Vriendelijk chauffeur en COVID-19 proef wagen!!!

“snel thuis, aardig chauffeur en weinig geld

Uitstekend bedrijf.

Prima bereikbaar zowel via telefoon en online. Rijden met Tesla en kunnen elk ander gewenst vervoer inzetten. Heel vriendelijke chauffeurs. Altijd stipt op tijd.

Ge wel dig !

Aardige, nette chauffeur

Super vriendelijke chauffeur en mooie auto

Beste taxibedrijf die ik tot nu toe ben tegengekomen!

Chauffeurs zijn zeer vriendelijk en altijd op tijd.

Goud!

Nadat een andere taxiservice uit Alphen ons in de kou heeft laten staan heb ik meerdere taxi bedrijven in Alphen gebeld en het verhaal uitgelegd, de enige taxi service die ons direct kon komen halen was deze! In 1 woord goud!

Altijd goed optijd

Goede en snelle service.

Ze waren ruim op tijd om mij op te halen. Nette auto en aardige man die mij weg bracht.

Betrouwbaar, punctueel en klantvriendelijk

Wij maken al vele jaren gebruik van de diensten van ATC en steeds tot grote tevredenheid. Ze hebben ons nog nooit teleurgesteld.

Snel en aardig

Goede snelle service met een aardige chauffeur. Ik maak zeker nog een keer gebruik van dit taxi bedrijf!

Top service en altijd vriendelijke chauffeurs

Geen slecht woord over voor dit topbedrijf! Chauffeur stond om 17:00 voor de deur maar ik was ruim 25 minuten te laat, was geen probleem en er werd niets extra in rekening gebracht. Ga zo door mannen!

Goed optijd ! Fijne vertrouwde sfeer.

Fijne ervaring. Zeker aan te raden!

Optijd, goede service. Handhaaft goed de corona regels.

Top!!

Fijne rit aardige chauffeur en de auto rook heerlijk

Zeer tevreden over de service, en netjes op de afgesproken tijd.

Lekker op tijd!!

Taxi kwam netjes op tijd! En was ook keurig netjes op tijd bij mijn bestemming. Vriendelijke chauffeur en een schone auto. Dank u wel voor de rit??

Helemaal top!

Top service, betrouwbaar, en de prijzen zijn top!

Vriendelijk en altijd op tijd. Top bedrijf!

Heel professioneel.

Heel netjes en professioneel.

Netjes optijd opgehaald en was heel netjes en goed geregeld!

Super service!

Door een ongeval kon ik helaas zelf niet meer rijden en werd ik taxi afhankelijk. ATC heeft mij super geholpen, altijd op tijd, denken mee, nette rijstijl, auto’s netjes en staan open voor suggesties. Zelfs op nieuwjaarsdag terwijl zij niet open waren hebben zij mij toch op plek van bestemming gebracht. Indien ik weer een taxi nodig heb zal ik zonder twijfel ATC weer contacten.

Gewoon top

Zeer ervaren chauffeurs Zeer vriendelijk Zeer behulpzaam Zeker een aanrader voor iedereen

Top service!

Ik heb een fijne ervaring gehad. Erg vriendelijke chauffeur.

Hele goeie service

Maak al een aantal jaar gebruik van dit taxibedrijf en ben daar heel blij mee. Altijd op tijd, professioneel en aardig.

Over Alphense Taxi Centrale

Bel nu 0172 - 53 23 44 om uw taxi te boeken. 1 centraal nummer voor al uw taxi vervoer in de hele randstad. Kwaliteit en service staan hoog in het vaandel. Pin/cc betalingen? Geen probleem. Zakelijk vervoer op rekening. Met ons reist u zorgeloos naar alle luchthavens in de Benelux. Naar Schiphol al vanaf 47,50 en naar Rotterdam Airport vanaf 67,50. Voor groepsvervoer beschikken wij over ruime Taxibusjes en Touringcars. Informeer bij onze telefoniste en ontvang een vrijblijvende offerte. Reserveer 48+ uur vooraf en ontvang een vast kortingstarief.