Altijd goed geholpen

Altijd goed geholpen en tussendoor voor de leerlingen als model zijn is altijd toppie gedaan. Zei moeten het ook leren ben blij met kapperschool. Kom er al jaren toppie.

• Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg N.v.t.

Blij dat kinderen ook nog iets willen leren

Ik kom hier nog niet zo lang, maar vanaf het begin is het prima bevallen, zeer leergierige kinderen die ook nog eens perfect worden begeleid

• Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja
  • Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg meer reklame maken

goed & prettige sfeer

Ik kom nu al een aantal jaren bij het Kappers College en er wordt altijd goed geluisterd naar mijn wensen, daar waar nodig wordt er eventueel bijgestuurd of gecorrigeerd door een lerares en is de sfeer altijd leuk! Meestal ga ik zeer tevreden naar huis! Zo ook vandaag! Onder impuls van aankomend kapster : Lotte, werden mijn haren echt perfect geknipt en durfde ik voor een iets gewaagder kleurtje te gaan ... Zelf was ik ontzettend in mijn nopjes met deze "metamorfose" & ook thuis werd het goed gekeurd :-) Dankjewel Lotte, voor je inzet & goed advies!

Altijd goed geknipt

Goed naar wens geknipt en goede controle van leerkrachten.

top kappersleerlingen

Telkens een professionele coupe en een supermooi resultaat! Verheug me op elke leerling.

• Hoe bent u terecht gekomen bij Kappers College Limburg N.v.t.
  • Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg N.v.t.

goed geknipt en tevreden klant

Fijne leerling kappers en goed geknipt. Letten opdetails en zelfs mijn wenkbrauwen bijgewerkt. Tevreden Klant.

• Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja
  • Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg er zal altijd ruimte blijven voor verbetering maar tot nu goede ervaring.

Zeer prettig

Prettige ontvangst. Zeer nette (jonge) dame die mij de haren verfde. Vertelde precies wat ze ging doen en hoelang het wachten zou duren.

• Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja

Kundige Kappers en telkens verrassend.

Goeie ontvangst bij binnenkomst door leraren en leerlingen. Zeer prettig dat je kan inlopen en geen afspraak nodig hebt. Zelf doe ik al 18 jaren gebruik maken van deze kappers en het is steeds weer een feestje om je haren te laten knippen of kleuren. Er word goed naar wensen geluisterd maar ook een kundig advies op maatgegeven. Iets wat bij jouw gezicht of style aansluit. In al die jaren ben ik steeds weer als blije goed gekapte klant naar buiten gegaan. Ik verheug me op een volgend bezoek.

• Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja
  • Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg Ik geef een 9 ,er zal altijd plaatst zijn voor verbetering of verandering. Dat zal zo moeten blijven

Dank u wel voor uw mooie reactie.

Prettig en professioneel

De ontvangst is altijd vriendelijk. Soms is de leerling nog wat on- ervaren, maar wordt altijd passend gecoacht door vriendelijke docenten. Ze proberen het beste in de leerling naar boven te halen. De wassen en knippen gaat snel, zelfs als de zaak vol zit en/of aan het begin van het schooljaar. In de 5 jaar dat ik hier kom, ben ik in 90% van de gevallen binnen een uur vakkundig geknipt. De leerlingen werken altijd onder toezicht en worden ondersteund door de docenten. Een enkele keer is er een finishing touch aan het kapsel nodig. De docenten laten in hun gedrag zien, welke houding ze van hun leerlingen verwachten. Gewoonweg een prima leerschool!

• Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja
  • Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg Als het druk is, kan een eerste jaars misschien al de haren wassen van wachtende klanten?

Dank u wel voor uw reactie.

Zeer vriendelijk

• Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg nee

Dank u wel voor uw reactie.

zie opmerking hieronder

service is heel goed en personeel heeft mij altijd vriendelijk geholpen

• Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja
  • Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg blijf zo doorgaan

Bedankt voor de mooie reactie.

