Zeer prettig

Prettige ontvangst. Zeer nette (jonge) dame die mij de haren verfde. Vertelde precies wat ze ging doen en hoelang het wachten zou duren.

• Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja

Kundige Kappers en telkens verrassend.

Goeie ontvangst bij binnenkomst door leraren en leerlingen. Zeer prettig dat je kan inlopen en geen afspraak nodig hebt. Zelf doe ik al 18 jaren gebruik maken van deze kappers en het is steeds weer een feestje om je haren te laten knippen of kleuren. Er word goed naar wensen geluisterd maar ook een kundig advies op maatgegeven. Iets wat bij jouw gezicht of style aansluit. In al die jaren ben ik steeds weer als blije goed gekapte klant naar buiten gegaan. Ik verheug me op een volgend bezoek.

• Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja
  • Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg Ik geef een 9 ,er zal altijd plaatst zijn voor verbetering of verandering. Dat zal zo moeten blijven

Dank u wel voor uw mooie reactie.

Prettig en professioneel

De ontvangst is altijd vriendelijk. Soms is de leerling nog wat on- ervaren, maar wordt altijd passend gecoacht door vriendelijke docenten. Ze proberen het beste in de leerling naar boven te halen. De wassen en knippen gaat snel, zelfs als de zaak vol zit en/of aan het begin van het schooljaar. In de 5 jaar dat ik hier kom, ben ik in 90% van de gevallen binnen een uur vakkundig geknipt. De leerlingen werken altijd onder toezicht en worden ondersteund door de docenten. Een enkele keer is er een finishing touch aan het kapsel nodig. De docenten laten in hun gedrag zien, welke houding ze van hun leerlingen verwachten. Gewoonweg een prima leerschool!

• Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja
  • Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg Als het druk is, kan een eerste jaars misschien al de haren wassen van wachtende klanten?

Dank u wel voor uw reactie.

Zeer vriendelijk

• Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg nee

Dank u wel voor uw reactie.

zie opmerking hieronder

service is heel goed en personeel heeft mij altijd vriendelijk geholpen

• Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja
  • Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg blijf zo doorgaan

Bedankt voor de mooie reactie.

Prima behandeling

Twee keer heb ik nu mijn haren laten knippen bij het college, beide keren gewoon prima naar wens geknipt, snel aan de beurt en goed te betalen. Twee keer is te weinig om een betrouwbaar oordeel te geven uiteraard. Echter heb ik als enige opmerking dat bij de tweede keer er weinig sociaal contact was, wat zich uitte in een stille, soms wat ongemakkelijke, zit in de kappersstoel. De eerste keer was daar dan weer het compleet tegenovergestelde van, het waren dan ook 2 verschillende personen.

• Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja
  • Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg Wees niet bang om een gesprek aan te knopen, over wat voor onderwerp dan ook

Dank u wel voor de reactie. Er is natuurlijk altijd verschil tussen de ene leerling en de andere , maar we gaan dit ook zeker meenemen in de lessen.

Ik ben erg tevreden lieve meisjes en fijne behandeling tot gauw

• Hoe bent u terecht gekomen bij Kappers College Limburg social media
  • Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja
  • Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg Koekje bij de koffie

Goede service en klantvriendelijk

Goede service, klantvriendelijk, rekening houdend met wensen en geven waar nodig ook weleens advies

Dank voor de reactie.

dienstbaar, vriendelijk, goed advies, weinig wachttijden

sympathiek

• Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja
  • Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg alert blijven op kwaliteit

Dank u wel voor de reactie.

Je mag altijd terug komen als je niet helemaal tevreden bent. En dan zullen ze er alles aan doen om toch om het te verhelpen.

• Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja
  • Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg Voornaamste,goed luisteren wat de klant wilt.e

Dank u wel voor de reactie.

