Dinora is een super betrokken lerares,geeft duidelijk en goede uitleg, luistert naar je vragen .

Dinora is een super betrokken lerares, geeft duidelijk en goede uitleg, luistert naar je vragen en beantwoord ze, toppertje!!

Leerzaam, ongedwongen en duidelijk.

Ik heb de Spaanse lessen die Dinora gaf als zeer prettig ervaren. De uitleg was duidelijk en de sfeer erg gezellig. Kortom: ik heb veel geleerd en wil dan ook zeker de vervolgcursus gaan volgen.

Veel geleerd ook om gewoon te durven praten.

Fijne methode met praten, filmpjes, oefeningen, internet, huiswerk. Soms lastig met vertalen in Nederlands en wat meer duidelijkheid over structuur. Dank je wel Dinora. Hrt gr Monique en voor jou en je familie ook fijne feestdagen

Kwalitatieve en persoonlijke Spaanse lessen

Door een interactieve invulling van de lessen, leer je sneller dan normaal. Daarnaast wordt er ingespeeld op de wensen van de cursisten. Tot slot is Dinora een fijne docent, waarbij je je snel op je gemak voelt!

Gracias ... en heel veel succes!!!

Een geweldige ervaring om in 10 lessen al zoveel te hebben geleerd!

Onze docente is een heel ervaren , erg goed Spaans sprekende docente. Ze weet heel goed waar ze alle oefeningen kan vinden, wat er allemaal op elkaar volgt, welke moeilijkheidsgraad wel of nog niet kan! Super!! Ze kan ons als studenten enthousiasmeren en uitnodigen om het gewoon te doen: spreken in het Spaans. Wat een ervaring! We hebben - naast hard werken en oefenen- ook heel erg gelachen met elkaar in de groep!! Een geweldige combinatie! Dank je wel Dinaora!!

Lekker bezig de hele cursus... Bien hecho! Felices vacaciones...!!

Fijne afwisseling in lesvorm

Dinora zorgt ervoor dat de lessen actief en afwisselend blijven. Ze past de lesvormen goed aan met grammatica, spellen, filmpjes, conversatie , schrijfopfrachten, ed.. De 1,5 uur lestijd vliegt voorbij. En er is tijd voor humor!

Gracias Alda. Tu trabajas muy duro y además sabes disfrutar del aprender. Exitos!

Fijne lessen, leuke nevenactiviteiten en goede docente.

Ik ben in maart 2017 begonnen bij Spaans-Y-Mas (groepslessen) en ben zeer tevreden over de tot nu toe gevolgde cursussen. Er wordt gewerkt met de erkende ERK-niveaus (A1 t/m C2), wat erg prettig is. Ik heb in mei 2018 een intensieve weekcursus in Barcelona gedaan en daar bleek dat ik mocht starten bij een B1 groep, wat klopte bij het niveau dat ik bij Spaans-Y-Mas volgde. Ik kan me in alledaagse situaties inmiddels redelijk redden. Ik ga zeker door, want ik houd ervan om talen te leren en wil de Spaanse taal nog veel beter beheersen. Prettig is ook dan de docente flexibel is en meedenkt als je een keer een les niet kunt bijwonen.

Gracias Gabriela...! Estudiantes como tú, únicas. Aventajada por tu profesión, pero dedicada también. Tus resultados son notorios. Adelante!

Lessen op nivo dinora doet er alles aan om duidelijk les te geven

Bedankt Patric....Door gaan met het leren van Spaans....Succes!!