Vakmanschap, creatief, conceptueel sterk en betrokken

Via een post-mailing kwam er een corporate voorstelling van reclamebureau Unit R op mijn bureau te liggen en ik was net op zoek naar een partij om de rebranding van onze organisatie mee aan te gaan. Hoewel ik vond dat ik eigenlijk verschillende partijen moest blijven vergelijken, ben ik toch vrij snel met Unit R in zee gegaan. Binnen no time stond Gregor namelijk op de stoep en wist hij het vertrouwen te geven te weten wat er nodig was. Sioo's externe en interne medewerkers zijn niet bepaald snel eensgezind, maar bij het voorstel voor de nieuwe huisstijl en het nieuwe logo was men unaniem zeer gelukkig: de juiste erkenning voor wat het bedrijf al is, maar het verfrissende nieuwe jasje waar we naar op zoek waren! En ook ikzelf ben niet bepaald de meest meegaande opdrachtgever. Gregor zal echter altijd doorgaan en finetunen tot je tevreden bent en is in de omgang heel helder: hij laat weten wanneer iets kan en zal je altijd zo goed mogelijk proberen te helpen. Het is dan ook zeker dankzij Gregor dat ik op dit vlak 'ontzorgd' wordt en in een nieuw marketingbeleid zichtbare successen aan het boeken ben. Unit R noemt zich terecht reclamebureau en niet puur 'creatieve agency.' Gregor vraagt door hoe bepaalde materialen gebruikt zouden worden en optimaliseert hiermee de aanvraag of doet voorstellen voor andere zaken of 'quick wins' waar je nog niet aan gedacht had. Hierdoor zijn we logischerwijs na de rebranding verder met elkaar gaan optrekken als structurele partners om belangrijke corporate materialen, kanalen en campagnes vorm te geven. Sioo's waarden zijn 'persoonlijk', 'verbindend' en 'meesterschap' en op al die vlakken past Unit R dus uitstekend bij ons. Er zijn weinig bedrijven die de inhoudelijke visie (en organisatie- en veranderkunde zijn niet bepaald luchtige onderwerpen) zo'n sterk gezicht kunnen geven.

Altijd bereid snel te adviseren en te helpen!

Prettig samengewerkt aan mijn website. Samen tot een resultaat dat met tussentijdse aanpassingen al jaren functioneert! www.josverwiel.nl

Creatief en kwalitatief zeer goed!

Gregor is al jaren een zeer gewaardeerd en creatief "verlengstuk" van onze organisatie als het gaat om de vormgeving van al onze uitingen. Bijna al zijn ontwerpen zijn in één keer goed!

Topper, doet wat hij beloofd en is pas tevreden als het 100 procent goed is.

Na uitgebreide inventarisatie, verwachting overtroffen en op tijd opgeleverd.

Goede service en werkt heel erg toe naar de klantbehoefte!

Knap hoe daadkrachtig het werk gerealiseerd werd

Via een bevriende ondernemer kreeg ik de naam door en ben naar de website gegaan . Het werk zag er aantrekkelijk uit en heb ze benaderd voor een kennismaking. De kennismaking was prettig en we zijn aan de slag gegaan. Dit is precies waar ik naar op zoek was. Fijn om mee te werken en ik ben ook tevreden met het resultaat. Mooi werk en goede tips!