Altijd vriendelijk, goed geknipt, vragen goed wat ik wil en of het goed is. Ook altijd indicatie over hoe lang het duurt. Prijs is goed.

• Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja

Dank u wel voor de fijne reactie.

Tip top meer dan tevreden

Tip top tevreden

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
  • Hoe bent u terecht gekomen bij Kappers College Limburg mond tot mond reclame, social media
  • Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja
  • Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg Geen opmerkingen ben tevreden

Prima in orde.

Prima in orde. Iedere keer is het anders. 1 keer iets mislukt met kleuren,maar dat is prima in orde gemaakt. Voordeel ik hoef geen afspraak te maken.

• Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja
  • Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg Ik ben tevreden

Dank voor uw reactie.

Precies zo geknipt zoals gewenst

Dank voor uw reactie.

KCL is al jaren mijn kapper!

Top, al die kappers in spe, die iedere keer weer met zoveel aandacht en enthousiasme aan de slag gaan! Teamwork! ik glimlach altijd bij het wassen. kraan aan. docenten en leerlingen: succes allemaal

Dank voor uw reactie.

Altijd correcte vriendelijke service door jonge mensen in opleiding

Ik kom al meer dan 20 jaar bij het kapperscollege. De leerlingen worden deskundig begeleid en ik heb daardoor altijd het volste vertrouwen in het resultaat. Ik vind het een groot voordeel, dat je geen afspraak hoeft te maken en bijna nooit lang hoeft te wachten. Je moet er wel rekening mee houden dat je langer de tijd moet nemen, daar de leerlingen tussendoor vaak de docenten moeten raadplegen of de tussenfasen moeten laten controleren. Ik vind dit nooit een probleem.

Dank voor uw reactie.

Ik ben altijd heel tevreden over de kappers college

Ik ga altijd bij de kappers college, hier doen de leerlingen goed hun best en ze zijn altijd heel vriendelijk. Heb er al een aantal keer mijn haren laten knippen en nu ook mijn haren laten verven. Dit met altijd een tevreden resultaat.

leuke meiden

• Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg nee

Dank u wel voor uw reactie

Perfect en snel geholpen!

Prima service en erg aardig en kundig!

• Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg nee

Medewerksters doen hun best.

Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

• Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg Neen

goed. Soms zijn de dames meer met zichzelf/klasgenoten bezig dan met de klant.

vaste klant sinds minstens 15 jaar. Meestal tevreden naar buiten gegaan. Soms tref je een leerling die nog veel moet leren, maar daar is een school voor. En pauze vinden de leerlingen heeeeeeel belangrijk, ook als er nog paar klanten zitten te wachten. Pauze is later, in een eigen salon, ook niet steeds mogelijk.

• Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja

Altijd een fijne stemming in de zaak, zeer vriendelijk en correct

Ik kom al heel lang, langer dan een jaar of 10, misschien wel 15. Ik ben nooit teleurgesteld in jullie en als er achteraf een probleempje was, dan werd dat goed opgelost (bv lengte ongelijk, niet alle haren geverfd). De sfeer is altijd goed en dat vind ik niet onbelangrijk. Zowel de leraren en leerlingen doen het top in de omgang. De koffie is goed ;) *** Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg? Ik stoor me er niet aan, het is me vandaag niet eens opgevallen dus misschien maak ik nu een opmerking die niet meer op zijn plaats is. De bekleding van de stoelen bij de wastafels zou eens gerepareerd mogen worden. En helaas hangt er vaak nog verf/haren in de wastafels als je plaatsneemt op te wachten.

• Beveelt u Kappers College Limburg aan bij anderen? Ja
  • Heeft u nog tips en/of opmerkingen voor Kappers College Limburg Zie boven bij ****

Vriendelijk personeel, deskundig geknipt.

Vriendelijke leerling kapster, deskundige docenten. Je gaat nooit met een mislukt kapsel naar buiten.

Leuke ervaring

Leuke studenten en leraren