Prima behandeling

Twee keer heb ik nu mijn haren laten knippen bij het college, beide keren gewoon prima naar wens geknipt, snel aan de beurt en goed te betalen. Twee keer is te weinig om een betrouwbaar oordeel te geven uiteraard. Echter heb ik als enige opmerking dat bij de tweede keer er weinig sociaal contact was, wat zich uitte in een stille, soms wat ongemakkelijke, zit in de kappersstoel. De eerste keer was daar dan weer het compleet tegenovergestelde van, het waren dan ook 2 verschillende personen.

• Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja
  • Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg Wees niet bang om een gesprek aan te knopen, over wat voor onderwerp dan ook

Dank u wel voor de reactie. Er is natuurlijk altijd verschil tussen de ene leerling en de andere , maar we gaan dit ook zeker meenemen in de lessen.

Ik ben erg tevreden lieve meisjes en fijne behandeling tot gauw

• Hoe bent u terecht gekomen bij Kappers College Limburg social media
  • Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja
  • Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg Koekje bij de koffie

Goede service en klantvriendelijk

Goede service, klantvriendelijk, rekening houdend met wensen en geven waar nodig ook weleens advies

Dank voor de reactie.

dienstbaar, vriendelijk, goed advies, weinig wachttijden

sympathiek

• Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja
  • Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg alert blijven op kwaliteit

Dank u wel voor de reactie.

Je mag altijd terug komen als je niet helemaal tevreden bent. En dan zullen ze er alles aan doen om toch om het te verhelpen.

• Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja
  • Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg Voornaamste,goed luisteren wat de klant wilt.e

Dank u wel voor de reactie.

Altijd vriendelijk, goed geknipt, vragen goed wat ik wil en of het goed is. Ook altijd indicatie over hoe lang het duurt. Prijs is goed.

• Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja

Dank u wel voor de fijne reactie.

Tip top meer dan tevreden

Tip top tevreden

• Hoe bent u terecht gekomen bij Kappers College Limburg mond tot mond reclame, social media
  • Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja
  • Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg Geen opmerkingen ben tevreden

Prima in orde.

Prima in orde. Iedere keer is het anders. 1 keer iets mislukt met kleuren,maar dat is prima in orde gemaakt. Voordeel ik hoef geen afspraak te maken.

• Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja
  • Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg Ik ben tevreden

Dank voor uw reactie.

Precies zo geknipt zoals gewenst

Dank voor uw reactie.

KCL is al jaren mijn kapper!

Top, al die kappers in spe, die iedere keer weer met zoveel aandacht en enthousiasme aan de slag gaan! Teamwork! ik glimlach altijd bij het wassen. kraan aan. docenten en leerlingen: succes allemaal

Dank voor uw reactie.

Altijd correcte vriendelijke service door jonge mensen in opleiding

Ik kom al meer dan 20 jaar bij het kapperscollege. De leerlingen worden deskundig begeleid en ik heb daardoor altijd het volste vertrouwen in het resultaat. Ik vind het een groot voordeel, dat je geen afspraak hoeft te maken en bijna nooit lang hoeft te wachten. Je moet er wel rekening mee houden dat je langer de tijd moet nemen, daar de leerlingen tussendoor vaak de docenten moeten raadplegen of de tussenfasen moeten laten controleren. Ik vind dit nooit een probleem.

Dank voor uw reactie.

Ik ben altijd heel tevreden over de kappers college

Ik ga altijd bij de kappers college, hier doen de leerlingen goed hun best en ze zijn altijd heel vriendelijk. Heb er al een aantal keer mijn haren laten knippen en nu ook mijn haren laten verven. Dit met altijd een tevreden resultaat.

leuke meiden

• Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg nee

Dank u wel voor uw reactie

Perfect en snel geholpen!

Prima service en erg aardig en kundig!