Medewerksters doen hun best.

Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

• Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg Neen

goed. Soms zijn de dames meer met zichzelf/klasgenoten bezig dan met de klant.

vaste klant sinds minstens 15 jaar. Meestal tevreden naar buiten gegaan. Soms tref je een leerling die nog veel moet leren, maar daar is een school voor. En pauze vinden de leerlingen heeeeeeel belangrijk, ook als er nog paar klanten zitten te wachten. Pauze is later, in een eigen salon, ook niet steeds mogelijk.

• Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja

Altijd een fijne stemming in de zaak, zeer vriendelijk en correct

Ik kom al heel lang, langer dan een jaar of 10, misschien wel 15. Ik ben nooit teleurgesteld in jullie en als er achteraf een probleempje was, dan werd dat goed opgelost (bv lengte ongelijk, niet alle haren geverfd). De sfeer is altijd goed en dat vind ik niet onbelangrijk. Zowel de leraren en leerlingen doen het top in de omgang. De koffie is goed ;) *** Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg? Ik stoor me er niet aan, het is me vandaag niet eens opgevallen dus misschien maak ik nu een opmerking die niet meer op zijn plaats is. De bekleding van de stoelen bij de wastafels zou eens gerepareerd mogen worden. En helaas hangt er vaak nog verf/haren in de wastafels als je plaatsneemt op te wachten.

• Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja
  • Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg Zie boven bij ****

Vriendelijk personeel, deskundig geknipt.

Vriendelijke leerling kapster, deskundige docenten. Je gaat nooit met een mislukt kapsel naar buiten.

Leuke ervaring

Leuke studenten en leraren