Veel geleerd over Excel in korte tijd.

In 1 ochtend veel geleerd over Excel bij Train2work. Heel mooi ingerichte ruimte waar de cursus gegeven wordt. In de pauze thee,koffie en fruit. Zeer enthousiaste trainer die de cursus gaf. Alle ruimte tot stellen van vragen. Goed afgesloten met een online-cursusboek om thuis te oefenen met de stof.

Goed bereikbare locatie met goede voorzieningen in de leslokalen.

Professionele docenten met een positieve uitstraling waarbij ik mijn cursus als prettig heb ervaren.

Goede samenwerking met train2work en goed lopende trainingen

Trainingen lopen heel goed! Deelnemers zijn heel enthousiast over de trainingen, wat betreft de samenwerking met Train2work is heel prettig en fijn!

Duidelijke en vlotte communicatie

Ik werk nog niet heel erg lang met train2work, maar de eerste indruk is fijn, duidelijk en vlot. Maar ook kwaliteit. Je merkt dat het team heel erg op elkaar is ingewerkt ook wanneer mensen op vakantie zijn.

Vakkundige mensen, alles prima geregeld!

De training was erg leerzaam, ik pas het meeste nog steeds dagelijks toe. Alles was verder netjes geregeld, tot aan de lunch aan toe! De ervaren trainer, de ongedwongen sfeer en de gastvrijheid maakten de trainingsdagen extra prettig.

Korte effectieve training

Bij Silvia voelde ik me direct op m’n gemak. Ze heeft erg veel kennis over de Office programma’s en hoe je deze handig kan combineren/inzetten. Hierdoor heb ik veel meer geleerd dan ik van tevoren dacht. Mijn Outlook is echt efficiënter ingericht. Zeer te spreken over train2work

Direct toepasbaar in mijn werk

Het was een korte efficiënte training over de mogelijkheden van Windows 10 en de nieuwe functionaliteiten van Office 2016. Er was ruimte voor onze vragen en wensen over dit onderwerp. De trainer gaf een duidelijke uitleg en demonstratie. Om te oefenen stond er een praktijkvoorbeeld uit onze eigen werksituatie centraal. We kregen ook een handige quick reference card mee als naslagwerk.

Super ervaring gehad.

Fijn bedrijf, professionele houding. Ontzettend veel aan gehad.