauffeurs! Aan te raden.

Zeer goed service, netjes op tijd en vriendelijke chauffeur

Erg tevreden over de service geen negatieve punten helemaap top

Heel gastvrij en vriendelijk!

Al vanaf het moment dat ik de taxi centrale belde, was degene aan de telefoon heel vriendelijk en vroeg naar mijn wensen. Toen de taxi aankwam, werd zelfs mijn deur open gedaan! Tot het moment van uitstappen, voelde ik me op m'n gemak en kletsten we af en toe.

Zeer hulpzaam

Afspraak is afspraak taxi was op afgesproken tijd bij mij, ben erg goed geholpen

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en er werd meegedacht in onze situatie.

Netjes op tijd naar en van het ziekenhuis naar huis gebracht.

Stationsplein 1

2405BK Alphen aan den rijn

Over Alphense Taxi Centrale

Bel nu 0172 - 53 23 44 om uw taxi te boeken. 1 centraal nummer voor al uw taxi vervoer in de hele randstad. Kwaliteit en service staan hoog in het vaandel. Pin/cc betalingen? Geen probleem. Zakelijk vervoer op rekening. Met ons reist u zorgeloos naar alle luchthavens in de Benelux. Naar Schiphol al vanaf 47,50 en naar Rotterdam Airport vanaf 67,50. Voor groepsvervoer beschikken wij over ruime Taxibusjes en Touringcars. Informeer bij onze telefoniste en ontvang een vrijblijvende offerte. Reserveer 48+ uur vooraf en ontvang een vast kortingstarief.