Zeer goede service, altijd een taxi beschikbaar voor toegangkelijke prijzen. Aanrader!

Betrouwbaar

Uitstekende ervaringen met vervoer van en naar luchthavens

Heerlijke rit zonder zorgen

Heel Professioneel. Goed&veilig.

Betrouwbaar en werkt op tijd

Komt beloftes na en denkt graag mee. Fijn!

Uitstekend taxi service

Atc Taxi uit Alphen a/d Rijn is Uitstekend taxi service,net chauffeurs,schoon Auto’s en prima rit prijs. 5 stèren .

Comfortabel, luxe & hygiëne hoog in het vaandel.

Opgehaald in een witte Tesla. Onwijs comfortabel! Daarnaast nam de taxi chauffeur de hygiëne maatregelen zeer serieus waardoor ik onbezorgd gebruik kon maken van deze dienst. Voel me daardoor ook echt serieus genomen als klant. Petje af & zeker voor herhaling vatbaar.

Goede service, op tijd

Zeer ervaren chauffeur, stipt op tijd en gastvrij!

Voor het ophalen en brengen van ons gezin hebben wij gekozen voor Alphense Taxi Centrale. Wij hebben het als zeer prettig ervaren. Onze chauffeur was stipt op tijd, had goede rijervaring en absoluut zeer vriendelijk en gastvrij. Een echte aanrader!!

Erg luxe vervoer

kwam er ineens een grote tesla aan rijden met van die opgaande deuren. De Kids vonden het helemaal geweldig, en wij zelf ook.

Nette auto en voor al Corona proef !!!

Precies op tijd. Fijne relaxe sfeer. Goed qua prijs.

Veilig gevoel bij de chauffeur en de auto

Galante chauffeur, die zich netjes aan de verkeersregels houd. En je dus een veilig gevoel bij hebt, wanneer je bij hem in de auto zit. Ook heel belangrijk, hij komt op tijd. En de auto zit comfortabel.

Altijd netjes op tijd!

Heel vriendelijk. Altijd netjes op tijd en fijne taxi!

Top Service

Atc Taxi services is aan te raden prima Service ,net Chauffeurs ,schoon en jong wagen park. stipt op tijd en u weet van te voren wat uwe Rit gaat kosten dat is buitengewoon goed geen verassingen achteraf. 5 Steren voor Atc Taxi.

Perfecte service!

Zeer te spreken over dit taxibedrijf. Super vriendelijke chauffeurs, hele comfortabele auto’s en een goede prijs. Kortom zoek je een taxibedrijf? Dan raad ik jullie zeker aan.

Fijne Service!

Atc taxi service is aan te raden , goeie wagenpark en nette chauffeurs. Stipt op tijd en u weet van tevoren wat de rit gaat kosten ,geen verassing achteraf . Het zijn toppers!

Betrouwbaar vervoer schoolkind

Vervoert mijn zoontje betrouwbaar en veilig

Goed en proffesioneel vervoer belefeed nette prijs en keurig optijd.

Zeer positief

Ben je opzoek naar comfort, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid dan ben je bij ATC op het juiste adres.

Top service , netjes op tijd en voel me veilig als bijrijder

Nvt

Fijne ervaring!

Goed telefonisch bereikbaar, op tijd ter plaatse, fijne rit en een vriendelijke chauffeur!

Uistekende service

Heb al paar keer gebruik kunnen maken van de diensten van ATC en ze staan als enige taxibedrijf in mijn telefoon genoteerd. Dus dat zegt genoeg. Kan het aan iedereen binnen Alphen, maar niet alleen aanbevelen. Goed werk!

Altijd netjes op tijd

Werd op tijd opgehaald en ook op de terugweg

Stationsplein 1 2405BK Alphen aan den rijn

Over Alphense Taxi Centrale

Bel nu 0172 - 53 23 44 om uw taxi te boeken. 1 centraal nummer voor al uw taxi vervoer in de hele randstad. Kwaliteit en service staan hoog in het vaandel. Pin/cc betalingen? Geen probleem. Zakelijk vervoer op rekening. Met ons reist u zorgeloos naar alle luchthavens in de Benelux. Naar Schiphol al vanaf 47,50 en naar Rotterdam Airport vanaf 67,50. Voor groepsvervoer beschikken wij over ruime Taxibusjes en Touringcars. Informeer bij onze telefoniste en ontvang een vrijblijvende offerte. Reserveer 48+ uur vooraf en ontvang een vast kortingstarief.